Zondag 16 juli vertrokken naar schiphol, alles verliep soepel waren mooi optijd en t vliegtuig vloog ook optijd weg. Aangekomen in Palma viel t helaas een beetje tegen, we moesten super lang op de koffers wachten. Maar goed na 1,5 uur eindelijk klaar voor de vakantie
We werden met een busje naar het hotel gebracht. Ik zat in Hostel Tierramar, echt een heel erg leuk hotel ondanks dat het maar 1 ster heeft.
Had ergens op internet gelezen dat het gerenoveerde kamers had, dus dit als preferentie opgegeven. De kamers waren erg netjes en met een nieuwe badkamer!! In het hotel was 24 uur per dag iemand aanwezig, en je kon er 24 uur per dag broodjes kroket, frikandel en andere lekkere nederlandse zooi bestellen. (vooral erg lekker als je na het stappen thuis komt)
Het hotel lag op 30 meter van het strand, alleen liepen wij vaak een stuk verder omdat er bij dat strand allemaal stenen in zee lagen. Je kon bedjes huren op het strand voor 4,75 euro per dag, maar dat hebben we eigenlijk nooit gedaan, zelf een parasol en luchtbed gekocht en dat ging prima.
Qua stappen heb ik niet zoveel verschillends gezien moet ik zeggen
Het leukste voor mij was de donderdagavond in Party Planet, want dat was de vaste avond van Darkraver. (die volgend jaar dus iedere dag daar gaat draaien). Enige nadeel van die tent is dat je moet betalen voor de wc (50 cent) echt belachelijk. (5 euro entree voor 12 uur, 10 euro na 12 uur)
Verder vaak in de 538 geweest, een gezellige tent (geen entree wel munten) met af en toe lekker stamp plaatjes afgewisseld met nederlandse muziek en af en toe nog wat r&b. Voor ieder wat wils dus. Na de 538 ging heel El Arenal naar de Veronica geloof ik, beetje dezelfde soort muziek maar omdat dit de enige tent is die tot 6 uur open blijft was het er altijd superrrrrrrrrrrrrrrr druk.
Voor mij meestel een reden om niet te lang te blijven. (ook weer geen entree maar wel muntjes)
Het eten in El Arenal, daar hoor je mij niet over klagen. Ons hotel zat vrijwel naast Steakhouse Amsterdam. Super lekker gegeten daar, en een goeie bediening.
Verder nog bij restaurant Amstelhof gegeten, voordeel is dat ze een groot terras hebben zodat je lekker buiten kan zitten, dat hebben niet veel restaurants. De eerste keer was de bediening erg slecht en lang moeten wachten. Toch nog laten overhalen om een 2e keer daar te eten, en toen was de bediening gelukkig een stuk beter.
Vaak gegeten in restaurant Del Sol, uitgebreide menukaart, en snelle bediening.
1 Dagje nog naar het Waterpark in Magaluf geweest, echt heel erg gaaf. Bus + entree kost 21 euro p.p. dus dat is niet zo duur. Erg leuk om even een dagje niet aan het strand te hoeven liggen, en je toch kostelijk vermaken!!
Terugweg was weer goed geregeld allemaal, werden om half 10 bij het hotel opgepikt. Ik kende onze host van school (heel toevallig) dus die had goeie stoelen geregeld in het vliegtuig (1a en 1b lekker veel beenruimte!!)
Hadden wel vertraging met het vliegtuig, maar goed was uiteindelijk donderdagmorgen 27 juli om 6 uur weer in mn eigen bedje beland, heerlijk
![]()
Nou ik weet t ff niet meer, als iemand nog wat wil weten hoor ik het wel.