Ja leuk restaurant Del Sol, lekker eten en een uitgebreide menukaart...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:46 schreef partyyboyy het volgende:
Ik vond de mooiste avond bij Rui Palace, een grote duitse discotheek.
We zaten in Hotel Luna Park en hadden 'all inclusief' maar we zijn vaak weeste eten bij Del Sol.
Leuk restaurant met een mooi uitzicht en een zéér lekkere bediening
tip, laat je niet in de discotheek Tito's lullen. Een van de beste van Europa!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:17 schreef TheFrankey het volgende:
ik ga zondag naar playa del palma. Naar verluid het duitsland van Mallorca. Maar dat doet mij niet zoveel. Daarnaast ga ik om te relaxen en niet om te feesten.
Any tips....ben ook van plan een auto te huren en eens lekker of het eiland te cruisen
Serieus!!!???quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:55 schreef Klapdeur het volgende:
Één van die negers in het Nederlandse gedeelte riep naar iedereen Hey Michiel! Toen ik bij de Rui Palace was in het duitse gedeelte stond daar ook een neger en die zei tegen iedereen Hey Hellmut.
quote:Kroegentocht was ook wel leuk geloof ik
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:41 schreef JapieGijs het volgende:
Sjoerd! jij ook hier..
Maar hebbie dat gelezen dat Nixon tegen Klapdeur ook Michieli zei
Totally agree!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:52 schreef JelleS het volgende:
Mijn tip voor Mallorca: BCM en MTV Beachhouse, voor de rest viel het uitgaan wel wat tegen. Maar zoals JapieGijs al zei, het is wat je er zelf van maakt. Ga niet naar al die Nederlandse zooi, tenzij je bier over je heen wil krijgen van al die idiote boeren en gek bent op Nederlandse muziek.
ja ons hotel ook, maar ik ben die tent niet binnen geweest.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:34 schreef Tasje het volgende:
Ons hotel zat 2 minuten van Shooters vandaan, dus dat lag altijd op de route![]()
Bij ons eigenlijk ook heel weinig last van Duitsers, Alleen Nederlandse Proppers en alleen op het laatst kwamen er in het hotel wat Duitsers bij!
Dan zat jij misschien bij mij in het vliegtuig, ben ook die nacht teruggevlogen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef Tasje het volgende:
Vannacht ook teruggekomen uit Mallorca en ik heb echt een supervakantie gehad!
We zaten in San Diego, goed hotel, alleen het eten was echt niet lekker![]()
We zijn uitgeweest bij Shooters, 538 en Veronica, en dat was ook super!![]()
![]()
Ik wil alleen weer terug...
weet je exacte datum nog dat Scooter kwam ? Misschien dat een maat van me toen ook in Mallorca zat, en dat gemist heeft, terwijl ie zware Scooterfan isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:28 schreef flubub het volgende:
Ook net terug. Wij zijn 2x naar Riu Palace geweest, 1x was scooter daar en de andere keer Dj Sammy, dat was echt zo vet. Wel veel meer mannen dan vrouwen idd, maar dat vond ik niet zo'n probleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |