Die moet je aan een hond gevenquote:
Ik weet nog wel iemand die er eentje over heeft, omdat 'ie toch niet meer past...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pak de voorbinddildo maar uit je kast, Mokster wants you!
Nou ja, klopt, maar soms duurt he lang dus iedereen opent maar wat. We kunnen wel verder in die van jouw hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef liefie_ het volgende:
oowww ik probeer t niet eens meer whaha
nu heb ik weer een topic te veel gemaakt!
maar ik dacht dat ik toch echt de laatste was
haha naja
Die discussie hadden we toch al gehad en toen was de conclusie dat ik idd jouw mening bepaal?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn we nu al in de fase beland waarin jij mijn mening gaat bepalen?![]()
TMIquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand die er eentje over heeft, omdat 'ie toch niet meer past...![]()
dies al dichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, klopt, maar soms duurt he lang dus iedereen opent maar wat. We kunnen wel verder in die van jouw hoorWho cares?
Copycat die opletquote:
haha is al dichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, klopt, maar soms duurt he lang dus iedereen opent maar wat. We kunnen wel verder in die van jouw hoorWho cares?
Je hoort wel heel snel bij de in-crowd hier.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef liefie_ het volgende:
nu heb ik tenminste een nieuw levensdoel![]()
als ik er iets in wil neem ik wel een manquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Mokster het volgende:
Waarom zijn de heren hier toch zo gefascineerd door voorbinddildo's![]()
Ik heb er zelf namelijk echt helemaal niets mee...
je hoeft er ook niet meteen een relatie mee te beginnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Mokster het volgende:
Waarom zijn de heren hier toch zo gefascineerd door voorbinddildo's![]()
Ik heb er zelf namelijk echt helemaal niets mee...
Dit is nog een laatste stuiptrekking denk ik...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die discussie hadden we toch al gehad en toen was de conclusie dat ik idd jouw mening bepaal?
voorbinddildo's kun je ook op mannen gebruikenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als ik er iets in wil neem ik wel een man
waarom zou je sex met een vrouw hebben om het dan zo veel mogelijk op sex met een man te laten lijken?
dat snap ik nooit zo maja
Ik snap nooit zo goed waar vrouwen sex met mannen nog voor nodig hebben, alles is voorhanden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als ik er iets in wil neem ik wel een man
waarom zou je sex met een vrouw hebben om het dan zo veel mogelijk op sex met een man te laten lijken?
dat snap ik nooit zo maja
Binnenkort loop je weer met een zender in je nek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef AirwiN het volgende:
Dit is nog een laatste stuiptrekking denk ik...
Ik ben ook niet zo voor de casual voorbinddildo's...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
je hoeft er ook niet meteen een relatie mee te beginnen.![]()
Altijd leuk, zo'n vrouwelijke IT'er....quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Binnenkort loop je weer met een zender in je nek.
JA WAT?????!!!!!!????quote:
groot gelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
JA WAT?????!!!!!!????
Het is óf dit óf een saaie knipselkrant doorspitten op zoek naar munitie voor een column...
Ik ben anti-sex met ijsberen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo voor de casual voorbinddildo's...
Eigenlijk ben ik gewoon anti-voorbinddildo!![]()
Ga ik nu ook maar weer eens doen. Dik anderhalf uur pauze is straks weer zo moeilijk te verantwoorden als ik mijn uren in ga boekenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou die knipselkrant doorlezen. Dat is boeiender dan dit geneuzel.
Zolang je maar weet dat ik altijd gelijk hebquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is nog een laatste stuiptrekking denk ik...
Nergensquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een serieuse vraag van me!!! Waar les je?
Ja hoor lieverd!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat ik altijd gelijk heb![]()
Zal 't goed doen als je met je gepimpte Seat over de boulevard cruised met je ramen open en de radio hard!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nergens
Heb van die fout cd's, 8 stuks, die je handig in de auto kan luisteren moet nalullen
wat? een voorbinddildo?quote:
Ik ben vandaag anti-allesquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben anti-sex met ijsberen.![]()
Wil je dan geen sex met mij vandaag?quote:
ik gok een chocotoff...quote:
owjeej, ik heb je iets gedaan, of wil je voor de fun een bitchfight startenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
En ik hopen dat we jou kwijt waren
gewoon niet op lettenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
owjeej, ik heb je iets gedaan, of wil je voor de fun een bitchfight starten
Welke? Ik heb Pimsleurquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nergens
Heb van die fout cd's, 8 stuks, die je handig in de auto kan luisteren moet nalullen
Die zou ik erin houden als je indruk wilt makenquote:
ik ben klaar!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:30 schreef Messenga het volgende:
Eens even kijken of ik zin heb om te leren.
Hmm.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zou ik erin houden als je indruk wilt maken
Ik morgen nog 2quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben klaar!!
geen tentamens meer
Of ze vindt je gewoon een achterlijk wijf. Wat heeeel goed mogelijk is natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
owjeej, ik heb je iets gedaan, of wil je voor de fun een bitchfight starten
Wat lievquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Of ze vindt je gewoon een achterlijk wijf. Wat heeeel goed mogelijk is natuurlijk.
tvp
Ik ben nooit verder gekomen dan les 20quote:
Hmm, die cd's van mij hebben maar 16 lessenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan les 20
Watashi no sjuujin wa muzi wo nomitagatte irun desu ga
Ze zijn wel echt goed en blijven ook hangen
Watashi no ... wa okii desu ne.quote:
Er zijn 90 lessen van Pimsleur (3x30).quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmm, die cd's van mij hebben maar 16 lessen
Is denk ik beginners pakket
Zat ik weer precies tussen natuurlijkquote:Metrostation Coolhaven in Rotterdam is korte tijd ontruimd geweest na rookontwikkeling in een metrostel. Het metroverkeer tussen Schiedam en Eendrachtsplein moest tijdelijk worden stilgelegd.
uitgegeven: 14:01 26-01-2006 gewijzigd: 14:01 26-01-2006
Inmiddels is de rook verdwenen. De oorzaak van het incident is nog niet duidelijk. De brandweer doet onderzoek met warmtecamera's.
Het metroverkeer is weer hervat, alleen kan er nog niet worden gestopt op station Coolhaven.
Je weet waar de backup is te halenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef MissMSX het volgende:
Er zijn 90 lessen van Pimsleur (3x30).
Ik had ze allemaal, tot m'n PC crashte en precies alleen die directory niet meer toegankelijk is
en dan? Pro af-beren?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben anti-sex met ijsberen.![]()
Dixons?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je weet waar de backup is te halen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef GF het volgende:
[..]
Zat ik weer precies tussen natuurlijk![]()
Ik moet Emule nog ff fixenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Heb jij datquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef GF het volgende:
[..]
Zat ik weer precies tussen natuurlijk![]()
OVquote:
* PhaE vraagt om ftp-accountjequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
waren het oma's met rokjes?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:47 schreef GF het volgende:
Ik zag echt zo al die rook die tunnel uitkomen. Paar oma's in paniek want die wilden de ruiten in gaan schoppenBrandweer erbij, ambulance..
Ja, was weer hendig sjiek![]()
* Pheno vraagt meequote:
Blonde types he?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:48 schreef Tranceptor het volgende:
Het is al jammer dat in Nederland nederlands niet meer de voertaal is, laat staan een schande dat op nederlandstalige fora in onverstaanbare spraakgebrekken geschreven wordt.
Gewoon die ***&&*&*#$&*#$ stad niet ingaan, heb je er ook geen last vanquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:47 schreef GF het volgende:
Ik zag echt zo al die rook die tunnel uitkomen. Paar oma's in paniek want die wilden de ruiten in gaan schoppenBrandweer erbij, ambulance..
Ja, was weer hendig sjiek![]()
Zelfreflectie is ok!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:48 schreef Tranceptor het volgende:
Het is al jammer dat in Nederland nederlands niet meer de voertaal is, laat staan een schande dat op nederlandstalige fora in onverstaanbare spraakgebrekken geschreven wordt.
Dat ligt aan de TSquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef woutabest het volgende:
en toen ik een een chocotof-topic maakte werd iedereen boos enzo
Privatepobje!!!!quote:
Ik zit er op schoolquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon die ***&&*&*#$&*#$ stad niet ingaan, heb je er ook geen last van![]()
Ben jij blond, heb je grote tieten en maak je aan de lopende band domme opmerkingen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef woutabest het volgende:
en toen ik een een chocotof-topic maakte werd iedereen boos enzo
ik ben blond ja. Daarom haat ik jullie ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben jij blond, heb je grote tieten en maak je aan de lopende band domme opmerkingen?
Zo ja, sorry we hadden ook jouw topic niet aan moeten vallen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben jij blond, heb je grote tieten en maak je aan de lopende band domme opmerkingen?
Zo ja, sorry we hadden ook jouw topic niet aan moeten vallen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]sinds wanneer is Pheno blond en heeft ie tieten?
quote:
De laatste keer dat ik Ynske zag had ik die nog niet, nu heb je alles verpest!quote:
nog een reden om er niet meer heen te gaanquote:
Sowwi.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Ynske zag had ik die nog niet, nu heb je alles verpest!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sowwi.![]()
Ik wist niet dat je van sinaasappels hield.![]()
Is het zo'n force feedback genotsknots die ze bij haar slipje in de buurt houdt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach het is maar een spelletje...
Tip: ga niet bij een helpdesk werken....quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef melismay het volgende:
Ik word gek van die belachelijk vervelende mensen aan de telefoon
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef Pheno het volgende:
Tip: ga niet bij een eerstelijns helpdesk werken....
Ja, die tip heb ik al aangenomen, maar helaas werkt dat dus blijkbaar ook nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip: ga niet bij een helpdesk werken....
Stuur ze maar door naar de ziekenhuizen, net als de rest van de verzekeraarsquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef melismay het volgende:
Ik word gek van die belachelijk vervelende mensen aan de telefoon
Tip 2: neem de telefoon niet opquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, die tip heb ik al aangenomen, maar helaas werkt dat dus blijkbaar ook niet
Dat doe ik eigenlijk nooit, maar goed, als dat zou werken zou het wel handig zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuur ze maar door naar de ziekenhuizen, net als de rest van de verzekeraars
Dan ben je een van de weinigen, vol houden hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit, maar goed, als dat zou werken zou het wel handig zijn
Nope, mag niet meer he... Verzekerden hebben bericht gehad nu of krijgen dat aankomende week nog dat we geen vervangend iets hebben kunnen vindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
Melis, bieden jullie nog wel klasse verzekeringen aan ?
Kom een tijdje bij ons werken dan, kijken hoe snel je het toch wel heel erg zat bentquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef petitlapin2 het volgende:
ik kan redelijk goed om met telefoons. ( meestal klachten bij ons).
Ik was secretaresse of zo moeten worden. een hele dag nagellakkend en flairlezend telefoontjes behandelen![]()
Mijn stem is blijkbaar ook ubervriendelijk, zelfs als ik zelf denk dat ik iemand afsnauw krijg ik nog een positieve beoordelingquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef petitlapin2 het volgende:
ik kan redelijk goed om met telefoons. ( meestal klachten bij ons).
ik moet die meestal doen, ik schijn nogal een lieve en vriendelijk stem te hebben en een goed empathisch vermogen. Als iemand er niet uitgeraakt aan de telefoon, kan ik altijd de shit oplossen.
ik ben dan wel empathisch, maar op een bepaald moment is het genoeg geweest, sommige mensen blijven echt uren met zagende klanten aan de lijn hangen, die zouden beter eens een assertiviteitscursus volgen.
Ik was secretaresse of zo moeten worden. een hele dag nagellakkend en flairlezend telefoontjes behandelen![]()
Hey lieverd!quote:
Vul maar wat in op de stippellijnquote:
Zelfs dat is al doorgedrongen, het wordt nog eens watquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Nope, mag niet meer he... Verzekerden hebben bericht gehad nu of krijgen dat aankomende week nog dat we geen vervangend iets hebben kunnen vinden
Ik erger me meer aan het feit dat ik nog steeds die verotte kerst/oud en nieuw Fok!-tag heb...Ctrl-F5, werk wel ff, maar zodra ik Fok weer start is ie terug...grr...quote:
Ik ben niet anti-Twist!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Of ze vindt je gewoon een achterlijk wijf. Wat heeeel goed mogelijk is natuurlijk.
tvp
Wij hebben het ook wel aangeboden in eerste instantie, omdat overheidsberichten pas na het eerste aanbod bij ons binnen kwamen, we zijn ook nog bezig geweest om iets vergelijkends aan te bieden, maar dat is helaas niet gelukt, dus hebben we het bij iedereen er af gehaald en restitutie van de betaalde premie gedaan (of dat gaan we nog doen)quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs dat is al doorgedrongen, het wordt nog eens wat![]()
Je wil niet weten hoeveel telefoontjes we nog krijgen van patienten die van hun verzekeraar een aanbod met klasseverzekering hebben gehad![]()
Hey, niet zo rot doen jijquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-Twist!![]()
@TC: en die knuffel van jou neem ik ook graag in ontvangst!
Voor de rest moeten alle domme mensen opdonderen!!!!!!!![]()
En opeens werd dit topic erg rustigquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Mokster het volgende:
vele mensen hebben het hier moeilijk mee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Tranceptor het volgende:
Ik schijn nogal to the point te zijn aan de telefoon, maar wel beleefd. Ik heb nog nooit klachten gehad op mijn werk. Ik ben doorgaans gewoon duidelijk, dan weten mensen meteen dat doorzeiken geen zin heeft.
Jij voelt je niet aangesproken en denkt dat de rest zich wel aangesproken voelt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En opeens werd dit topic erg rustig
Jullie kunnen helemaal niets vergelijkends aanbiedenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Wij hebben het ook wel aangeboden in eerste instantie, omdat overheidsberichten pas na het eerste aanbod bij ons binnen kwamen, we zijn ook nog bezig geweest om iets vergelijkends aan te bieden, maar dat is helaas niet gelukt, dus hebben we het bij iedereen er af gehaald en restitutie van de betaalde premie gedaan (of dat gaan we nog doen)
Daar zijn ze hier dus ook achtergekomenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jullie kunnen helemaal niets vergelijkends aanbieden
vooral ook omdat dat er niet is![]()
En ja, het gaat er wel komen, alleen mogen de verzekeraars dan een keer niet nog meer verdienenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar zijn ze hier dus ook achtergekomen
Ik heb vandaag echt geen geld verdiend voor mijn werkgeverquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ja, het gaat er wel komen, alleen mogen de verzekeraars dan een keer niet nog meer verdienen
Als je een verzekerde of 3 overhoudt op een dag ben je er al wel denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb vandaag echt geen geld verdiend voor mijn werkgever
oeh thee graag!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
Ja graag..ik lust wel een chocotof..Dan zorg ik voor de thee cq koffie...
![]()
let welquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:21 schreef Mokster het volgende:
Ik hoor hier allemaal verontrustende berichten van collega's die ineens veel minder salaris hebben ontvangen... Vanavond toch maar eens kijken wat ik nu nog verdien. En ik maar denken dat het de bedoeling was dat we erop vooruit gingen
Ga dat maar eens navragen bij je collega's van financien danquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:21 schreef Mokster het volgende:
Ik hoor hier allemaal verontrustende berichten van collega's die ineens veel minder salaris hebben ontvangen... Vanavond toch maar eens kijken wat ik nu nog verdien. En ik maar denken dat het de bedoeling was dat we erop vooruit gingen
Beter van wel. Ik ga er flink op vooruit!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
let wel
de meeste loonstrookjes van jan kloppen niet
Dan lig ik er zo uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je een verzekerde of 3 overhoudt op een dag ben je er al wel denk ik
Jepquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh thee graag!
heb je kaneelthee?
*geeft chocotoff*
Dan hoop ik dat de schade verder wordt beperkt (ben er ruim 60 euro per maand op achteruit gegaan).quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:22 schreef Ynske het volgende:
let wel
de meeste loonstrookjes van jan kloppen niet
dan ga jezelf nuttig maken en ga werkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:24 schreef liefie_ het volgende:
ik wil ook een loonstrookje!
Kies dan ook gewoon wat uit zeg, kaneeltheequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jep..ik heb allerlei soorten...tegenwoordig zelfs kamillethee..
![]()
aub..kaneelthee![]()
dankuquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
aub..kaneelthee![]()
Kamille-honing theequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
aub..kaneelthee![]()
dat moet ik later nog lang genoegquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan ga jezelf nuttig maken en ga werken
wat zeur je dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat moet ik later nog lang genoeg
Thee is goedquote:
wijntje lieverd?quote:
Ze mag ook de mijne wel komen bewonderen thuis!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan ga jezelf nuttig maken en ga werken
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
nee het leuk me alleen leuk om een keer eentje van mezelf te hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze mag ook de mijne wel komen bewonderen thuis!![]()
als je airwin gaat bevredigen wil die er vast en zeker wel eentje voor je maken hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee het leuk me alleen leuk om een keer eentje van mezelf te hebben
maar dat komt over een aantal jaar wel
tijd zat
Kut-theequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:30 schreef MisterTata het volgende:
*gaat ook maar thee zetten: evening breeze![]()
Ooh gemenerdquote:
Ik raad je aan eerst een typ-cursus te volgen... Of een cursus Nederlands. Dat verhoogt je kansen op een loonstrookje aanzienlijk!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee het leuk me alleen leuk om een keer eentje van mezelf te hebben
maar dat komt over een aantal jaar wel
tijd zat
of natuurlijk inzuigenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik raad je aan eerst een typ-cursus te volgen... Of een cursus Nederlands. Dat verhoogt je kansen op een loonstrookje aanzienlijk!![]()
Ik moest ff lachen..sorry Moks..quote:
nog n uurtjequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik moest ff lachen..sorry Moks..Je hebt je dag niet vandaag...
![]()
Wil ik je iets rustgevends maken? of liever een kop sterke koffie..veel cafeïne?
Moet je nog werken of is het einde vandaag al in zicht?
Jij snapt 'm! Alhoewel, eigenlijk verdien ik dan een loonstrookje voor bewezen diensten!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je airwin gaat bevredigen wil die er vast en zeker wel eentje voor je maken hoor
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij snapt 'm! Alhoewel, eigenlijk verdien ik dan een loonstrookje voor bewezen diensten!
Ik ging / ga er toch vanuit dat iedereen welkom is...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef Anthraxx het volgende:
of is het zo moeilijk om iemand binnen het kliekje te laten?
Sorry, ik vind het een beetje kinderachtig.
'werken'quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
mensen die werken en op studenten kotsen
Ik had het ook niet over jouquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ging / ga er toch vanuit dat iedereen welkom is...![]()
Precies. Dat sommige bazen toestaan dat men zo verschrikkelijk veel tijd besteed op een forum.quote:
Hoe hard wordt er eigenlijk aan jullie huis gewerkt? schiet dat een beetje op?quote:
jaloerse robotquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Dat sommige bazen toestaan dat men zo verschrikkelijk veel tijd besteed op een forum.
Ga werken werkschuw tuig.
gooi het er uit slet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:46 schreef Mokster het volgende:
Ik heb vandaag gewoon even zin om precies te zeggen wat ik denk.
Je zit toch pas binnen het kliekje als je flink afgeknald wordtquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef Anthraxx het volgende:
Wat zitten jullie allemaal zo raar te reageren op liefie_ hier zeg. Kunnen jullie echt soms niet normaal tegen andere mensen doen of is het zo moeilijk om iemand binnen het kliekje te laten?
Sorry, ik vind het een beetje kinderachtig.
Doe het niet, ik doe dat iedere dag en word erom verguisd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:46 schreef Mokster het volgende:
Ik heb vandaag gewoon even zin om precies te zeggen wat ik denk.
Dus Annie: zeikerd!
Wat dat betreft snap ik niet waarom Annie het ook niet meteen voor jou opneemt dan...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe het niet, ik doe dat iedere dag en word erom verguisd.
omdat hij geen borsten heeft en ik welquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dat betreft snap ik niet waarom Annie het ook niet meteen voor jou opneemt dan...
Goed argument!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat hij geen borsten heeft en ik wel
Het gaat nu dan wel specifiek om jou, maar ik zie het wel vaker.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej grapje hoor ik vind het lief van je anthraxx
borstenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej grapje hoor ik vind het lief van je anthraxx
Dat was het probleem in singles ook alquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het gaat nu dan wel specifiek om jou, maar ik zie het wel vaker.
Maar goed, jullie zijn van deze zeikerd af tot maandag. Haal er je voordeel uit
Het probleem van singles was dat op het einde de sfeer totaal veranderd was en een betrekkelijk groot deel van de "oude users' afgehaakt was. Hier lijkt zich hetzelfde af te gaan tekenen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:55 schreef Pheno het volgende:
Dat was het probleem in singles ook al
Dat hoeft toch geen probleem te zijn lijkt me? Zolang je maar niet van de oude garde - nieuwe n00bs discussies krijgt waarin vroeger alles beter, gezelliger en anders was...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het probleem van singles was dat op het einde de sfeer totaal veranderd was en een betrekkelijk groot deel van de "oude users' afgehaakt was. Hier lijkt zich hetzelfde af te gaan tekenen.
Dus opzoek gaan naar een andere SC is een goed idee?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het probleem van singles was dat op het einde de sfeer totaal veranderd was en een betrekkelijk groot deel van de "oude users' afgehaakt was. Hier lijkt zich hetzelfde af te gaan tekenen.
Ik bedoel daar ook zeker niet mee dat nieuwe users niet welkom zijn, integendeel. Ik bedoel echter wel dat de sfeer geheel anders is indien bepaalde mensen aanwezig zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoeft toch geen probleem te zijn lijkt me? Zolang je maar niet van de oude garde - nieuwe n00bs discussies krijgt waarin vroeger alles beter, gezelliger en anders was...
Ik heb geen borstenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:57 schreef Ynske het volgende:
zeg Pheno, die borsten. kijk ff naar beneden
Hoi Ynskequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:02 schreef Ynske het volgende:
heey Plato
en heb je die brief verstuurd?
Hier heeft het een tijd geholpen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus opzoek gaan naar een andere SC is een goed idee?
In mijn beleving heb je bijna iedere dag wel wat nieuwe gezichten. Sommigen blijven plakken, anderen niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik bedoel daar ook zeker niet mee dat nieuwe users niet welkom zijn, integendeel. Ik bedoel echter wel dat de sfeer geheel anders is indien bepaalde mensen aanwezig zijn.
neej, vanmiddag was je nog blond en had je nog borsten volgens Tcquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen borstenOf ligt _arual_ nu onder mijn bureau?
quote:
dat zekerquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn beleving heb je bijna iedere dag wel wat nieuwe gezichten. Sommigen blijven plakken, anderen niet.
Klopt en dat is ook het probleem niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn beleving heb je bijna iedere dag wel wat nieuwe gezichten. Sommigen blijven plakken, anderen niet.
Het probleem van singles was dat het uitgekauwd was. Modjes die over ontopic single discussies gingen zeuren en users die echt weggepest werden (waar plato als enige nog in geslaagd is ook, dus hij moet zeker niet over bepaalde users beginnenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoeft toch geen probleem te zijn lijkt me? Zolang je maar niet van de oude garde - nieuwe n00bs discussies krijgt waarin vroeger alles beter, gezelliger en anders was...
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej, vanmiddag was je nog blond en had je nog borsten volgens Tc
Dit bedoel ik dus. Leuk voor een keer zo'n opmerking, maar niet als hier contsant hele topics mee volgepraat worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:05 schreef Tranceptor het volgende:
Zeg Liefie, ben jij weleens anaal genomen?![]()
*roept JoeyT om zijn rimverhalen maar weer te verkondigenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:05 schreef Tranceptor het volgende:
Zeg Liefie, ben jij weleens anaal genomen?![]()
Ik zit nog te wachten op het moment dat bekend wordt gemaakt dat zij de nieuwste kloon van Plato is!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:07 schreef Ynske het volgende:
ok ik was niet echt vriendelijk tegen liefie_ (sorry)
maar soms kunnen mensen je echt op je nerven werken, en zij had ze gevonden.
Ik wil het echt weten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Leuk voor een keer zo'n opmerking, maar niet als hier contsant hele topics mee volgepraat worden.
het maakt mij niet uit hoor! het is alleen maar menselijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeker
maar ik snap wel wat plato bedoelt, en ook antraxxx
ok ik was niet echt vriendelijk tegen liefie_ (sorry)
maar soms kunnen mensen je echt op je nerven werken, en zij had ze gevonden.
tuurlijk worden overal steken onderwater gegeven
ook bij nieuwere mensen, maar opzich dat maakt toch niet, iedereen is welkom. toch?
Ik heb maar één kloon gehad die hier gepost heeft. En nee, dat is BttD niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op het moment dat bekend wordt gemaakt dat zij de nieuwste kloon van Plato is!![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het maakt mij niet uit hoor! het is alleen maar menselijk
als iets al een hecht groepje is
als je een nieuwe leerling in de klas zet gaat dat ook niet altijd even goed
en ik ben gewoon af en toe een vreselijk blondje en dat vinden mensen soms vervelend maja
en ik ben wel wat gewent hoor
en tis maar fok...![]()
4 dagen offlinequote:
Hij heeft negen minuten geleden ingelogd.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft negen minuten geleden ingelogd.![]()
Verdacht, Plato.quote:
ja jammer genoeg kom je van die mannetjes zoals jij overal tegenquote:
Dus als ik op zoek ga naar een andere SC helpt dat hierquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier heeft het een tijd geholpen.![]()
Ik zag dat hij vandaag al in een ander topic gepost heeft.quote:
Een zucht van verlichting!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zag dat hij vandaag al in een ander topic gepost heeft.
Ja, jij was de user waar ik het over had.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus als ik op zoek ga naar een andere SC helpt dat hier![]()
Oke doei![]()
Bloeddonor worden kan ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja jammer genoeg kom je van die mannetjes zoals jij overal tegen
mannetjes die alleen nog maar met hun piemel kunnen denken omdat ze overal zo opgewonden van worden dat er te veel bloed in gestroomt is en ie niet meer omlaag kan...
sex wil nog wel eens helpen.... maja dan moet je dat wel kunnen krijgen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mannetjes die alleen nog maar met hun piemel kunnen denken omdat ze overal zo opgewonden van worden dat er te veel bloed in gestroomt is en ie niet meer omlaag kan...
sex wil nog wel eens helpen.... maja dan moet je dat wel kunnen krijgen![]()
sorry k dacht ik bijt ook eens van me af
Hmmm, ik word eerder niet zo snel meer opgewonden, zeker niet van standaard blondjes met grote tieten. De rest van het topic staat echter als jonge puppies te blaffen en kwijlen om je te vriend te houden en je voor zich te winnen. Het lijkt me dat je niet echt doorhebt tegen wie je die kritiek moet uiten. Ik zal het maar op jeugdige naieviteit gooien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sex wil nog wel eens helpen.... maja dan moet je dat wel kunnen krijgen![]()
sorry k dacht ik bijt ook eens van me af
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zag dat ik vandaag al in een ander topic gepost had.
laarzen..wafels..wraps..cup-a-soup..hockey...noem maar opquote:
het feit dat je weet hoe ze eruit ziet zegt al genoegquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hmmm, ik word eerder niet zo snel meer opgewonden. Zeker niet van standaard blondjes met grote tieten. De rest van het topic staat echter als jonge puppies te blaffen en kwijlen om je te vriend te houden. Het lijkt me dat je niet echt doorhebt tegen wie je die kritiek moet uiten. Ik zal het maar op jeugdige naieviteit gooien.![]()
Ik heb sex gehad laatst, dat was wel oke, binnenkort maar weer eens. Alles met TE ervoor gaat vervelen.
Je dacht toch niet dat ik zou verzinnen dat mijn kloon uit Enschede komt.quote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:07 schreef Pheno het volgende:
Hier kunnen we het over alles hebben, maar het hoeft toch zeker niet altijd knuffel/kroelkroel te zijn zeker![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
laarzen..wafels..wraps..cup-a-soup..hockey...noem maar op![]()
Ik weet graag wie ik voor me heb, zeker als dat icoontje me aan staat te kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
het feit dat je weet hoe ze eruit ziet zegt al genoeg
hockeymeisjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mooi om te zien dat er zoveel verschillende beleveningswerelden zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hmz wat ik toch wel het meeste hoor door klinken is jaloezie, dus het lijkt me het slimste het je verder niet moeilijk te maken dus ik ga wijselijk niet meer reageren op dit soort postsquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hmmm, ik word eerder niet zo snel meer opgewonden. Zeker niet van standaard blondjes met grote tieten. De rest van het topic staat echter als jonge puppies te blaffen en kwijlen om je te vriend te houden. Het lijkt me dat je niet echt doorhebt tegen wie je die kritiek moet uiten. Ik zal het maar op jeugdige naieviteit gooien.![]()
Ik heb sex gehad laatst, dat was wel oke, binnenkort maar weer eens. Alles met TE ervoor gaat vervelen.
Frustratie eruitknuffelen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Ik zal niet zo snel iets naars tegen iemand zeggen. Maar soms gaan dingen me gewoon te erg irriteren en kan ik het gewoon echt niet meer voor me houden. En vandaag irriteert vrijwel alles me
Zo, word ik hier ff ontmaskerd!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:15 schreef Tranceptor het volgende:
De rest van het topic staat echter als jonge puppies te blaffen en kwijlen om je te vriend te houden en je voor zich te winnen.
Dan moet je eens goed aan je kut krabben!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Ik zal niet zo snel iets naars tegen iemand zeggen. Maar soms gaan dingen me gewoon te erg irriteren en kan ik het gewoon echt niet meer voor me houden. En vandaag irriteert vrijwel alles me
hockeyrokjesquote:
Jaloezie? Je verwart het met desinteresse.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz wat ik toch wel het meeste hoor door klinken is jaloezie, dus het lijkt me het slimste het je verder niet moeilijk te maken dus ik ga wijselijk niet meer reageren op dit soort posts
er is echt wel wat meer in het leven dan mensen proberen te irriteren en raken via het internet probeer dat maar eens uit te vinden
ow en te goede sex gaat vervelen? knap hoor!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Ik voel me diep gekwetstquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
jij heb geen ruijbijweijs. dus wat lu;je nou
pffff
neeeeeeheeee jij moet je bij de rokjes houdenquote:
Waar zo'n stick uitsteektquote:
It's just the internetquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mensen irriteren is hier vrij gemakkelijk omdat ze vrij weinig kunnen hebben, op een paar users na (ik noem een Godt en Pheno). Maar goed, daar kom je nog wel achter.![]()
Ik hou niet van hockey, dus maak ik er het beste vanquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeeeeeheeee jij moet je bij de rokjes houden
Je kunt je natuurlijk ook afvragen of die mensen echt zo geirriteerd zijn of dat ze jou ook je lolletje gunnen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:19 schreef Tranceptor het volgende:
Mensen irriteren is hier vrij gemakkelijk omdat ze vrij weinig kunnen hebben, op een paar users na (ik noem een Godt en Pheno). Maar goed, daar kom je nog wel achter.![]()
Beetje afhankelijk van is dat net een publieke parkeergaragequote:
Die dag valt waarschijnlijk samen met de dag dat jouw vriendin vrijwillig een rokje aandoet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:23 schreef GF het volgende:
De dag dat iemand mij serieus kan kwetsen via internet, en dan iemand die ik niet in het echt ken.. Eet ik een rokje op
T is al laat hequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:22 schreef _Cara_ het volgende:
* Ow....waarom roep ik nu ook hockey...ik had het kunnen weten..![]()
Dat was dan ook mijn intentiequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
OMFG! Ik was er echt slecht aan toe
Maar je irriteerde me kennelijk!![]()
smakelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:23 schreef GF het volgende:
De dag dat iemand mij serieus kan kwetsen via internet, en dan iemand die ik niet in het echt ken.. Eet ik een rokje op
off coursequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wel die nieuwe modellen he
En bedankt..quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die dag valt waarschijnlijk samen met de dag dat jouw vriendin vrijwillig een rokje aandoet!
Oeh, heb ik je nou gekwetst?quote:
die rokjes zijn gewoon veel leukerquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:26 schreef _Cara_ het volgende:
Waarm gaat het altijd over hockey-rokjes.. en niet over hockey-broeken..volgens mij zijn er best hockey'ers(mannen dus) met hele mooie benen..
Daar moet ik eens op letten..
Er worden me dan verdomd veel lolletjes gegund. In principe maakt het me ook niets uit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook afvragen of die mensen echt zo geirriteerd zijn of dat ze jou ook je lolletje gunnen...
Omdat het hier altijd over rokjes gaat en niet over broeken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:26 schreef _Cara_ het volgende:
Waarm gaat het altijd over hockey-rokjes.. en niet over hockey-broeken..volgens mij zijn er best hockey'ers(mannen dus) met hele mooie benen..
'Intentie' is zooooooo 2005.quote:
No more denial!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
die rokjes zijn gewoon veel leuker
die hebben de intentie dat je eronder kunt kijken
en daarbij ze zijn gewoon echt in mooie modelletjes en die hockeybroekjes zijn gewone gymbroekmodellen
Ah....maar daar kunnen toch nog héle mooie verleidelijke herenbenen onder uitkomen..toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
die rokjes zijn gewoon veel leuker
die hebben de intentie dat je eronder kunt kijken
en daarbij ze zijn gewoon echt in mooie modelletjes en die hockeybroekjes zijn gewone gymbroekmodellen
mensen herkennen aan combi van schoenen en sokken is goehoedquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het hier altijd over rokjes gaat en niet over broeken?
En ik let niet echt op de benen van de hockeyers hoor. Tenzij het mijn tegenstander is en hij irritant is, dan moet ik wel even![]()
zeldenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah....maar daar kunnen toch nog héle mooie verleidelijke herenbenen onder uitkomen..toch?![]()
Echte mannen hockeyen nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:26 schreef _Cara_ het volgende:
Waarom gaat het altijd over hockey-rokjes.. en niet over hockey-broeken..volgens mij zijn er best hockey'ers(mannen dus) met hele mooie benen..
* En met die gedachte gaat Cara naar huis![]()
Nee hoorquote:
Voor jou altijd beebiequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hey lieverd!Jij ook hier? *terug lees*
Zeg als jij die bitchfight gaat houden...maak dan ff foto's...je kent t met ons mannen, t moet altijd gevisualiseerd zijn(of worden)
![]()
Ga je Kater ff ergens anders de nek omdraaienquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen nodg bij mijn tegenstandersquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
mensen herkennen aan combi van schoenen en sokken is goehoed
je hebt dus iets tegen gespierde benenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelden
zijn ze mooi zijn t geen fanatiekelingen
Ik ben geen dierenbeulquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ga je Kater ff ergens anders de nek omdraaien![]()
Mag ik kijken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ey! Ik wil niet met jou op de foto!![]()
Ik ga wel met iemand anders bitchfighten!![]()
leg jij je sleutels maar vast klaarquote:
Voor katten mag je een uitzondering makenquote:
Zie signature, mijn baas sponsort mequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ga nou eens geld verdienen met werken ipv blaten
he wat jammer nouquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ey! Ik wil niet met jou op de foto!![]()
Ik ga wel met iemand anders bitchfighten!![]()
Bijna pinguintijdquote:
Tssssk...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor katten mag je een uitzondering maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |