Die moet je aan een hond gevenquote:
Ik weet nog wel iemand die er eentje over heeft, omdat 'ie toch niet meer past...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pak de voorbinddildo maar uit je kast, Mokster wants you!
Nou ja, klopt, maar soms duurt he lang dus iedereen opent maar wat. We kunnen wel verder in die van jouw hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef liefie_ het volgende:
oowww ik probeer t niet eens meer whaha
nu heb ik weer een topic te veel gemaakt!
maar ik dacht dat ik toch echt de laatste was
haha naja
Die discussie hadden we toch al gehad en toen was de conclusie dat ik idd jouw mening bepaal?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn we nu al in de fase beland waarin jij mijn mening gaat bepalen?![]()
TMIquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand die er eentje over heeft, omdat 'ie toch niet meer past...![]()
dies al dichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, klopt, maar soms duurt he lang dus iedereen opent maar wat. We kunnen wel verder in die van jouw hoorWho cares?
Copycat die opletquote:
haha is al dichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, klopt, maar soms duurt he lang dus iedereen opent maar wat. We kunnen wel verder in die van jouw hoorWho cares?
Je hoort wel heel snel bij de in-crowd hier.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef liefie_ het volgende:
nu heb ik tenminste een nieuw levensdoel![]()
als ik er iets in wil neem ik wel een manquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Mokster het volgende:
Waarom zijn de heren hier toch zo gefascineerd door voorbinddildo's![]()
Ik heb er zelf namelijk echt helemaal niets mee...
je hoeft er ook niet meteen een relatie mee te beginnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Mokster het volgende:
Waarom zijn de heren hier toch zo gefascineerd door voorbinddildo's![]()
Ik heb er zelf namelijk echt helemaal niets mee...
Dit is nog een laatste stuiptrekking denk ik...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die discussie hadden we toch al gehad en toen was de conclusie dat ik idd jouw mening bepaal?
voorbinddildo's kun je ook op mannen gebruikenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als ik er iets in wil neem ik wel een man
waarom zou je sex met een vrouw hebben om het dan zo veel mogelijk op sex met een man te laten lijken?
dat snap ik nooit zo maja
Ik snap nooit zo goed waar vrouwen sex met mannen nog voor nodig hebben, alles is voorhanden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als ik er iets in wil neem ik wel een man
waarom zou je sex met een vrouw hebben om het dan zo veel mogelijk op sex met een man te laten lijken?
dat snap ik nooit zo maja
Binnenkort loop je weer met een zender in je nek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef AirwiN het volgende:
Dit is nog een laatste stuiptrekking denk ik...
Ik ben ook niet zo voor de casual voorbinddildo's...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
je hoeft er ook niet meteen een relatie mee te beginnen.![]()
Altijd leuk, zo'n vrouwelijke IT'er....quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Binnenkort loop je weer met een zender in je nek.
JA WAT?????!!!!!!????quote:
groot gelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
JA WAT?????!!!!!!????
Het is óf dit óf een saaie knipselkrant doorspitten op zoek naar munitie voor een column...
Ik ben anti-sex met ijsberen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo voor de casual voorbinddildo's...
Eigenlijk ben ik gewoon anti-voorbinddildo!![]()
Ga ik nu ook maar weer eens doen. Dik anderhalf uur pauze is straks weer zo moeilijk te verantwoorden als ik mijn uren in ga boekenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou die knipselkrant doorlezen. Dat is boeiender dan dit geneuzel.
Zolang je maar weet dat ik altijd gelijk hebquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is nog een laatste stuiptrekking denk ik...
Nergensquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een serieuse vraag van me!!! Waar les je?
Ja hoor lieverd!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat ik altijd gelijk heb![]()
Zal 't goed doen als je met je gepimpte Seat over de boulevard cruised met je ramen open en de radio hard!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nergens
Heb van die fout cd's, 8 stuks, die je handig in de auto kan luisteren moet nalullen
wat? een voorbinddildo?quote:
Ik ben vandaag anti-allesquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben anti-sex met ijsberen.![]()
Wil je dan geen sex met mij vandaag?quote:
ik gok een chocotoff...quote:
owjeej, ik heb je iets gedaan, of wil je voor de fun een bitchfight startenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
En ik hopen dat we jou kwijt waren
gewoon niet op lettenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
owjeej, ik heb je iets gedaan, of wil je voor de fun een bitchfight starten
Welke? Ik heb Pimsleurquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nergens
Heb van die fout cd's, 8 stuks, die je handig in de auto kan luisteren moet nalullen
Die zou ik erin houden als je indruk wilt makenquote:
ik ben klaar!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:30 schreef Messenga het volgende:
Eens even kijken of ik zin heb om te leren.
Hmm.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zou ik erin houden als je indruk wilt maken
Ik morgen nog 2quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben klaar!!
geen tentamens meer
Of ze vindt je gewoon een achterlijk wijf. Wat heeeel goed mogelijk is natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
owjeej, ik heb je iets gedaan, of wil je voor de fun een bitchfight starten
Wat lievquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Of ze vindt je gewoon een achterlijk wijf. Wat heeeel goed mogelijk is natuurlijk.
tvp
Ik ben nooit verder gekomen dan les 20quote:
Hmm, die cd's van mij hebben maar 16 lessenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan les 20
Watashi no sjuujin wa muzi wo nomitagatte irun desu ga
Ze zijn wel echt goed en blijven ook hangen
Watashi no ... wa okii desu ne.quote:
Er zijn 90 lessen van Pimsleur (3x30).quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmm, die cd's van mij hebben maar 16 lessen
Is denk ik beginners pakket
Zat ik weer precies tussen natuurlijkquote:Metrostation Coolhaven in Rotterdam is korte tijd ontruimd geweest na rookontwikkeling in een metrostel. Het metroverkeer tussen Schiedam en Eendrachtsplein moest tijdelijk worden stilgelegd.
uitgegeven: 14:01 26-01-2006 gewijzigd: 14:01 26-01-2006
Inmiddels is de rook verdwenen. De oorzaak van het incident is nog niet duidelijk. De brandweer doet onderzoek met warmtecamera's.
Het metroverkeer is weer hervat, alleen kan er nog niet worden gestopt op station Coolhaven.
Je weet waar de backup is te halenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef MissMSX het volgende:
Er zijn 90 lessen van Pimsleur (3x30).
Ik had ze allemaal, tot m'n PC crashte en precies alleen die directory niet meer toegankelijk is
en dan? Pro af-beren?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben anti-sex met ijsberen.![]()
Dixons?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je weet waar de backup is te halen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef GF het volgende:
[..]
Zat ik weer precies tussen natuurlijk![]()
Ik moet Emule nog ff fixenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Heb jij datquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef GF het volgende:
[..]
Zat ik weer precies tussen natuurlijk![]()
OVquote:
* PhaE vraagt om ftp-accountjequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
waren het oma's met rokjes?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:47 schreef GF het volgende:
Ik zag echt zo al die rook die tunnel uitkomen. Paar oma's in paniek want die wilden de ruiten in gaan schoppenBrandweer erbij, ambulance..
Ja, was weer hendig sjiek![]()
* Pheno vraagt meequote:
Blonde types he?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:48 schreef Tranceptor het volgende:
Het is al jammer dat in Nederland nederlands niet meer de voertaal is, laat staan een schande dat op nederlandstalige fora in onverstaanbare spraakgebrekken geschreven wordt.
Gewoon die ***&&*&*#$&*#$ stad niet ingaan, heb je er ook geen last vanquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:47 schreef GF het volgende:
Ik zag echt zo al die rook die tunnel uitkomen. Paar oma's in paniek want die wilden de ruiten in gaan schoppenBrandweer erbij, ambulance..
Ja, was weer hendig sjiek![]()
Zelfreflectie is ok!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:48 schreef Tranceptor het volgende:
Het is al jammer dat in Nederland nederlands niet meer de voertaal is, laat staan een schande dat op nederlandstalige fora in onverstaanbare spraakgebrekken geschreven wordt.
Dat ligt aan de TSquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef woutabest het volgende:
en toen ik een een chocotof-topic maakte werd iedereen boos enzo
Privatepobje!!!!quote:
Ik zit er op schoolquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon die ***&&*&*#$&*#$ stad niet ingaan, heb je er ook geen last van![]()
Ben jij blond, heb je grote tieten en maak je aan de lopende band domme opmerkingen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef woutabest het volgende:
en toen ik een een chocotof-topic maakte werd iedereen boos enzo
ik ben blond ja. Daarom haat ik jullie ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben jij blond, heb je grote tieten en maak je aan de lopende band domme opmerkingen?
Zo ja, sorry we hadden ook jouw topic niet aan moeten vallen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben jij blond, heb je grote tieten en maak je aan de lopende band domme opmerkingen?
Zo ja, sorry we hadden ook jouw topic niet aan moeten vallen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]sinds wanneer is Pheno blond en heeft ie tieten?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |