idd... en voor Baghdatis is het natuurlijk een gigantische steun in de rug...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:50 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ze houden zich toch netjes stil tijdens de rally, wat is dan het probleem...
een Franse Cyprioot.quote:
Z'n vader komt toch uit Libanon of zo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef mitt het volgende:
[..]
een Franse Cyprioot.
wat heb jij daar mee te maken
Cyprus = Greece.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef mitt het volgende:
[..]
een Franse Cyprioot.
wat heb jij daar mee te maken
Ja, komt je nu natuurlijk goed uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Cyprus = Greece.
Zelfde volkslied, zelfde taal, zelfde roots.
Ergo ik ben 110% voor Bagdatis.
Een H bestaat niet in de Griekse taal.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja, komt je nu natuurlijk goed uit
Je weet niet eens hoe je z'n naam schrijft.
dan is BagHdatis gewoon een nepgriek!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een H bestaat niet in de Griekse taal.
Vandaar dat ik um bewust weg laat..
Baghdatis misschien wel, Παγδατής zeker nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef mitt het volgende:
[..]
dan is BagHdatis gewoon een nepgriek!
Ja, mooi hč...avatar...quote:
Vervelend voor je, mitt. Ik dacht echt dat David zou gaan winnen.quote:
quote:
Hoeveel sets denk je dat Federer nodig heeft tegen Kiefer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Baghdatis denk ik. En dan toch winst van Federer.
In navolging van Philippousis een aantal jaren geleden, zie ik de krantekoppen alweer voor me in de Australische krantenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb een enorm 6-4 6-1 6-2 gevoel bij die potquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef TheGeneral het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |