Als jij een brancard wil zien in de finalequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ook.
Al vind ik het jammer dat Henin niet gewoon tot het einde doorging. Dan had Mauresmo de glorie van het moment.
Was het zo erg dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als jij een brancard wil zien in de finalejouw feestje
Whehe.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:17 schreef placebeau het volgende:
Hénin zag er toch niet goed uit.
Ze deed voorkomen van niet, maar waarschijnlijk wilde ze de uitreiking in elk geval nog meemakenquote:
Die kop is echtquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:15 schreef okee6 het volgende:
Jammer dat de organisatie besloot om Misa in een open Arena te zetten op het heetst van de dag en het toernooi. Zo'n titel ophalen kan niet vaak genoeg. Aan die kreupele Belgischen had het niet gelegen
Dat Misa, Henin, Clijsters en Hingis zover kwamen dit toernooi is wel een teken aan de wand voor het tennis bij de dames. Dan te weten dat de Williams sisters ook meer shoppen dan ballen tegenwoordigquote:
Sooo true!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:17 schreef placebeau het volgende:
Nu, je geeft ook niet zomaar op in een finale.
Ja, ik was altijd fan van hem. Toen van Sampras (al vond ik Edbergs speelstijl mooier), maar Federer vind ik de mooiste stijl van allemaal hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Edberg wordt natuurlijk ook door velen geroemd als de speler met de mooiste serve & volley - techniek ooit.
Even goed lezen is ook mogelijk natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 00:54 schreef Koedie het volgende:
Hoe laat begint het?
Verkerk had alleen een goede backhand. Bagdhatis is wel beter dan dat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:13 schreef snellejelle het volgende:
Hopelijk hebben we morgen een leukere finale maar ik vrees het ergste....
Martin Verkerk
Verkerk had een snoeiharde service én een goede backhand.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:00 schreef okee6 het volgende:
[..]
Verkerk had alleen een goede backhand. Bagdhatis is wel beter dan dat.
Geluk? Mwah, denk niet dat zij het zo ervaart maargoed. Ze verdient het wel ja, raar dat het nog niet eerder eens gebeurt is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:58 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer, ze heeft heel het toernooi wel wat geluk gehad met opgaves. Toch verdiende ze het wel om een keer een Grand Slam te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |