abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39854008
Koffer al een eind ingepakt... t komt nu wel erg dichtbij
pi_39854689
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:47 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Koffer al een eind ingepakt... t komt nu wel erg dichtbij
Hier hetzelfde..
In welk hotel zit jij eigenlijk?
pi_39854738
Tierramar...

Jij?
pi_39854805
Costa verde
pi_39854806
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:17 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Hier hetzelfde..
In welk hotel zit jij eigenlijk?
Vlieg je nog steeds 's avonds trouwens? Want die vrienden van mij zouden ook 's-avonds vliegen maar kregen opeens weer een vluchtwijziging en vliegen nu om 5 uur morgenochtend al!!
pi_39854840
Oeh, nee niks over gehoord, gelukkig maar, want anders was het echt een probleem geweest ivm naar het vliegveld komen..
pi_39854913
Ahja, ik ga morgenochtend rond 7 uur weg, mn vriendin is bang dat we te laat komen dus maar een beetje optijd vertrekken. Vliegen om 12 uur dus hoop rond deze tijd al wel lekker in El Arenal rond te wandelen
pi_39854942
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, als je dat al lekker vindt Ik vind ze er altijd een beetje onverzorgd uitzien, die Transavia stewardessen.. maarja, boeiend ook Ik ga weer verder met het koffertje inpakken
in het echt was ze wel aantrekkelijker als op de foto en ze is niet onverzorgd?
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ahja, ik ga morgenochtend rond 7 uur weg, mn vriendin is bang dat we te laat komen dus maar een beetje optijd vertrekken. Vliegen om 12 uur dus hoop rond deze tijd al wel lekker in El Arenal rond te wandelen
omg kom je uit maastricht ofzow.. ik ging 2,5 uur van te voren weg vanuit Rotterdam rúim op tijd
pi_39854984
Ooh, dat lukt zeker wel.. nou, ik ben er weer vandoor, veel plezier alvast en misschien tot ziens
pi_39855034
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:25 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

[..]
Heb het niet over haar hoor, maar de vorige 2 x was ook met Transavia en de stewardessen zagen er nogal bleek uit en waren heel lelijk jarig-80 achtig opgemaakt. Je zou toch denken dat je als stewardess op reis een kleurtje meepikt, maar deze dus duidelijk niet..
pi_39856617
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:25 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

[..]

omg kom je uit maastricht ofzow.. ik ging 2,5 uur van te voren weg vanuit Rotterdam rúim op tijd
Woon in zeeland, is 1 uur en 3 kwartier rijden, dus gaan meestal 2 uur voor de inchecktijd weg... maarja aangezien mn vriendin een beetje stresserig is en bang is voor druktes op de weg op zondagochtend gaan we nu dus 3 uur van te voren weg
pi_39869258
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:27 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Woon in zeeland, is 1 uur en 3 kwartier rijden, dus gaan meestal 2 uur voor de inchecktijd weg... maarja aangezien mn vriendin een beetje stresserig is en bang is voor druktes op de weg op zondagochtend gaan we nu dus 3 uur van te voren weg
och wat maakt het uit. Beter te vroeg dan te laat.

VEEEL PLEZIER!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 19:09:35 #163
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39984247
Ik ga de 26e voor 12 dagen in San Diego
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_39984473
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:09 schreef Klapdeur het volgende:
Ik ga de 26e voor 12 dagen in San Diego
ligt dat niet in California?
  woensdag 19 juli 2006 @ 19:21:12 #165
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39984544
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:18 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

ligt dat niet in California?

Appartement San Diego

Waarom reageer ik erop eigenlijk
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
pi_39986846
Hm..wij vliegen om 05.00 's ochtends..das echt om 03.00u aanwezig zijn op schiphol ofzo
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:25:43 #167
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_39993239
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:38 schreef flubub het volgende:
Hm..wij vliegen om 05.00 's ochtends..das echt om 03.00u aanwezig zijn op schiphol ofzo
Prima toch?! Ik hoop echt dat ik ook rond die tijd ga vliegen! Beter dan dat je pas om 8 uur s'avonds gaat vliegen...
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
pi_39995709
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:21 schreef Klapdeur het volgende:
[..]

Appartement San Diego

Waarom reageer ik erop eigenlijk
zo lijkt het net alsof je in een plaats zit die zo heet.. met app. erbij is het toch veel duiderlijker
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:36:59 #169
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_40018790
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:35 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

zo lijkt het net alsof je in een plaats zit die zo heet.. met app. erbij is het toch veel duiderlijker
Gelukkig is dit een topic over Mallorca en niet over een staat in Amerika, maargoed duidelijkheid kan ook geen kwaad.
pi_40022484
Ik wil ook naar Mallorca nu, lekker wat verkoeling zoeken
pi_40069968
LOL! Welke hotels zijn er leuk in Palma.
pi_40075060
mmm..wij vliegen om 16.45 en zijn dan om 19:00 daar!
Em we vliegen om 19.45 terug.

Jammer dat de heenreis zo laat is, maar goed....meteen maar op stap dan he!!!!

Nog 11 dagen
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_40079296
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef MaLo het volgende:
Ik wil ook naar Mallorca nu, lekker wat verkoeling zoeken
idd.. ik wil terug
pi_40113896
Hoi hoi even een berichtje uit Mallorca,
super naar mn zin hier, al een zware week achter de rug... de laatste dagen ff rustig aan.

Super lekker op het strand gelegen, en knetter bezopen geweest toen darkraver kwam draaien in de planet party
Ben er wel 2 dagen ziek van geweest (komt ervan als je aan de antibiotica zit, drinkt, in de zon zit en bijna niet slaapt) maar voel me vandaag weer wat beter.

Morgen naar het waterpark in Magaluf, s kijken of dat wat is, het wordt 37 graden morgen, pff vind het nu al veel te warm (34 graden)

Echt jammer dat k geen kamer met airco heb, dat zou een hoop schelen, maar goed helaas en dat weten we dan weer voor de volgende keer.
  maandag 24 juli 2006 @ 19:00:03 #175
75265 Intergalactrick
pi_40140622
Ik vertrek om 5 uur snachts en ga om 23.55 weer terug!
pi_40141404
Hey liefkleinmeisjuh kun je me ff updaten over Planet Party? Foto's/dj's/personeel/prijzen/drukte?

Thanks!
Mallorca is hét eiland voor veelvuldige gedragspatronen.
pi_40143360
quote:
Op maandag 24 juli 2006 19:27 schreef koningvanmallorca het volgende:
Hey liefkleinmeisjuh kun je me ff updaten over Planet Party? Foto's/dj's/personeel/prijzen/drukte?

Thanks!
dit jaar nog iedere dag verschillende dj´s, volgend jaar wordt darkraver de resident dj van de planet party.

voor de rest weet ik het allemaal niet, ben er maar 1x geweest toen darkraver draaide, normaal zijn ze maar tot 4 uur open geloof ik, maar nu waren we zeker wel tot 5 uur binnen (uiteindelijk waren we ook de laatste die nog binnen waren)

het was wel bloed lbloed heet binnen, heb ook heel de avond voor de airco gestaan
  dinsdag 25 juli 2006 @ 05:52:53 #178
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_40156771
quote:
Op maandag 24 juli 2006 19:00 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik vertrek om 5 uur snachts en ga om 23.55 weer terug!
Dan heb je of dik veel geluk met deze vliegtijden of dikke pech met de terugreis! Want als je dezelfde dag je app/hotel nog moet verlaten ben je dus voor bijna de hele dag een "zwerver"

Ik vlieg overigens 0500 heen en 0800 terug

Zo direct even online ingecheckt, en verzekerd van een relaxte stoel
pi_40166138
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:52 schreef Klapdeur het volgende:

[..]

Dan heb je of dik veel geluk met deze vliegtijden of dikke pech met de terugreis! Want als je dezelfde dag je app/hotel nog moet verlaten ben je dus voor bijna de hele dag een "zwerver"

Ik vlieg overigens 0500 heen en 0800 terug

Zo direct even online ingecheckt, en verzekerd van een relaxte stoel
Online inchecken? Kan dat ja, en hoe?
pi_40168655
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:59 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

als je met transavia vliegt gewoon op transavia.com voor de andere weet ik niet, moet op de site van de vliegmaatschappij staan als dat kan
pi_40169049
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:20 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

als je met transavia vliegt gewoon op transavia.com voor de andere weet ik niet, moet op de site van de vliegmaatschappij staan als dat kan
Bedankt
Ja wij vliegen met een of andere Duitse vliegmaatschappij, maar ik ga eens kijken.
pi_40173397
Wat is de gemiddelde leeftijd van de tourist. Ben zelf 23 en wil niet constant stappen tussen de 16 jarigen...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:24:42 #183
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_40174205
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:59 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

via transavia.com 24 uur van te voren!
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:56 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd van de tourist. Ben zelf 23 en wil niet constant stappen tussen de 16 jarigen...
Ik ben zelf 21 en wat vrienden van me zijn 21/ 22 / 23 de gemiddelde leeftijd ligt wel ergens rond de 21 denk ik? Ik had vorig jaar niet het idee dat er 16 jarige waren?!
pi_40174788
Ohhh. Gelukkig. Dan doen we Mallorca. Zat te twijfelen.........tussen Kreta en Mallorca. Ironisch want: voor natuur en cultuur moet je in Grienkenland zijn. Maar het publiek is daar weer helemaal niet mee bezig (lees pubers). En mallorca is meer stappen...maar t publiek weer ouder. Terwijl die vaak wat afwisseling zoeken, snappy. Ik ga Mallorca in ieder geval onveilig maken. Ofzo.
pi_40176680
quote:
Op maandag 24 juli 2006 20:36 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

dit jaar nog iedere dag verschillende dj´s, volgend jaar wordt darkraver de resident dj van de planet party.

voor de rest weet ik het allemaal niet, ben er maar 1x geweest toen darkraver draaide, normaal zijn ze maar tot 4 uur open geloof ik, maar nu waren we zeker wel tot 5 uur binnen (uiteindelijk waren we ook de laatste die nog binnen waren)

het was wel bloed lbloed heet binnen, heb ook heel de avond voor de airco gestaan
Ok thanks! Ga ik zeker even kijken dit jaar, vorig jaar was het erg magertjes (toen nog Feest Paleis en erg magere pr). Ben benieuwd naar je verdere ervaringen van Arenal.
pi_40243743
En weer thuis...!

Als ik zin heb zal k nog wel eens het 1 en ander typen
pi_40244184
Ik ook weer thuis.. en zooo moe Inmiddels wel beetje bijgeslapen, maar 10 dagen met gemiddeld 4 uur slaap per nacht doen je geen goed Verder heb ik het wel naar mn zin gehad hoor
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:28:26 #188
75265 Intergalactrick
pi_40252541
We willen een uitgebreid reisverslag!
pi_40263767
Zondag 16 juli vertrokken naar schiphol, alles verliep soepel waren mooi optijd en t vliegtuig vloog ook optijd weg. Aangekomen in Palma viel t helaas een beetje tegen, we moesten super lang op de koffers wachten. Maar goed na 1,5 uur eindelijk klaar voor de vakantie

We werden met een busje naar het hotel gebracht. Ik zat in Hostel Tierramar, echt een heel erg leuk hotel ondanks dat het maar 1 ster heeft.
Had ergens op internet gelezen dat het gerenoveerde kamers had, dus dit als preferentie opgegeven. De kamers waren erg netjes en met een nieuwe badkamer!! In het hotel was 24 uur per dag iemand aanwezig, en je kon er 24 uur per dag broodjes kroket, frikandel en andere lekkere nederlandse zooi bestellen. (vooral erg lekker als je na het stappen thuis komt)

Het hotel lag op 30 meter van het strand, alleen liepen wij vaak een stuk verder omdat er bij dat strand allemaal stenen in zee lagen. Je kon bedjes huren op het strand voor 4,75 euro per dag, maar dat hebben we eigenlijk nooit gedaan, zelf een parasol en luchtbed gekocht en dat ging prima.

Qua stappen heb ik niet zoveel verschillends gezien moet ik zeggen
Het leukste voor mij was de donderdagavond in Party Planet, want dat was de vaste avond van Darkraver. (die volgend jaar dus iedere dag daar gaat draaien). Enige nadeel van die tent is dat je moet betalen voor de wc (50 cent) echt belachelijk. (5 euro entree voor 12 uur, 10 euro na 12 uur)
Verder vaak in de 538 geweest, een gezellige tent (geen entree wel munten) met af en toe lekker stamp plaatjes afgewisseld met nederlandse muziek en af en toe nog wat r&b. Voor ieder wat wils dus. Na de 538 ging heel El Arenal naar de Veronica geloof ik, beetje dezelfde soort muziek maar omdat dit de enige tent is die tot 6 uur open blijft was het er altijd superrrrrrrrrrrrrrrr druk.
Voor mij meestel een reden om niet te lang te blijven. (ook weer geen entree maar wel muntjes)

Het eten in El Arenal, daar hoor je mij niet over klagen. Ons hotel zat vrijwel naast Steakhouse Amsterdam. Super lekker gegeten daar, en een goeie bediening.
Verder nog bij restaurant Amstelhof gegeten, voordeel is dat ze een groot terras hebben zodat je lekker buiten kan zitten, dat hebben niet veel restaurants. De eerste keer was de bediening erg slecht en lang moeten wachten. Toch nog laten overhalen om een 2e keer daar te eten, en toen was de bediening gelukkig een stuk beter.
Vaak gegeten in restaurant Del Sol, uitgebreide menukaart, en snelle bediening.

1 Dagje nog naar het Waterpark in Magaluf geweest, echt heel erg gaaf. Bus + entree kost 21 euro p.p. dus dat is niet zo duur. Erg leuk om even een dagje niet aan het strand te hoeven liggen, en je toch kostelijk vermaken!!

Terugweg was weer goed geregeld allemaal, werden om half 10 bij het hotel opgepikt. Ik kende onze host van school (heel toevallig) dus die had goeie stoelen geregeld in het vliegtuig (1a en 1b lekker veel beenruimte!!)
Hadden wel vertraging met het vliegtuig, maar goed was uiteindelijk donderdagmorgen 27 juli om 6 uur weer in mn eigen bedje beland, heerlijk

Nou ik weet t ff niet meer, als iemand nog wat wil weten hoor ik het wel.
pi_40283297
Ik had wat minder geluk: we vertrokken al pas om 8 uur s avonds, maar we hadden ook nog eens een flinke vertraging waardoor we pas om halféén s nachts, de volgende dag dus, vertrokken. Erg jammer en we gaan zeker nog die ene dag in geld terug proberen te krijgen. Verder geen problemen gehad en we kwamen aan om ongeveer kwart voor vier bij het hotel. Helemaal uitgeteld natuurlijk, dus gelijk het bed in.
Verder overdags veel gezond, nog naar het Aquapark geweest (erg leuk) en een excursie gedaan op de linkerzijde van het eiland. 's Avonds vrijwel altijd naar de 538, leuke sfeer en muziek en niet zo druk en superheet als in de Veronica. Niet heel veel bijzonders gedaan dus, maar het wel heel erg naar mn zin gehad En de terugreis, die alweer om 8 uur in de ochtend begon, ging gelukkig wél zonder vertraging.. wel erg jammer dat we van de 11 geboekte dagen er dus maar eigenlijk 9 hebben gehad..
pi_40335110
...

Het leukste voor mij was de donderdagavond in Party Planet, want dat was de vaste avond van Darkraver. (die volgend jaar dus iedere dag daar gaat draaien). Enige nadeel van die tent is dat je moet betalen voor de wc (50 cent) echt belachelijk. (5 euro entree voor 12 uur, 10 euro na 12 uur)
Verder vaak in de 538 geweest, een gezellige tent (geen entree wel munten) met af en toe lekker stamp plaatjes afgewisseld met nederlandse muziek en af en toe nog wat r&b. Voor ieder wat wils dus. Na de 538 ging heel El Arenal naar de Veronica geloof ik, beetje dezelfde soort muziek maar omdat dit de enige tent is die tot 6 uur open blijft was het er altijd superrrrrrrrrrrrrrrr druk.
Voor mij meestel een reden om niet te lang te blijven. (ook weer geen entree maar wel muntjes)

...
[/quote]

Hoe waren de prijzen in Planet Party? Bezoek hun site eens, misschien sta je er wel op met een fotootje... www.planetpartymallorca.com
pi_40335451
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:13 schreef koningvanmallorca het volgende:
...

...
Hoe waren de prijzen in Planet Party? Bezoek hun site eens, misschien sta je er wel op met een fotootje... www.planetpartymallorca.com
[/quote]
Vage post
pi_40362207
Voor de mensen die de afgelopen twee weken zijn geweest: Wat zijn de aanraders om heen te gaan (zowel uitgaan als eten) en wat raad je me af op dat vlak? Verder hoorde ik dat je goed op je spullen moet passen als je bijvoorbeeld op het strand ligt. ( Veel diefstal) Is dit waar of valt het allemaal wel mee? Oja.. is er een Nederlandse café waar het mogelijk is om voetbal te kijken?

Alvast bedankt.
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_40363247
Nog 5 nachtjes slapen!
pi_40370413
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:42 schreef Tasje het volgende:
Nog 5 nachtjes slapen!
Ik vlieg woensdagochtend zeven uur. In welk hotel verblijf je?
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_40374274
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:14 schreef Vandoooorrr het volgende:
Voor de mensen die de afgelopen twee weken zijn geweest: Wat zijn de aanraders om heen te gaan (zowel uitgaan als eten) en wat raad je me af op dat vlak? Verder hoorde ik dat je goed op je spullen moet passen als je bijvoorbeeld op het strand ligt. ( Veel diefstal) Is dit waar of valt het allemaal wel mee? Oja.. is er een Nederlandse café waar het mogelijk is om voetbal te kijken?

Alvast bedankt.
jazeker! ik ga ook Ajax kijken!!!!!!!!!!!
Welk hotel zit je?
pi_40374285
ik vlieg trouwens woensdagavond 16:45
pi_40374365
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 02:14 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

jazeker! ik ga ook Ajax kijken!!!!!!!!!!!
Welk hotel zit je?
Ik heb geen flauw idee waar ik zit Ik geloof dat ik 2,5 kilometer van El Arenal zit. Wel aan 't strand in ieder geval. Zal later nog wel ff posten in welk hotel ik zit. Uiteraard ga ik Ajax kijken!!
Moet je, kut?
Adriana (L)
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 05:57:54 #200
75265 Intergalactrick
pi_40375765
Ik heb mijzelf alvast ingecheckt! Lekker bij het raam en bij de nooduitgang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')