abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:45:37 #51
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_34473745
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:30 schreef Godslasteraar het volgende:
Een groep die er open voor uit komt bussen en restauarants op te blazen is nu dus de grootste partij. Weten we meteen wat voor een soort volk die palestjnen zijn.
Niet generaliseren, niet elke Palastijn is oorlogszuchtig.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_34473769
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:44 schreef Meki het volgende:

[..]

En volgens de arabische wereld is Israel ook een terroristisch bezig.

Hamas heeft al laten weten te stoppen met opstand tegen Israel
Wat voor toekomst hebben de Palestijnen met een terreurorganisatie aan de macht?
Ook met een eigen staat zullen ze volledig afhankelijk zijn van de joden ...
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34473822
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:46 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Wat voor toekomst hebben de Palestijnen met een terreurorganisatie aan de macht?
een toekomst vol met vrede
Hamas zal nu het serieus aanpakken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34473884
quote:

.........

Ongetwijfeld, hamas gaat zich nu waarschijnlijk richten op de palestijnen zelf. Ben benieuwd wanneer de eerste hoofden en handen afgehakt worden. En dit zal wel het straatbeeld worden van de palestijnse gebieden:
pi_34473899
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:48 schreef Meki het volgende:
[..]

een toekomst vol met vrede
Hamas zal nu het serieus aanpakken
Ik hoop het voor ze. Maar wat wanneer Israel de banden met een Palestijnse staat helemaal zou verbreken? Economisch gezien zijn de Palestijnen 100% afhankelijk van de joden.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34473911
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:46 schreef Idiosincrasico het volgende:
Ook met een eigen staat zullen ze grotendeels afhankelijk zijn van de Israëlische economie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:54:33 #57
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_34473961
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:30 schreef Godslasteraar het volgende:
Een groep die er open voor uit komt bussen en restauarants op te blazen is nu dus de grootste partij. Weten we meteen wat voor een soort volk die palestjnen zijn.
Als je het echt heeeeeeeeeeel simpel wilt zien (of niet anders kunt) wel, ja.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_34473980
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, hamas gaat zich nu waarschijnlijk richten op de palestijnen zelf. Ben benieuwd wanneer de eerste hoofden en handen afgehakt worden. En dit zal wel het straatbeeld worden van de palestijnse gebieden:
[afbeelding]
het gata helemaal niet zo worden
het blijft hoe het nu is
pi_34473984
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Ook met een eigen staat zullen ze grotendeels afhankelijk zijn van de Israëlische economie.
Voor de onderlinge relatie lijkt een terreur-regering mij dan geen goede zet ...
pi_34474012
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:51 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Ik hoop het voor ze. Maar wat wanneer Israel de banden met een Palestijnse staat helemaal zou verbreken? Economisch gezien zijn de Palestijnen 100% afhankelijk van de joden.
niet voor 100% mischien 50%
Palestijnen kunnen nu gaan oogsten etc.
pi_34474021
"Spreading democracy"... nou Bush, gaat toch goed
pi_34474035
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:45 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Niet generaliseren, niet elke Palastijn is oorlogszuchtig.
Zeker wel, er zijn twee partijen die domineren; fatah en hamas. Ik zal eens opletten hoe het met liberale partijen gesteld is. Bij mijn weten zijn die er niet, net zo min als in de rest van het Midden Oosten.

Hamas will bewaffneten Kampf fortsetzen

Hamas gaat dus gewoon verder met hakbarren.
pi_34474050
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zoals dankzij Bush in Irak aan het gebeuren is?
pi_34474075
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat hebben Palestijnen de wereld te bieden dan? Een eventuele Palestijnse staat zal zonder Israelische kennis en financien nooit een vruchtbare economie worden.
pi_34474096
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:57 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Zeker wel, er zijn twee partijen die domineren; fatah en hamas. Ik zal eens opletten hoe het met liberale partijen gesteld is. Bij mijn weten zijn die er niet, net zo min als in de rest van het Midden Oosten.

Hamas will bewaffneten Kampf fortsetzen

Hamas gaat dus gewoon verder met hakbarren.
Niet alle Palestijnen stemmen, niet alle stemmende Palestijnen stemmen op Fatah of Hamas.

Als je alle Palestijnen afdoet als terroristen.. wie krijgen dan hun zin?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34474131
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:55 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Voor de onderlinge relatie lijkt een terreur-regering mij dan geen goede zet ...
Niet echt, misschien.

Vergeet trouwens niet dat de Israëlische economie ook niet zonder de Palestijnen kan .
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:01:29 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34474132
jammer dat door deze keuze van de palestijnen ze aangeven dat de meerderheid eerder anti-tsrael is, dan dat het de kansen die ze krijgen aanpakken om een mooi palestina te stichten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34474167
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:56 schreef Doderok het volgende:
"Spreading democracy"... nou Bush, gaat toch goed
Nou, democratisch is het wél. Die naieve Amerikanen dachten waarschijnlijk dat de kiezers in het Midden Oosten over een zekere mate van gezond verstand beschikken en partijen kiezen die opkomen voor hun belangen. Blijkbaar hebben die kiezers andere opvattingen wát hun belangen zijn dan de Amerikanen.
pi_34474182
quote:

[..]

En volgens de arabische wereld is Israel ook een terroristisch bezig.

Sure, we wachten de eerste bomaanslagen wel af
pi_34474276
Ah boehoehoe die zielige Palestijnen
en het zijn maar een paar rotte appels, het merendeel wordt onderdrukt en is zielig en jank jank

Ja nu blijkt eens te meer hoe de vork in de steel zit.
pi_34474308
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Niet alle Palestijnen stemmen, niet alle stemmende Palestijnen stemmen op Fatah of Hamas.

Als je alle Palestijnen afdoet als terroristen.. wie krijgen dan hun zin?
Boeit niet. Ik laat mijn mening niet afhangen van wat islamitische extremisten al dan niet goed uitkomt.
Het is wat mij betreft het beeld dat al in Irak duidelijk werd. Geef mensen in het MO, behalve dan mischien joden en christenen, de keuze wat betreft hun bestuur en binnen no time zit je opgezadeld met extremisten, religieus of niet. Wat wij verstaan onder democratie en een rechtstaat is die regio gewoon volledig vreemd.
pi_34474316
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sure, we wachten de eerste bomaanslagen wel af
zullen we ook op de bomaanslagen van Israel afwachten ??
pi_34474337
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:07 schreef Meki het volgende:

[..]

zullen we ook op de bomaanslagen van Israel afwachten ??
Gaan jij en ik een weddenschap aan, de eerste partij die een bomaanslag pleegt, ik zet me geld in op de Palestijnen...

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2006 11:09:28 ]
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:09:14 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34474359
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

ik geloof dat onze intelligente vakkenvuller het niet helemaal snapte.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:09:21 #75
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_34474364
Met deze uitslag gooien de palestijnen zichzelf weer 10 jaar terug op de evolutionaire ladder.

Dit is voor Israel en de VS een hele goede reden om zolang de Hamas aan de macht blijft alle diplomatieke verhoudingen op te schorten. Hoe kan israel nou om tafel gaan zitten met een stel radicalen die uitzijn op de vernietiging van hun staat?

Ik vermoed dat de verhoudingen worden verbroken en palestina voor zover daar nog geen sprake van was nog verder in armoede vervalt. Dit leidt op zijn beurt weer tot meer extremisme want de joden zijn het natuurlijk allemaal schuld. Gesponsord door clubjes als al qaida e.d. zal een vloedgolf aan zelfmoorterroristen naar boven komen. Inmmers: als jij jezelf opblaast wordt je familie voor de rest van hun leven onderhouden. Voor mensen in armoede geen slechte deal.

Dat wordt weer helemaal niks daar de komende 10 jaar en mijn inziens geven de palestijnen hiermee ook aan dat ze helemaal niet uit zijn op vrede. Geen medelijden meer voor die relschoppers.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_34474407
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gaan jij en ik een weddenschap aan, de eerste partij die een bomaanslag pleegt, ik zet me geld in op de Palestijnen...
de raketaanvallen en de de beschietingen van het Israelisch leger op Palestijnse burgers valt ook onder aanslagen
pi_34474432
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik geloof dat onze intelligente vakkenvuller het niet helemaal snapte.
Ik denk het ook niet nee.
pi_34474443
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:10 schreef Meki het volgende:

[..]

de raketaanvallen en de de beschietingen van het Israelisch leger op Palestijnse burgers valt ook onder aanslagen
die vaak het gevolg zijn van een zelfmoordaanslag door Hamas of Jihad of een raketbeschieting door Hezbollah... en dan ook nog gericht zijn op 'huizen' en evt. familie van de dader. Actie = Reactie
pi_34474448
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er vooral tank-granaten en Hellfire-raketten geoogst gaan worden, als vergelding voor bomaanslag van Hamas. Die vervolgens terugslaan met Allah Hakbar Boem. Waar weer een vergelding van Israel overheen gaat. Etc etc.

Je kan zeggen wat je wilt, maar de de echte winnaar van het MO-conflict is de wapenboer.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34474451
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:10 schreef Meki het volgende:

[..]

No offence, maar die "Palestijnse burgers" zijn vaak zat gewoon terroristen die zich verschuilen.
pi_34474468
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:12 schreef Frutsel het volgende:

[..]

die vaak het gevolg zijn van een zelfmoordaanslag door Hamas of Jihad of een raketbeschieting door Hezbollah... en dan ook nog gericht zijn op 'huizen' en evt. familie van de dader. Actie = Reactie
dan zijn de zelfmoordaanslagen ook actie=reactie

ze vallen allebei onder aanslagen
pi_34474473
Wie heeft de hardste lijn tegen de Palestijnen in Israel? Is dat Netanyahu?
pi_34474480
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:12 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Idd. Maar je hebt het tegen Meki, de uber-wereldvreemde-pino.
pi_34474490
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

No offence, maar die "Palestijnse burgers" zijn vaak zat gewoon terroristen die zich verschuilen.
nee onzin , het zijn gewoon burgers
pi_34474507
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:13 schreef Vitalogy het volgende:
Wie heeft de hardste lijn tegen de Palestijnen in Israel? Is dat Netanyahu?
volgens mij wel
pi_34474510
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:13 schreef Meki het volgende:

[..]

dan zijn de zelfmoordaanslagen ook actie=reactie

ze vallen allebei onder aanslagen
En daarom zeg ik ook tegen jou; we wachten wel af wie er nu als eerste een bomaanslag gaat plegen, dan zal je zien dat die lieve Palestijnen van jou niets anders zijn dan een bloeddorstig volk.
pi_34474528
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:13 schreef Meki het volgende:

[..]

nee onzin , het zijn gewoon burgers
Die bomaanslagen plegen
pi_34474558
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En daarom zeg ik ook tegen jou; we wachten wel af wie er nu als eerste een bomaanslag gaat plegen, dan zal je zien dat die lieve Palestijnen van jou niets anders zijn dan een bloeddorstig volk.
we zullen zien. Palestijnen komen op voor hun land die al tientallen jaren wordt geterroriseerd door Israel
pi_34474584
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die bomaanslagen plegen
dat zijn terroristen net als de Israelische leger
pi_34474590
De Hamas heeft wel goede dingeng gedaan voor de bevolking (dan bedoel ik dus niet aanslagen maar het bouwen van ziekenhuizen etc.) maar zolang ze als doelstelling de vernietiging van Israel hebben vindt ik het schandelijk dat ze in de regering komen te zitten.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_34474667
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:17 schreef Roi het volgende:
De Hamas heeft wel goede dingeng gedaan voor de bevolking (dan bedoel ik dus niet aanslagen maar het bouwen van ziekenhuizen etc.) maar zolang ze als doelstelling de vernietiging van Israel hebben vindt ik het schandelijk dat ze in de regering komen te zitten.
Hamas wilt geen Israel uitroeien. nu Hamas de winnaar geworden moet Hamas nu ervoor zorgen dat ze de bevolking haal helpen en met Israel onderhandelen voor eigen staat
pi_34474678
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:16 schreef Meki het volgende:

[..]

we zullen zien. Palestijnen komen op voor hun land die al tientallen jaren wordt geterroriseerd door Israel
en daarvoor door Syrië, Jordanië, Egypte, en weet ik veel door welk vollk nog meer. En nu ineens willen ze voor hun eigen stekkie vechten.....
pi_34474684
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Heb je dit uit een voorleesboek dat iemand je aan je bed heeft voor gelezen of leer je dit in de plaatselijke moskee?
pi_34474714
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Hamas wilt geen Israel uitroeien. nu Hamas de winnaar geworden moet Hamas nu ervoor zorgen dat ze de bevolking haal helpen en met Israel onderhandelen voor eigen staat
quote:
Hamas-leider Mahmoud Zahar herhaalde bij het uitbrengen van zijn stem nog eens "nooit" met de Israëlische regering te willen onderhandelen. Eerder deze week liet hij echter weten dat er wel via een derde partij met de joodse staat kan worden gesproken.
pi_34474730
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Heb je dit uit een voorleesboek dat iemand je aan je bed heeft voor gelezen of leer je dit in de plaatselijke moskee?
ik leer helemaal niks. ik zie het op de media
pi_34474751
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[..]
het komt wel . ik weet zeker dat ze gaan onderhandelen
pi_34474761
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[..]
Tsja Meki, wat zeg je daar nu van?
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:22:18 #98
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_34474767
Het zou tijd zijn dat de impasse in de Palestijnse politiek doorbroken wordt. Goeie zaak dat Hamas gewonnen heeft, of beter, dat Fatah op mag rotten.

Die zelfmoordaanslagen zijn natuurlijk een heel foute, verwerpelijke strategie maar ze hebben ook veel goeds gebracht (ziekenhuizen, bejaarden- en armenzorg etc) dus om ze als simpele terroristen af te schilderen, gaat me wat ver.
Ik hoop dat ze nu eindelijk de mogelijkheid krijgen om wat van dat verziekte gebied te maken.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_34474781
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef Meki het volgende:

[..]

het komt wel . ik weet zeker dat ze gaan onderhandelen
Jij bent echt dom, weet je dat?
pi_34474796
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:22 schreef Ringo het volgende:
Het zou tijd zijn dat de impasse in de Palestijnse politiek doorbroken wordt. Goeie zaak dat Hamas gewonnen heeft, of beter, dat Fatah op mag rotten.

Die zelfmoordaanslagen zijn natuurlijk een heel foute, verwerpelijke strategie maar ze hebben ook veel goeds gebracht (ziekenhuizen, bejaarden- en armenzorg etc) dus om ze als simpele terroristen af te schilderen, gaat me wat ver.
Ik hoop dat ze nu eindelijk de mogelijkheid krijgen om wat van dat verziekte gebied te maken.
Tuurlijk, eerst alle Israeliers dood, en dan het land opnieuw op gaan bouwen zeker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')