Kun je meteen oefenen in Feedback om een slotje te vragen voor een dubbel topic! Godt op je blote knietjes bedanken dat hij dat topic al voor je heeft gesloten...quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:24 schreef liefie_ het volgende:
ik was bezig! want ik was de laatste toch?
nu zijn er 2
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je meteen oefenen in Feedback om een slotje te vragen voor een dubbel topic!![]()
Wat hij zegt..quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
Die andere was eerder Godt. Wel blijven opletten hoor.
kloptquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
Op het moment dat ik keek stonden beide topics nog op 0, NULL, NIL, Niets.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
maar ach, hier was al meer in gereageerd
boeit ook niet
Het wordt gewaardeerd hoor. We zitten hier allemaal met tranen in onze ogen dat je topic moest sneuvelen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:27 schreef liefie_ het volgende:
naja ik heb t geprobeerd
ah okquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op het moment dat ik keek stonden beide topics nog op 0, NULL, NIL, Niets.
In dat geval, sluit deze maar en dan gaan we alsnog in die andere verder...quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op het moment dat ik keek stonden beide topics nog op 0, NULL, NIL, Niets.
We blijven gewoon van je houden hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:27 schreef liefie_ het volgende:
naja ik heb t geprobeerd
Jij ook alquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zie je vriendin morgen weer.
Wel leuk dat je verslag doet van je natte droomquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Eén ding, heb je goed gedaan man, ze is prima te doen.![]()
Dan heb ik ze omgedraaidquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
Prutsmod. Dat overkwamquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb ik ze omgedraaid![]()
Ach ja, deze had al meer reacties.
Volgende keer zal ik NOG beter opletten
het maakt toch ook niet uit welke het is?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb ik ze omgedraaid![]()
Ach ja, deze had al meer reacties.
Volgende keer zal ik NOG beter opletten
Geloof jij dat maar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:32 schreef GF het volgende:
[..]
Wel leuk dat je verslag doet van je natte droom![]()
Als je me kan vertellen op welke borst en waar ongeveer ze een moedervlekje heeft geloof ik je misschienquote:
Onderrug en linker.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:40 schreef GF het volgende:
[..]
Als je me kan vertellen op welke borst en waar ongeveer ze een moedervlekje heeft geloof ik je misschien
Linkerborst, zo rond haar tepel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:40 schreef GF het volgende:
[..]
Als je me kan vertellen op welke borst en waar ongeveer ze een moedervlekje heeft geloof ik je misschien
sjaloomquote:
Je gaat me toch niet vertellen dat ik de verkeerde heb geneukt he en vreemd ben gegaan? Godverdomme, die stinkhoeren lijken ook allemaal zo op elkaar.quote:
Alvast voor erna: knal zequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:45 schreef liefie_ het volgende:
lieve mensen ik moet even een tentamen gaan verknallen!
tot strakjes
Misschien een vriendinquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik de verkeerde heb geneukt he en vreemd ben gegaan? Godverdomme, die stinkhoeren lijken ook allemaal zo op elkaar.![]()
Allahu Akbar!quote:
Weken terug al, daar kom je nu mee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef JoeyT het volgende:
En?
Kleed je warm aan he...quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:45 schreef liefie_ het volgende:
lieve mensen ik moet even een tentamen gaan verknallen!
tot strakjes
Spannend verhaal?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Weken terug al, daar kom je nu mee.
Met ogen open?quote:
Sukkelquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik haal ze ook amper uit elkaar nog.![]()
quote:
Ik geloof niet dat ze daar echt gelukkig mee was, dat je haar foto's post.quote:
Mja, JoeyT is onze pics manquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze daar echt gelukkig mee was, dat je haar foto's post.
Nou, ik durf wel te zeggen dat ze niet op m'n ma lijktquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aandoen, stinkhoeren zien er allemaal hetzelfde uit.![]()
Owkee back to normal:
Ze zeggen weleens dat je je vriendin uitzoekt op basis van hoe je moeder/vader eruitziet, klopt dat?
Bij mij zelden. Mijn moeder is dik, klein en heeft donker haar. Nu val ik op meisjes wat klein van stuk met donker haar, maar kom ik altijd aanzetten met kleine blondjes. Mollig/dik zijn ze echter nooit. Die vlieger gaat voor mij dus niet op./
Kwa uiterlijk zit er compleet geen lijn in, de dames waar ik val. In mijn geval dus niet lijkt me.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:58 schreef Tranceptor het volgende:
Owkee back to normal:
Ze zeggen weleens dat je je vriendin uitzoekt op basis van hoe je moeder/vader eruitziet, klopt dat?
En ook niet op m'n vader.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:03 schreef GF het volgende:
[..]
Nou, ik durf wel te zeggen dat ze niet op m'n ma lijkt
Je vriendin uitwonen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef JoeyT het volgende:
Mensen nog plannen voort weekend?
Kan je niemand voor jezelf vinden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je vriendin uitwonen.
Daarnaast niets.
Ik vind het spannender om andermans liefjes af te pakken.quote:
GF's stinkhoer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel iemand voor mezelf vinden en ook wel gevonden, maar ik heb geen interesse verder in haar opeens.![]()
Is ook niet echt de bedoelingquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
En is dan ook echt wegquote:
Nou joeyt, niet meer doen hequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is dan ook echt weg.
Niet meer doen.
Ik heb het maar even niet gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is dan ook echt weg.
Niet meer doen.
"Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken."quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het maar even niet gedaan![]()
http://forum.fok.nl/topic/706037/6/51#34474864
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou joeyt, niet meer doen he
[afbeelding]
Hij was dan ook niet voor jouquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken."
Ja, je bent blauw, nu weten we het
Look how much I carequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Iddquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
/mod mode!![]()
Foei niet doen! Laatste waarschuwing, de regels zijn er ook voor Pheno![]()
Ik flip gewoon the fingerquote:
Wat is daar dan mis meequote:
Combiquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Evel-in het volgende:
weet misschien iemand waar ik, met spoed, een foto kan laten afdrukken op posterformaat (50 * 70 cm)?
Elke fotozaak?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Evel-in het volgende:
weet misschien iemand waar ik, met spoed, een foto kan laten afdrukken op posterformaat (50 * 70 cm)?
Ik vond de foto dan ook erg toepasselijkquote:
met spoed? ik bedoel max 2 werkdagenquote:
Logisch.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, ze staat al afgevinkt op het lijstje.![]()
Bij ons in het dorp is er alleen een combiquote:
daar had ik ook al aangedacht, maar levertijd is 4 werkdagenquote:
Ik kon een vergroting in 3 uur krijgen bij de combi in ons gehucht, ik mag aannemen dat het dus geen probleem elders moet zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef Evel-in het volgende:
[..]
met spoed? ik bedoel max 2 werkdagen
Ik heb maar 1 categorie: 'geneukt'...quote:
Hehehehe,quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou joeyt, niet meer doen he
http://fotoboek.fok.nl/userpics/61646_Copycat.jpg
Edit: Zo dan.
Dat hoffelijkheid niet tot je deugden behoort is al wel bekend ja.quote:
Je woont in een nog kleiner gehucht dan ik, waar ze het zelf inkleuren?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef Evel-in het volgende:
[..]
daar had ik ook al aangedacht, maar levertijd is 4 werkdagen![]()
De hema dan zelfsquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef Evel-in het volgende:
[..]
met spoed? ik bedoel max 2 werkdagen
Je bent een hele binkquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 categorie: 'geneukt'...
![]()
Ik snap dat je verwacht je eigen hoofdcategorie ook bij anderen terug te zien.
ja waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je woont in een nog kleiner gehucht dan ik, waar ze het zelf inkleuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |