abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40715567
maandje geleden ook daar geweest.. misschien later een verslag van de uitgaansplaatsen als ik meer tijd heb
pi_40717649
Ook net terug. Wij zijn 2x naar Riu Palace geweest, 1x was scooter daar en de andere keer Dj Sammy, dat was echt zo vet. Wel veel meer mannen dan vrouwen idd, maar dat vond ik niet zo'n probleem
pi_40718174
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:46 schreef partyyboyy het volgende:
Ik vond de mooiste avond bij Rui Palace, een grote duitse discotheek.
We zaten in Hotel Luna Park en hadden 'all inclusief' maar we zijn vaak weeste eten bij Del Sol.
Leuk restaurant met een mooi uitzicht en een zéér lekkere bediening
Ja leuk restaurant Del Sol, lekker eten en een uitgebreide menukaart...
pi_40720642
ik ga zondag naar playa del palma. Naar verluid het duitsland van Mallorca. Maar dat doet mij niet zoveel. Daarnaast ga ik om te relaxen en niet om te feesten.

Any tips....ben ook van plan een auto te huren en eens lekker of het eiland te cruisen
pi_40721384
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:17 schreef TheFrankey het volgende:
ik ga zondag naar playa del palma. Naar verluid het duitsland van Mallorca. Maar dat doet mij niet zoveel. Daarnaast ga ik om te relaxen en niet om te feesten.

Any tips....ben ook van plan een auto te huren en eens lekker of het eiland te cruisen
tip, laat je niet in de discotheek Tito's lullen. Een van de beste van Europa!
30 euro entree en KUT!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_40801780
Gisteren terug gekomen uit El Arenal, hotel Palma Bay.
Zaten er met z'n 6e voor 10 daagies.
Eten was daar klote, alhoewel de patat de hele vakantie wel lekker was
Malibu cola's waren ook wel goed te doen gelukkig

Uitgaan was verder niet bijzonder, is maar wat je er zelf van maakte.
Maar uitjes die via Gogo geregeld werden, zoals naar BCM en Riu Palace waren dan wel weer vet, maar verdomd weinig Nederlanders daar. Kroegentocht was ook wel leuk geloof ik, maar na MTV weet ik weinig meer van die nacht
Rest van de week eigenlijk in MTV gezeten, wel leuke muziek, mensen daar waren wel minder.
En op de terugweg altijd ff langs Veronica, drama tent..

Wat je wel moet doen als je daar bent is ff vragen aan zo'n neger die zonnebrillen verkoopt waar Nixon is. Die gast verkoopt zilveren kettingen, echt de relaxte neger die we ooit gezien hebben

Maarja al met al toch een vette vakantie gehad
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:55:45 #232
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_40809251
Één van die negers in het Nederlandse gedeelte riep naar iedereen Hey Michiel! Toen ik bij de Rui Palace was in het duitse gedeelte stond daar ook een neger en die zei tegen iedereen Hey Hellmut.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_40812318
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:55 schreef Klapdeur het volgende:
Één van die negers in het Nederlandse gedeelte riep naar iedereen Hey Michiel! Toen ik bij de Rui Palace was in het duitse gedeelte stond daar ook een neger en die zei tegen iedereen Hey Hellmut.
Serieus!!!???
Zeker dat dat Nixon was.. die gast met die zilveren kettingkjes..
maar dan wastie wel een beetje in de war, want vriend van mij.. die nog zo'n ketting heeft gekocht bij hem, die noemde die gast ook de hele tijd Michiel die had zich aan hem voorgesteld als Michel.. hoe die ook echt heet..
Laatste nacht nog in een deuk om gelegen.. had ik zo'n weggooi camera in m'n handen gedrukt gekregen, met flits stond die gast ff niet op te letten en toen schroktie zich rot van die flits.. wij allemaal omhoog kijken.. fuck fuck it's gonna rain daarna nog 2 keer.. toen hattie het pas door..

tsjah.. mooie herinneringen
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:16:25 #234
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_40827141
Ik dacht al: he die JapieGijs zat in hetzelfde hotel. Maar jij bent het zeker Mari?

Ik ga Nixon wel missen
pi_40827951
Sjoerd! jij ook hier..
Maar hebbie dat gelezen dat Nixon tegen Klapdeur ook Michieli zei
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:52:01 #236
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_40828352
Ja ik las het. Hij mist ons waarschijnlijk, want zoals hij over iedereen zei: no not my friends, no good guy.
quote:
Kroegentocht was ook wel leuk geloof ik

Mijn tip voor Mallorca: BCM en MTV Beachhouse, voor de rest viel het uitgaan wel wat tegen. Maar zoals JapieGijs al zei, het is wat je er zelf van maakt. Ga niet naar al die Nederlandse zooi, tenzij je bier over je heen wil krijgen van al die idiote boeren en gek bent op Nederlandse muziek.
pi_40829002
Er zijn ook mensen die dat wel leuk vinden hè Sjoerd.. dus niet zo denigrerend over die boeren daar..

Maar was 538 nou leuk?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:20:25 #238
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_40829245
Als ze dat zo leuk vinden gaan ze maar lekker naar De Zwarte Cross en niet naar Mallorca.
538 was in principe wel leuk, goede muziek wel, alleen erg klein en benauwd. En ik moest er de hele tijd voor zorgen dat jij niet tegen iedereen begon te brullen, dus veel heb ik er ook niet van meegemaakt.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:50:52 #239
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_40833725
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:41 schreef JapieGijs het volgende:
Sjoerd! jij ook hier..
Maar hebbie dat gelezen dat Nixon tegen Klapdeur ook Michieli zei
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:52 schreef JelleS het volgende:
Mijn tip voor Mallorca: BCM en MTV Beachhouse, voor de rest viel het uitgaan wel wat tegen. Maar zoals JapieGijs al zei, het is wat je er zelf van maakt. Ga niet naar al die Nederlandse zooi, tenzij je bier over je heen wil krijgen van al die idiote boeren en gek bent op Nederlandse muziek.
Totally agree!

Edit:/ Owja, wat ik geniaal vond was die Kathedraal oftewel "MegaPark", lekker dom zuipen met je maten en meelallen met de Duitsers.
Die 50 cm worsten die ze verkochten daar waren ook.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
pi_40844633
Ja dat hoorde ik later ook nog van iemand.. dat ze daar waren geweest..
maar dat hebben wij helemaal nie gezien..
wel die dikke worsten bij dat Riu Palace in de buurt, maar dat was het wel.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:00:18 #241
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_40844839
Dat was achter die strandtent 5 ofwel Balneario 5. Hij was gr00t, dat je dat over het hoofd hebt gezien.
pi_40846776
Dan zou dat best kunnen ja.. we zijn eigenlijk niet verder geweest dan balneario 3, dusjah
alleen op de terugweg van Riu hadden we het kunnen zien, maar toen keken we liever naar dat gekrik op het strand
pi_40919957
Vannacht ook teruggekomen uit Mallorca en ik heb echt een supervakantie gehad!
We zaten in San Diego, goed hotel, alleen het eten was echt niet lekker
We zijn uitgeweest bij Shooters, 538 en Veronica, en dat was ook super!
Ik wil alleen weer terug...
pi_40940944
ik zit nu op mallorca en het is hier geweldig. Nou ga ik niet de hele tijd naar discotheken maar lig lekker op het strand e.d. Savonds ff terras....erg super

Nadeel: die fucking duitsers... man man man die denken dat mallorca van hun is. Overal word je ook aangesproken in het duits door al die proppers. Maar door tegen ze te zeggen dat je ALLEEN Nederlands praat ben je ze kwijt.

Hoofdstad Palma is ook wel een aanrader erg veel winkels (zoals C en A).

Naadeel: Duitsers.....aaargh zit hier verdomme op een QWERTZ toetsenbord.

Voordeel: Top klimaat en erg relaxed
pi_40941409
Misschien is het Nederlandse deel wat voor je Frankey

Ik heb er iig heel weinig last van gehad.. en die proppers die wij elke dag weer achter ons hadden hangen spraken ook allemaal wel Engels en als ze ons dan aanspraken in het Duits en dat we daarna zeiden dat we Nederlands waren en ze dus automatisch Engels gingen lullen, vroegen we meestal of ze het ook ff in het Duits uit wilde leggen, mijn persoonlijke favoriet

@Tasje: Shooters hadden we ook nog heen gemoeten eigenlijk.. maar dat lag nooit op de route.
pi_40943258
Ons hotel zat 2 minuten van Shooters vandaan, dus dat lag altijd op de route
Bij ons eigenlijk ook heel weinig last van Duitsers, Alleen Nederlandse Proppers en alleen op het laatst kwamen er in het hotel wat Duitsers bij!
pi_40944002
Op de terugweg moesten wij altijd in die straat van Veronica helemaal die berg op voor het hotel..
dus altijd ff afzakken in Veronica. Onder het genot van een Kaboutertje uiteraard
pi_40944132
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:34 schreef Tasje het volgende:
Ons hotel zat 2 minuten van Shooters vandaan, dus dat lag altijd op de route
Bij ons eigenlijk ook heel weinig last van Duitsers, Alleen Nederlandse Proppers en alleen op het laatst kwamen er in het hotel wat Duitsers bij!
ja ons hotel ook, maar ik ben die tent niet binnen geweest.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:08:10 #249
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_41233311
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef Tasje het volgende:
Vannacht ook teruggekomen uit Mallorca en ik heb echt een supervakantie gehad!
We zaten in San Diego, goed hotel, alleen het eten was echt niet lekker
We zijn uitgeweest bij Shooters, 538 en Veronica, en dat was ook super!
Ik wil alleen weer terug...
Dan zat jij misschien bij mij in het vliegtuig, ben ook die nacht teruggevlogen.

Heb zelf ook een geweldige vakantie gehad, zat in Ben Hur en dat beviel uitstekend. Heerlijk weer, veel gezien en s'avonds ook naar Veronica geweest, erg leuk. Ben niet in het Duitse gedeelte geweest qua uitgaan. Heerlijk gegeten bij 12 Apostoles trouwens, was wel aan de prijs, maar bijzonder goed.
Misschien volgend jaar wel weer.
pi_41361001
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:28 schreef flubub het volgende:
Ook net terug. Wij zijn 2x naar Riu Palace geweest, 1x was scooter daar en de andere keer Dj Sammy, dat was echt zo vet. Wel veel meer mannen dan vrouwen idd, maar dat vond ik niet zo'n probleem
weet je exacte datum nog dat Scooter kwam ? Misschien dat een maat van me toen ook in Mallorca zat, en dat gemist heeft, terwijl ie zware Scooterfan is

Ik ben in 2003 overigens nr Mallorca geweest. Gingen meestal naar Paradies en Riu Palace :15 euro entree en zoveel zuipen als je wil . Ons hotel was Lunapark, een all-in hotel. Toptijd daar gehad, en Duitsers kunnen erg leuk zijn om mee te feesten, wij zaten altijd ih Duitse gedeelte ipv in die Hollandse apres-ski bars.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')