Kun je meteen oefenen in Feedback om een slotje te vragen voor een dubbel topic! Godt op je blote knietjes bedanken dat hij dat topic al voor je heeft gesloten...quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:24 schreef liefie_ het volgende:
ik was bezig! want ik was de laatste toch?
nu zijn er 2
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je meteen oefenen in Feedback om een slotje te vragen voor een dubbel topic!![]()
Wat hij zegt..quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
Die andere was eerder Godt. Wel blijven opletten hoor.
kloptquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
Op het moment dat ik keek stonden beide topics nog op 0, NULL, NIL, Niets.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
maar ach, hier was al meer in gereageerd
boeit ook niet
Het wordt gewaardeerd hoor. We zitten hier allemaal met tranen in onze ogen dat je topic moest sneuvelen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:27 schreef liefie_ het volgende:
naja ik heb t geprobeerd
ah okquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op het moment dat ik keek stonden beide topics nog op 0, NULL, NIL, Niets.
In dat geval, sluit deze maar en dan gaan we alsnog in die andere verder...quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op het moment dat ik keek stonden beide topics nog op 0, NULL, NIL, Niets.
We blijven gewoon van je houden hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:27 schreef liefie_ het volgende:
naja ik heb t geprobeerd
Jij ook alquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zie je vriendin morgen weer.
Wel leuk dat je verslag doet van je natte droomquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Eén ding, heb je goed gedaan man, ze is prima te doen.![]()
Dan heb ik ze omgedraaidquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
Prutsmod. Dat overkwamquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb ik ze omgedraaid![]()
Ach ja, deze had al meer reacties.
Volgende keer zal ik NOG beter opletten
het maakt toch ook niet uit welke het is?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb ik ze omgedraaid![]()
Ach ja, deze had al meer reacties.
Volgende keer zal ik NOG beter opletten
Geloof jij dat maar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:32 schreef GF het volgende:
[..]
Wel leuk dat je verslag doet van je natte droom![]()
Als je me kan vertellen op welke borst en waar ongeveer ze een moedervlekje heeft geloof ik je misschienquote:
Onderrug en linker.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:40 schreef GF het volgende:
[..]
Als je me kan vertellen op welke borst en waar ongeveer ze een moedervlekje heeft geloof ik je misschien
Linkerborst, zo rond haar tepel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:40 schreef GF het volgende:
[..]
Als je me kan vertellen op welke borst en waar ongeveer ze een moedervlekje heeft geloof ik je misschien
sjaloomquote:
Je gaat me toch niet vertellen dat ik de verkeerde heb geneukt he en vreemd ben gegaan? Godverdomme, die stinkhoeren lijken ook allemaal zo op elkaar.quote:
Alvast voor erna: knal zequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:45 schreef liefie_ het volgende:
lieve mensen ik moet even een tentamen gaan verknallen!
tot strakjes
Misschien een vriendinquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik de verkeerde heb geneukt he en vreemd ben gegaan? Godverdomme, die stinkhoeren lijken ook allemaal zo op elkaar.![]()
Allahu Akbar!quote:
Weken terug al, daar kom je nu mee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef JoeyT het volgende:
En?
Kleed je warm aan he...quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:45 schreef liefie_ het volgende:
lieve mensen ik moet even een tentamen gaan verknallen!
tot strakjes
Spannend verhaal?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Weken terug al, daar kom je nu mee.
Met ogen open?quote:
Sukkelquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik haal ze ook amper uit elkaar nog.![]()
quote:
Ik geloof niet dat ze daar echt gelukkig mee was, dat je haar foto's post.quote:
Mja, JoeyT is onze pics manquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze daar echt gelukkig mee was, dat je haar foto's post.
Nou, ik durf wel te zeggen dat ze niet op m'n ma lijktquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aandoen, stinkhoeren zien er allemaal hetzelfde uit.![]()
Owkee back to normal:
Ze zeggen weleens dat je je vriendin uitzoekt op basis van hoe je moeder/vader eruitziet, klopt dat?
Bij mij zelden. Mijn moeder is dik, klein en heeft donker haar. Nu val ik op meisjes wat klein van stuk met donker haar, maar kom ik altijd aanzetten met kleine blondjes. Mollig/dik zijn ze echter nooit. Die vlieger gaat voor mij dus niet op./
Kwa uiterlijk zit er compleet geen lijn in, de dames waar ik val. In mijn geval dus niet lijkt me.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:58 schreef Tranceptor het volgende:
Owkee back to normal:
Ze zeggen weleens dat je je vriendin uitzoekt op basis van hoe je moeder/vader eruitziet, klopt dat?
En ook niet op m'n vader.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:03 schreef GF het volgende:
[..]
Nou, ik durf wel te zeggen dat ze niet op m'n ma lijkt
Je vriendin uitwonen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef JoeyT het volgende:
Mensen nog plannen voort weekend?
Kan je niemand voor jezelf vinden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je vriendin uitwonen.
Daarnaast niets.
Ik vind het spannender om andermans liefjes af te pakken.quote:
GF's stinkhoer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel iemand voor mezelf vinden en ook wel gevonden, maar ik heb geen interesse verder in haar opeens.![]()
Is ook niet echt de bedoelingquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
En is dan ook echt wegquote:
Nou joeyt, niet meer doen hequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is dan ook echt weg.
Niet meer doen.
Ik heb het maar even niet gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is dan ook echt weg.
Niet meer doen.
"Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken."quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het maar even niet gedaan![]()
http://forum.fok.nl/topic/706037/6/51#34474864
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou joeyt, niet meer doen he
[afbeelding]
Hij was dan ook niet voor jouquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken."
Ja, je bent blauw, nu weten we het
Look how much I carequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Iddquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
/mod mode!![]()
Foei niet doen! Laatste waarschuwing, de regels zijn er ook voor Pheno![]()
Ik flip gewoon the fingerquote:
Wat is daar dan mis meequote:
Combiquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Evel-in het volgende:
weet misschien iemand waar ik, met spoed, een foto kan laten afdrukken op posterformaat (50 * 70 cm)?
Elke fotozaak?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Evel-in het volgende:
weet misschien iemand waar ik, met spoed, een foto kan laten afdrukken op posterformaat (50 * 70 cm)?
Ik vond de foto dan ook erg toepasselijkquote:
met spoed? ik bedoel max 2 werkdagenquote:
Logisch.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, ze staat al afgevinkt op het lijstje.![]()
Bij ons in het dorp is er alleen een combiquote:
daar had ik ook al aangedacht, maar levertijd is 4 werkdagenquote:
Ik kon een vergroting in 3 uur krijgen bij de combi in ons gehucht, ik mag aannemen dat het dus geen probleem elders moet zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef Evel-in het volgende:
[..]
met spoed? ik bedoel max 2 werkdagen
Ik heb maar 1 categorie: 'geneukt'...quote:
Hehehehe,quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou joeyt, niet meer doen he
http://fotoboek.fok.nl/userpics/61646_Copycat.jpg
Edit: Zo dan.
Dat hoffelijkheid niet tot je deugden behoort is al wel bekend ja.quote:
Je woont in een nog kleiner gehucht dan ik, waar ze het zelf inkleuren?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef Evel-in het volgende:
[..]
daar had ik ook al aangedacht, maar levertijd is 4 werkdagen![]()
De hema dan zelfsquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef Evel-in het volgende:
[..]
met spoed? ik bedoel max 2 werkdagen
Je bent een hele binkquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 categorie: 'geneukt'...
![]()
Ik snap dat je verwacht je eigen hoofdcategorie ook bij anderen terug te zien.
ja waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je woont in een nog kleiner gehucht dan ik, waar ze het zelf inkleuren?
Elke zichzelf respecterende lafaard doet dat nietquote:
Dan is het een stad man!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp is er alleen een combi
Oh nee, hema ook nog
Dat denk jequote:
Hardly, het gaat vervelen.quote:
hmm, als ik naar een fotozaak bel, zeggen ze allemaal levertijd 4 werkdagen, ik zal dan ook maar even de hema en combi bellenquote:
Daar zouden ook nog foto's van komen,quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef _Cara_ het volgende:
Pauze!!...![]()
Nu eerst ff wat anders aandoen. Rokjes en laarzen...tis wel allemaal leuk en aardig.. maar ik héb het toch koud gekregen ....
En dan een cup-a-soup..
(en teruglezen natuurlijk...voor zover mogelijk)
http://www.hema.nl/site/H(...)SERVICE/default.aspxquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:28 schreef Evel-in het volgende:
[..]
hmm, als ik naar een fotozaak bel, zeggen ze allemaal levertijd 4 werkdagen, ik zal dan ook maar even de hema en combi bellen
Ik doe mn best maar t wil nog niet helemaal lukken...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat hoffelijkheid niet tot je deugden behoort is al wel bekend ja.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doe mn best maar t wil nog niet helemaal lukken...
Zit de hele tijd met de clitoris van Ynske in mn hoofd...
Sinaasappel zeg ik je![]()
maakt niet uit, anyway bedankt voor de tipquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://www.hema.nl/site/H(...)SERVICE/default.aspx
/edit
Grommmm
Posters idd 4 dagen
Was te snel
www.rokjes.bequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar zouden ook nog foto's van komen,.
Dank voor het nog even bevestigen van mijn stelling.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doe mn best maar t wil nog niet helemaal lukken...
Zit de hele tijd met de clitoris van Ynske in mn hoofd...
Sinaasappel zeg ik je![]()
nietvan de rokjes...van de laarzen..! toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar zouden ook nog foto's van komen,.
minder hard werken en meer topic volgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:29 schreef _Cara_ het volgende:
jemig.. op een doodgewone werkdag nog een hoop om terug te lezen..![]()
Digitale foto's kan je in de meeste fotozaken direct zelf afdrukken tegenwoordigquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:28 schreef Evel-in het volgende:
[..]
hmm, als ik naar een fotozaak bel, zeggen ze allemaal levertijd 4 werkdagen, ik zal dan ook maar even de hema en combi bellen
quote:
dat is de juiste instellingquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
minder hard werken en meer topic volgen
Ik heb idd wel erg weinig tijd op het moment...ik hou het hier ook niet bij...maar ik doe mn best..quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
mediamarkt doet t, de hema, maar ook de fotospeciaalzaak. meestal binnen 1 dag (vergroten dan)quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Digitale foto's kan je in de meeste fotozaken direct zelf afdrukken tegenwoordig
Volgens mij dat formaat nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Digitale foto's kan je in de meeste fotozaken direct zelf afdrukken tegenwoordig
Als je dan toch bezig benquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nietvan de rokjes...van de laarzen..! toch?
Och, voor nog minder dan een dubbeltje op de eerste rij wilen zitten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
ik doe niet aan betaalde rokjes.
jepz, gewone formaten ja.... maar ik ben moeilijk, ik wil graag een foto afdrukken op 50 * 70 cm.... en dat schijnt bij veel fotozaken moeilijk te zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch proberen , soms willen ze hun best wel eens doen hoorquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nietvan de rokjes...van de laarzen..! toch?
Tja.. hoe stel je je dat voorquote:
heel veel fotozaken besteden die formaten uit en dan duurt het dus 4 werkdagen... Maar bedankt voor alle tips!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
mediamarkt doet t, de hema, maar ook de fotospeciaalzaak. meestal binnen 1 dag (vergroten dan)
kan ook zijn dat t opgestuurd moet worden, dan duurt t langer
Levertijden...quote:
denk je?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch proberen , soms willen ze hun best wel eens doen hoor![]()
jaja. GF met zijn rokjes.. hij heeft natuurlijk wel gelijk.. het ziet ook leuk uit.. alleen koud nu...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik zie het nu pas. GF heeft me gebrainwashed.
Het is alltijd weer spannend wat nu weer het onderwerp zal zijn he,quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef MissMSX het volgende:
Behandelde onderwerpen vandaag:
- Seks: check
- Tieten: check
- Rokjes: check
Ik ben weer bijgepraat
Zoek een grote spiegel, en leef je uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja.. hoe stel je je dat voor.. moet ik ik telkens een paar andere laarzen aandoen en een nieuwe foto maken..
![]()
Ik zet ze gewoon op een rij.. en het rokje en de benen..tja....![]()
ja dat kan ik ook nog laten doen ja.. thxquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef Ynske het volgende:
en anders moet je m laten plotten en dat kan vaak bij de Multicopy
Ik denk liever niet eigenlijk, maar hoop het wel voor jequote:
Mijn schoenen zijn tenminste al lang gepost,quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja.. hoe stel je je dat voor.. moet ik ik telkens een paar andere laarzen aandoen en een nieuwe foto maken..
![]()
Ik zet ze gewoon op een rij.. en het rokje en de benen..tja....![]()
Wordt toch niet zo mooi als een foto?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef Ynske het volgende:
en anders moet je m laten plotten en dat kan vaak bij de Multicopy
iets minder dat kloptquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wordt toch niet zo mooi als een foto?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kan nooit van hoogstaand niveau zijn...euhm.. spijkerbroek met cowboy-laarzen..(is een stuk warmer.merk ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is alltijd weer spannend wat nu weer het onderwerp zal zijn he,![]()
En toch kijken hequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is alltijd weer spannend wat nu weer het onderwerp zal zijn he,![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk liever niet eigenlijk, maar hoop het wel voor je
Hoezo minder sexyquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Kan nooit van hoogstaand niveau zijn...euhm.. spijkerbroek met cowboy-laarzen..(is een stuk warmer.merk ik) en ik denk een stuk minder sexy....alhoewel
![]()
wij, hoogstaand.... *proest , nee dat kan nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Kan nooit van hoogstaand niveau zijn...euhm.. spijkerbroek met cowboy-laarzen..(is een stuk warmer.merk ik) en ik denk een stuk minder sexy....alhoewel
![]()
Ach...quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:09 schreef Tranceptor het volgende:
Hey Mokstertje, hoe issie? Alweer een beetje ontnuchterd?
ik beloof bij deze.. dat ik er werk van maakquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn tenminste al lang gepost,. Maar dat was dan ook geen dagtaak
ja precies daar heb je gelijk aan, het is eigenlijk ook gewoon een ludiek grapje op mijn stageadresquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
iets minder dat klopt
maar je moet toch wat als je t perse binnen 2 dagen moet hebben
je leest ook al terugquote:
gaat het Moks?quote:
Jaloers.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:42 schreef Pheno het volgende:
<-- turkse pizza eet
zeg dat maar tegen de collegasquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Smakelijk Pheno
jammie, smakelijk etenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:42 schreef Pheno het volgende:
<-- turkse pizza eet
mjam...lekker!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:42 schreef Pheno het volgende:
<-- turkse pizza eet
de dp viel niet zo goedquote:
Hij stond nog open en ik had eerst even niet door dat ie al dicht wasquote:
Je tikt in ieder geval weer recht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:45 schreef Mokster het volgende:
Hij stond nog open en ik had eerst even niet door dat ie al dicht was
Tikje warrig vandaag...![]()
Vant weekend mag er er weer op springenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
? Jij hebt je ook weleens beter gevoeld?
Whehehe...quote:
En wat lieverquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je tikt in ieder geval weer recht.
er?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vant weekend mag er er weer op springen![]()
Ja?quote:
neuken mutsquote:
mag je bedoel ikquote:
Dat is een lang verhaal.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
? Jij hebt je ook weleens beter gevoeld?
wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik was ook heel erg kwaad... Geloof ik
Ah lekker, je vriendin is altijd zo lekker om op te duikenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vant weekend mag er er weer op springen![]()
Bewijs is nergens meer te vindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Viel mee hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Weet je dat zekerquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bewijs is nergens meer te vinden![]()
geef eens een linkjequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:51 schreef _Cara_ het volgende:
Ah...nu snap ik ook waarom Moks zich "mwaoah!" voelt.
Van teruglezen wordt je soms iets wijzer...![]()
Gewoon vanavond lekker vroeg je nest in Moks..trekt wel weer weg..als je het maar leuk hebt gehad..![]()
quote:
2 topics terug, die in afrika aan het eindquote:
Je bent een schat!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bewijs is nergens meer te vinden![]()
Ik heb er geen kracht meer voor, dat topic is zo uitgekauwd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kan goed luisteren (of lezen)
dan weet je wat je moet doen: rokje aan en de vrijwilligers 'stapelen' zich opquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Whehehe...
Als ik mn vriendin mag geloven had ik me in dat geval juist stukken beter gevoeld dan nu...
Het was helemaal super! Totdat ik thuiskwam en ziek werd...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:51 schreef _Cara_ het volgende:
Ah...nu snap ik ook waarom Moks zich "mwaoah!" voelt.
Van teruglezen wordt je soms iets wijzer...![]()
Gewoon vanavond lekker vroeg je nest in Moks..trekt wel weer weg..als je het maar leuk hebt gehad..![]()
nou ja, hoezo kliekjesvorming, ze wissen het gewoonquote:
ja daar ergens....ik was het weer kwijt.. ik moet ook zoveel teruglezen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 topics terug, die in afrika aan het eind
Herstel: het is onleesbaar gemaakt voor het plebs...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
nou ja, hoezo kliekjesvorming, ze wissen het gewoon
Ik pas alvast bij voorbaat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan weet je wat je moet doen: rokje aan en de vrijwilligers 'stapelen' zich op
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb er geen kracht meer voor, dat topic is zo uitgekauwd.
gaat mij eens meelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het was helemaal super! Totdat ik thuiskwam en ziek werd...
Dat moet niet hoor, is echt iets wat je zelf wilquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja daar ergens....ik was het weer kwijt.. ik moet ook zoveel teruglezen...
Ik hou het even voor gezien...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan weet je wat je moet doen: rokje aan en de vrijwilligers 'stapelen' zich op
Nou dat is dan iig wat!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het was helemaal super! Totdat ik thuiskwam en ziek werd...
Iemand nog belang bij de screenshots?quote:
*meldt*quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:58 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Iemand nog belang bij de screenshots?
Gelukkig hebben we de screenshots nogquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:58 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Iemand nog belang bij de screenshots?
En zelfs die worden rondgemailed. Tss: kliekjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de screenshots nog
ach ik ben aan t hopen dat de medicatie van mijn collega niet aanslaatquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:04 schreef MissMSX het volgende:
Voel je je niet lekker, gaan je collega's nog lopen irriteren dat je naar huis moet gaan ook
een enkelblessure oplopenquote:
niet winnen blijkbaarquote:
En het verklaart mijn stress...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:02 schreef Pheno het volgende:
'Penetratie tegen stresssituatie'
Nu snap ik waarom ik geen stress heb
zoals ik al zei, een rok voor een fok (door gf)quote:
Als ik het zo hoor zou ze wel eens op kortere termijn kunnen gaan stoppenquote:
Als je 't maar laat!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:04 schreef MissMSX het volgende:
Voel je je niet lekker, gaan je collega's nog lopen irriteren dat je naar huis moet gaan ook
Je bent rondjes aan het draaien op je bureaustoel?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:13 schreef Pheno het volgende:
Whhhooooh, dizzy.....
Lekker he, zo'n Turkse pizza!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:13 schreef Pheno het volgende:
Whhhooooh, dizzy.....
Nee, opeens een vage aanval van duizeligheidquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je bent rondjes aan het draaien op je bureaustoel?
Die welquote:
naweeen van een katerquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, opeens een vage aanval van duizeligheid
Die duizeligheid van mij kan ik vandaag wel aardig verklaren, maar ervan uitgaande dat jij gister geen wijn hebt gedronken op een lege maag zou ik maar even goed op mezelf passen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, opeens een vage aanval van duizeligheid
lijkt me erg lastig in mijn gevalquote:
ow sorry, heb je nog andere klachten dan?quote:
euh... moet je niet op de kinders letten dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:31 schreef amaranta het volgende:
* amaranta fokt vanuit een kleuterklas te eindhoven
Nee, ik drink zo goed als geen alcoholquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:34 schreef Evel-in het volgende:
[..]
ow sorry, heb je nog andere klachten dan?
Juist nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:35 schreef Evel-in het volgende:
[..]
euh... moet je niet op de kinders letten dan?
ooooooow oke, ik schrok al...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik drink zo goed als geen alcohol
Nah, kerngezond voor de restquote:
je zou verstelt staan over het feit hoe zelfstandig sommige kleuters zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:35 schreef Evel-in het volgende:
[..]
euh... moet je niet op de kinders letten dan?
oooow, relaxed, dan kun je ook wel ff fok!kenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
je zou verstelt staan over het feit hoe zelfstandig sommige kleuters zijn
ze hebben me in principe alleen nodig omte verschonen bij een ongelukje troosten bij verdriet sussen van een ruzie aanhoren van geklik (juffrouw hij/zij doet........)
verder redden ze het prima zonder mij... zolang ik maar in de buurt ben vinden zij het goed
Su casa es mi casaquote:
nu weet ik waarom men geen eisen aan het iq van pabo'ers stellenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
je zou verstelt staan over het feit hoe zelfstandig sommige kleuters zijn
ze hebben me in principe alleen nodig omte verschonen bij een ongelukje troosten bij verdriet sussen van een ruzie aanhoren van geklik (juffrouw hij/zij doet........)
verder redden ze het prima zonder mij... zolang ik maar in de buurt ben vinden zij het goed
gewoon neukenquote:
quote:
Gewoon neuken? Wij doen alleen maar aan briljant neuken!quote:
Geen andere stenen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef AirwiN het volgende:
Gewoon neuken? Wij doen alleen maar aan briljant neuken!
om dr toch te kunnen neuken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef PhaE het volgende:
Konnichi wa!
Ogenki desu ka?
* PhaE is bezig met cursus japans
Genki desu. Okagesama de.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef PhaE het volgende:
Konnichi wa!
Ogenki desu ka?
Nee, aan bakstenen doen we nietquote:
Heb ik jou nou gisteravond gebeld?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef PhaE het volgende:
Konnichi wa!
Ogenki desu ka?
goed! met jou?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef PhaE het volgende:
Konnichi wa!
Ogenki desu ka?
Die was Chinees...quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heb ik jou nou gisteravond gebeld?![]()
quote:
quote:
Ach, zolang jij je vingers en maar niet tussen krijgt...quote:
Voor de bonuspunten, maar ze spreekt ook (vloeiend?) Japans!quote:
ach als t goed is. is t toch een pot nat als je met dr bezig gaatquote:
die laten zich naaienquote:
What's the differencequote:
Was 't niet van planquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ach, zolang jij je vingers en maar niet tussen krijgt...
eeeejquote:
Bonuspunten zijn van jouquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de bonuspunten, maar ze spreekt ook (vloeiend?) Japans!
Die zijn, gemiddeld genomen, minder aantrekkelijk dan Japanse dames...quote:
Hai, wakarimasuquote:
Jep, zat! help yourself!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef MisterTata het volgende:
[..]
eeeej![]()
Heb je nog een kikkertje voor me?![]()
Natte pottenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach als t goed is. is t toch een pot nat als je met dr bezig gaat
Japanse meiden zijn raar. Of ze zijn oerlelijk, of ze zijn bloedmooi. Iets er tussenin kennen ze niet. Maar ze hebben vrijwel allemaal lelijke benenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zijn, gemiddeld genomen, minder aantrekkelijk dan Japanse dames...![]()
Had ik ff mazzel dan waarschijnlijk...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Japanse meiden zijn raar. Of ze zijn oerlelijk, of ze zijn bloedmooi. Iets er tussenin kennen ze niet. Maar ze hebben vrijwel allemaal lelijke benen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:59 schreef liefie_ het volgende:
was ik weer!!!!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hai, wakarimasu
Watashi no kuruma wa okii desu
Ik zie eerlijk gezegd dan weer het verschil niet tussen bloedmooie en oerlelijke Chinezen, het is allemaal hetzelfde. Zo iel als wat en een pincet lijkt al teveel. Ik snap niet wat je er als man zijnde mooi aan kan vinden eigenlijk, maar het schijnt te kunnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Japanse meiden zijn raar. Of ze zijn oerlelijk, of ze zijn bloedmooi. Iets er tussenin kennen ze niet. Maar ze hebben vrijwel allemaal lelijke benen
Of je MSN hebt...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
heb pas 1 les gehad hoor...
2e zin zegt me dus (nog) niets
Jij trekt toch alleen maar mooie meiden met mooie benen aan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik ff mazzel dan waarschijnlijk...![]()
nopequote:
Dat is toch heul niet nodig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope
maja ik vind niet zo veel mooi aan mezelf
Over het algemeen wel ja. Uitzonderingen heb je altijd...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij trekt toch alleen maar mooie meiden met mooie benen aan?
Dat ik een grote auto hebquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
Dat bepalen wij wel voor je!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope
aan de hand van fotos?quote:
Maar in die uitzonderingen heb jij al geen interessequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. Uitzonderingen heb je altijd...
Misschien wordt het es tijd voor een afschuwelijke foto van jezelf dan!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aan de hand van fotos?
fotos kunnen veel verbloemen hoor haha
Ach wat lul je nou! Je bent gewoon een lekker wijf.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope
Nou goed voor een blondje ben je toch best blond enzo. Dus dat is dan wel een plus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aan de hand van fotos?
Goeiemiddag! Heb je je her al gemaakt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:59 schreef liefie_ het volgende:
was ik weer!!!!
Zijn we nu al in de fase beland waarin jij mijn mening gaat bepalen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar in die uitzonderingen heb jij al geen interesse
[insert hengelsmiley]
ow haha nou bedankt voor t complimentquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach wat lul je nou! Je bent gewoon een lekker wijf.
Niet zo slim (gezien het feit dat je nuchter nog slechter typt dan ik als ik dronken ben), maar who gives a shit!
Dat roept hij al vele topicsquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aan de hand van fotos?
Een serieuse vraag van me!!! Waar les je?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
jep!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:05 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Goeiemiddag! Heb je je her al gemaakt?![]()
Pak de voorbinddildo maar uit je kast, Mokster wants you!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow haha nou bedankt voor t compliment
dus je vind me geen ***** meer![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pak de voorbinddildo maar uit je kast, Mokster wants you!
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |