Nee, ik speel niet om geld online. Maar ik heb het meer over zwaar genakt worden op de river, voor de zoveelste keerquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:37 schreef Bjoro het volgende:
geld verloren ?
idd niet doen Bluezzquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:38 schreef Bjoro het volgende:
zo vol
en dan gaan we hier verder:
[HOOLS] Het VBL café #1063: Bij wie komen we in de poule ?
niet doorposten Bluezz![]()
Een behoorlijke flop dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, ik speel niet om geld online. Maar ik heb het meer over zwaar genakt worden op de river, voor de zoveelste keer
door een slotje heen posten is zo lamequote:
zo slecht he, dat mensen dat niet zienquote:
Betere flop kan bijna niet. Had AA. Flop brengt een A , K en 7. Allemaal verschillende.quote:
Loting EK 2008 morgen om 1200uquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke poule?
wederom een NON voor monsieur Kalouquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Straks wederom een Kalou uitspraak....
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef DeTolk het volgende:
wederom een NON voor monsieur Kalou
nou, hij zal voor ivoorkust gaan spelen en dan tegen NL de winnende makenquote:
suc-6 dan maar weer !quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, morgen EK loting...
Nu dan toch echt naar de trein
Ivoorkust wil hem niet meer, volgens mij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef Bjoro het volgende:
nou, hij zal voor ivoorkust gaan spelen en dan tegen NL de winnende maken
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ivoorkust wil hem niet meer, volgens mij.
Het zij zo...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef Bjoro het volgende:
nou, hij zal voor ivoorkust gaan spelen en dan tegen NL de winnende maken
ben ook tegen en dat kan PSV misschien toevallig goed uitkomenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het zij zo...
Uit principe zeg ik nee tegen deze versnelde naturalisatie.
Kijkend naar eerdere versnelde naturalisaties én Feyenoord-oogpunt zeg ik ja!
Wat voor soep? heb ook wel trek?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:50 schreef Suijk het volgende:
Ik maak even wat soep, daar heb ik wel zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |