In The Guinness Book Of World Records 2002 this film was said to have the most profanity used in an animated film. It contained a total of 399 swear words (the word "fuck" was used 146 times). 199 offensive gestures and also contained 221 acts of violence.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:52 schreef Agiath het volgende:
South Park: Bigger, Longer and Uncut
Omdat ie gewoon blijft ownen
Voor de beelden van McCarthy zijn archiefbeelden gebruikt.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vandaag en gister:
Good Night, and Good Luck: Heel interessant. Ik word met de minuut meer fan van Clooney. Het gebruik van zwart/wit is erg fijn, Strathairn is uitmuntend, Clooney is tof, Clarkson en Downey () zijn overbodig, McCarthy is echt treffend en alles is uitzonderlijk actueel. Natuurlijk niet letterlijk, maar jullie snappen wat ik bedoel. Heel fijne film, maar zeker geen Best Picture oscar waard. 8+.
Dat weet ik. Hence 'treffend'.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[...]
Voor de beelden van McCarthy zijn archiefbeelden gebruikt.
Dat is een beschrijving waar ik me goed in kan vinden.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:12 schreef Gorro het volgende:
Junebug (Phil Morrison, 2005)
De meeste cliche's worden wel behendig omzeild, maar wat er voor in de plaats komt is niet indrukwekkend.
Oftewel: wat je allemaal wel niet kan leren van FMTquote:Op maandag 6 februari 2006 18:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Voor de beelden van McCarthy zijn archiefbeelden gebruikt.![]()
Stond gewoon in de mikrogids.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:27 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Oftewel: wat je allemaal wel niet kan leren van FMT
Typisch Russisch dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:37 schreef dolle_hond het volgende:
de scenes zijn veel te langgerekt en soms ook echt oninteressant.
Bah, wat een troep victorinox.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:13 schreef victorinox het volgende:
Les Mémés Cannibales (Rabid Grannies)
nadat ik m gezien heb, heb ik de usercomments op imdb gelezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Typisch Russisch dus
Mooi, hoef ik ook al niet meer te kijken.
nietsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:07 schreef pascalheister het volgende:
wat voegen die dvdmenu's nou toe
whehequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:10 schreef NoSigar het volgende:
In dit geval de juiste titel , Pride and prejustice![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |