Tis toch niet te hopen voor em...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:21 schreef snellejelle het volgende:
De cypriotische Martin Verkerk...
Ja,quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat zo? Wie nog meer? Nalby en Nadal?
Hij zou zo met de Beegees mee kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:17 schreef Irrem het volgende:
Straks de volgende halve finale!![]()
Dat die griek/cyprioot pas 20 isHij ziet er veel ouder uit.
Cyprus heeft nu zijn eigen Demis Roussos.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij zou zo met de Beegees mee kunnen doen.![]()
Mjah, ik gun het Kiefer wel om van Federer te winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop op een makkelijke overwinning van Federer.
Zijn er hier mensen voor Kiefer?
Iets zegt me dat het dak dicht zit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:49 schreef Riert het volgende:
Ik zie allemaal rain delaytjes, maar wel Federer-Kiefer verschijnen. Het is weer droog?
Tegen wie hij ook speelt van mij mag federer altijd winnen. Behalve als hij tegen een Nederlander speelt natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:38 schreef erikh het volgende:
Kiefer? nee sorry vind ik een vreselijke speler.
Federer daarentegen
Ja, super hè? En dat laatste punt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:13 schreef TheGeneral het volgende:
Mooi langs het net gespeeld door Federer zeg.
zeer mooie lob nog zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, super hè? En dat laatste punt!![]()
Ja, inderdaad. Die laatste forehand was ook mooi.quote:
quote:
Mwah, hij begon vaak wel goed, maar verslapte daarna wel. Tegen haas waren set 3 en 4 dramatisch, maar set 5 speelde hij weer normaal waardoor die partij toch nog vrij simpel voor hem was.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Ik had Federer vóór deze wedstrijd nog geen bal zien slaan in dit toernooi. Ik begreep dat hij niet zo goed speelde. Maar ik vind dat hij nu goed staat te spelen.
Oké, hoe zou dat komen? Concentratieverlies?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, hij begon vaak wel goed, maar verslapte daarna wel. Tegen haas waren set 3 en 4 dramatisch, maar set 5 speelde hij weer normaal waardoor die partij toch nog vrij simpel voor hem was.
Tegen Davydenko begon hij ook wel aardig. Maar verzwakte toen na de 1e set. Alleen tegen Davydenko was een slechte federer toch nog genoeg.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:36 schreef TheGeneral het volgende:
1e set Federer! 6-3
24 (USA) deel 10 - "I'm not CTU!"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je al die 24-opmerkingen vandaan?
Bedankt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
24 (USA) deel 10 - "I'm not CTU!"
Net iets boven het midden. Zitten super opmerkingen bij
NOS. Niet elke keer een reclame.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Kijk jij trouwens op Eurosport of op de NOS?
Zit iets in. Ik hoop dat Federer zo breakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
NOS. Niet elke keer een reclame.
Zou mooi zijn ja. Maar eerst nu ff zijn eigen service binnenhalen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit iets in. Ik hoop dat Federer zo breakt.
Je bent voor Kiefer?quote:
Ja waarom niet?quote:
Ben je bang voor Roger?quote:
Ik kan me er gewoon zo weinig bij voorstellen dat iemand voor iefer is. Ik vind hem zo weinig uitstralen. Baghdatis, Hewitt, Agassi en Federer vind ik heel wat meer uitstralen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:34 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ja waarom niet?
Ik vind Kiefer toch iets meer persoonlijkheid hebben dan "good old saaie" Federer
Bedoel je of hij bang is dat Baghdatis bang is voor Federer?quote:
uiteraard.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je of hij bang is dat Baghdatis bang is voor Federer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |