Hier hetzelfde..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:47 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Koffer al een eind ingepakt... t komt nu wel erg dichtbij
Vlieg je nog steeds 's avonds trouwens? Want die vrienden van mij zouden ook 's-avonds vliegen maar kregen opeens weer een vluchtwijziging en vliegen nu om 5 uur morgenochtend al!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hier hetzelfde..
In welk hotel zit jij eigenlijk?
in het echt was ze wel aantrekkelijker als op de fotoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, als je dat al lekker vindtIk vind ze er altijd een beetje onverzorgd uitzien, die Transavia stewardessen.. maarja, boeiend ook
Ik ga weer verder met het koffertje inpakken
omgquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ahja, ik ga morgenochtend rond 7 uur weg, mn vriendin is bang dat we te laat komen dus maar een beetje optijd vertrekken. Vliegen om 12 uur dus hoop rond deze tijd al wel lekker in El Arenal rond te wandelen
Heb het niet over haar hoor, maar de vorige 2 x was ook met Transavia en de stewardessen zagen er nogal bleek uit en waren heel lelijk jarig-80 achtig opgemaakt. Je zou toch denken dat je als stewardess op reis een kleurtje meepikt, maar deze dus duidelijk niet..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:25 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
in het echt was ze wel aantrekkelijker als op de fotoen ze is niet onverzorgd?
[..]
Woon in zeeland, is 1 uur en 3 kwartier rijden, dus gaan meestal 2 uur voor de inchecktijd weg... maarja aangezien mn vriendin een beetje stresserig is en bang is voor druktes op de weg op zondagochtendquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:25 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
in het echt was ze wel aantrekkelijker als op de fotoen ze is niet onverzorgd?
[..]
omgkom je uit maastricht ofzow.. ik ging 2,5 uur van te voren weg vanuit Rotterdam
rúim op tijd
och wat maakt het uit. Beter te vroeg dan te laat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:27 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Woon in zeeland, is 1 uur en 3 kwartier rijden, dus gaan meestal 2 uur voor de inchecktijd weg... maarja aangezien mn vriendin een beetje stresserig is en bang is voor druktes op de weg op zondagochtendgaan we nu dus 3 uur van te voren weg
![]()
ligt dat niet in California?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:09 schreef Klapdeur het volgende:
Ik ga de 26e voor 12 dagen in San Diego
quote:
Prima toch?!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:38 schreef flubub het volgende:
Hm..wij vliegen om 05.00 's ochtends..das echt om 03.00u aanwezig zijn op schiphol ofzo
zo lijkt het net alsof je in een plaats zit die zo heet.. met app. erbij is het toch veel duiderlijkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:21 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Appartement San Diego![]()
Waarom reageer ik erop eigenlijk![]()
Gelukkig is dit een topic over Mallorca en niet over een staat in Amerika, maargoed duidelijkheid kan ook geen kwaad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:35 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zo lijkt het net alsof je in een plaats zit die zo heet.. met app. erbij is het toch veel duiderlijker
idd..quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef MaLo het volgende:
Ik wil ook naar Mallorca nu, lekker wat verkoeling zoeken
dit jaar nog iedere dag verschillende dj´s, volgend jaar wordt darkraver de resident dj van de planet party.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:27 schreef koningvanmallorca het volgende:
Hey liefkleinmeisjuh kun je me ff updaten over Planet Party? Foto's/dj's/personeel/prijzen/drukte?
Thanks!
Dan heb je of dik veel geluk met deze vliegtijden of dikke pech met de terugreis! Want als je dezelfde dag je app/hotel nog moet verlaten ben je dus voor bijna de hele dag een "zwerver"quote:Op maandag 24 juli 2006 19:00 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik vertrek om 5 uur snachts en ga om 23.55 weer terug!
Online inchecken? Kan dat ja, en hoe?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 05:52 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Dan heb je of dik veel geluk met deze vliegtijden of dikke pech met de terugreis! Want als je dezelfde dag je app/hotel nog moet verlaten ben je dus voor bijna de hele dag een "zwerver"![]()
Ik vlieg overigens 0500 heen en 0800 terug
Zo direct even online ingecheckt, en verzekerd van een relaxte stoel![]()
als je met transavia vliegt gewoon op transavia.comquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:59 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Online inchecken? Kan dat ja, en hoe?
Bedanktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
als je met transavia vliegt gewoon op transavia.comvoor de andere weet ik niet, moet op de site van de vliegmaatschappij staan als dat kan
via transavia.com 24 uur van te voren!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:59 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Online inchecken? Kan dat ja, en hoe?
Ik ben zelf 21 en wat vrienden van me zijn 21/ 22 / 23 de gemiddelde leeftijd ligt wel ergens rond de 21 denk ik? Ik had vorig jaar niet het idee dat er 16 jarige waren?!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:56 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd van de tourist. Ben zelf 23 en wil niet constant stappen tussen de 16 jarigen...
Ok thanks! Ga ik zeker even kijken dit jaar, vorig jaar was het erg magertjes (toen nog Feest Paleis en erg magere pr). Ben benieuwd naar je verdere ervaringen van Arenal.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:36 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
dit jaar nog iedere dag verschillende dj´s, volgend jaar wordt darkraver de resident dj van de planet party.
voor de rest weet ik het allemaal niet, ben er maar 1x geweest toen darkraver draaide, normaal zijn ze maar tot 4 uur open geloof ik, maar nu waren we zeker wel tot 5 uur binnen (uiteindelijk waren we ook de laatste die nog binnen waren)
het was wel bloed lbloed heet binnen, heb ook heel de avond voor de airco gestaan![]()
Hoe waren de prijzen in Planet Party? Bezoek hun site eens, misschien sta je er wel op met een fotootje... www.planetpartymallorca.comquote:Op zondag 30 juli 2006 22:13 schreef koningvanmallorca het volgende:
...
Qua stappen heb ik niet zoveel verschillends gezien moet ik zeggen![]()
Het leukste voor mij was de donderdagavond in Party Planet, want dat was de vaste avond van Darkraver. (die volgend jaar dus iedere dag daar gaat draaien). Enige nadeel van die tent is dat je moet betalen voor de wc (50 cent) echt belachelijk. (5 euro entree voor 12 uur, 10 euro na 12 uur)
Verder vaak in de 538 geweest, een gezellige tent (geen entree wel munten) met af en toe lekker stamp plaatjes afgewisseld met nederlandse muziek en af en toe nog wat r&b. Voor ieder wat wils dus. Na de 538 ging heel El Arenal naar de Veronica geloof ik, beetje dezelfde soort muziek maar omdat dit de enige tent is die tot 6 uur open blijft was het er altijd superrrrrrrrrrrrrrrr druk.
Voor mij meestel een reden om niet te lang te blijven. (ook weer geen entree maar wel muntjes)
...
Nou ik weet t ff niet meer, als iemand nog wat wil weten hoor ik het wel.
jazeker! ik ga ook Ajax kijken!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:14 schreef Vandoooorrr het volgende:
Voor de mensen die de afgelopen twee weken zijn geweest: Wat zijn de aanraders om heen te gaan (zowel uitgaan als eten) en wat raad je me af op dat vlak? Verder hoorde ik dat je goed op je spullen moet passen als je bijvoorbeeld op het strand ligt. ( Veel diefstal) Is dit waar of valt het allemaal wel mee? Oja.. is er een Nederlandse café waar het mogelijk is om voetbal te kijken?
Alvast bedankt.
Ik heb geen flauw idee waar ik zitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:14 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
jazeker! ik ga ook Ajax kijken!!!!!!!!!!!Welk hotel zit je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |