abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 mei 2006 @ 08:19:28 #151
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37567084
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 08:02 schreef Bergie88 het volgende:

[..]

Door veel mensen wordt ze steeds minder gewaardeerd op dit moment, omdat die ouwe vrouw zich voordoet als een jonge stoeipoes van 20.
[afbeelding]
Verschil is dat madonna er nog lekker uit ziet voor haar leeftijd, en michael is en blijft een freak.
pi_37567157
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 07:02 schreef MJboard het volgende:
Kan me herinneren dat Madonna ook ooit neit zo gewaardeerd werd
So nineties baby... dat was van 1992 tot 1996... Jackson wordt al sinds 1992 eigenlijk niet meer gewaardeerd, terwijl Madonna alweer tien jaar vast aan de top staat!

[ Bericht 2% gewijzigd door Hapertje op 05-05-2006 12:50:36 ]
Nothing takes the past away like the future!
pi_37567622
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 08:02 schreef Bergie88 het volgende:

[..]

Door veel mensen wordt ze steeds minder gewaardeerd op dit moment, omdat die ouwe vrouw zich voordoet als een jonge stoeipoes van 20.
[afbeelding]
Menig vrouw zou er zo wel uit willen zien als ze bijna 48 is!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:04:14 #154
16715 Mylene
*schatje*
pi_37571921
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 08:19 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Verschil is dat madonna er nog lekker uit ziet voor haar leeftijd, en michael is en blijft een freak.
Ja, hier wat foto's die dat illustreren.

Moet je dat gezicht ook zien .

[ Bericht 18% gewijzigd door Mylene op 05-05-2006 12:17:07 ]
  vrijdag 5 mei 2006 @ 13:19:51 #155
107144 Pido
pi_37574175
Kom op, laten we het ff over inhoud en muziek hebben, niet over wie er nog het best uitziet, want dat wint Prince toch.

Michael heeft wel ff iets betere muziek geproduceerd sinds 1992, nog de grootste tour aller tijden gedaan en is alleen op persoonlijk vlak hard naar de klote gegaan.
pi_37574344
ik denk dat menig man er ook wel zo uit zou willen zien als Michael Jackson, zoals hij eruit zag in de 80s
pi_37574695
Prince betere muziek? Okee, Musicology and 3121 zijn parels, maar de rest was toch echt zwaar klote!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 13:43:29 #158
16715 Mylene
*schatje*
pi_37574963
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef Pido het volgende:

Michael heeft wel ff iets betere muziek geproduceerd sinds 1992, nog de grootste tour aller tijden gedaan en is alleen op persoonlijk vlak hard naar de klote gegaan.
Cher heeft dat record ingehaald. Zij gaf over een periode van 3 jaar 273 concerten.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 21:43:16 #159
140141 ivosnivo
pi_37587938
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:04 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, hier wat foto's die dat illustreren.

[afbeelding]

Moet je dat gezicht ook zien .

[afbeelding]afbeelding]

[afbeelding]afbeelding]

Inderdaag wat een ziek hoopje niets is het nog.
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef Pido het volgende:
Kom op, laten we het ff over inhoud en muziek hebben, niet over wie er nog het best uitziet, want dat wint Prince toch.

Zijn nieuwste cd was toch ook volkomen kut. En dan maar weer een nieuwe best of uit brengen . Echt in en in triest. Vooral als je het vergelijkt met vroeger, dan vraag je toch waar ie mee bezig is......
pi_37588473
Waar is Madonna dan mee bezig? Je zegt dat ze gewaardeerd wordt, maar door wie? Toch ook alleen maar door haar fans? Als je aan iemand bij mij in de omgeving zou vragen wat ze van Madonna zouden vinden dan zouden ze allemaal zeggen; een oud wijf die 20 wil zijn.

Laten we het aub weer over muziek hebben, ipv de persoonlijkheden van beide. Michael Jackson mag een freak zijn maar Madonna is ook niet helemaal 100%.
quote:
En dan maar weer een nieuwe best of uit brengen . Echt in en in triest. Vooral als je het vergelijkt met vroeger, dan vraag je toch waar ie mee bezig is......
Wat kan hij eraan doen slimmerik? Sony brengt die Best Of's uit, hij heeft daar niets over te zeggen.
pi_37588580
Gewoon laten lullen Rnnz, Invincible is een van de beste cds van het decennium
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:08:32 #162
140141 ivosnivo
pi_37588877
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:58 schreef Rnnz het volgende:
Waar is Madonna dan mee bezig? Je zegt dat ze gewaardeerd wordt, maar door wie? Toch ook alleen maar door haar fans? Als je aan iemand bij mij in de omgeving zou vragen wat ze van Madonna zouden vinden dan zouden ze allemaal zeggen; een oud wijf die 20 wil zijn.

Laten we het aub weer over muziek hebben, ipv de persoonlijkheden van beide. Michael Jackson mag een freak zijn maar Madonna is ook niet helemaal 100%.
[..]

Wat kan hij eraan doen slimmerik? Sony brengt die Best Of's uit, hij heeft daar niets over te zeggen.
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat ze gruwelijk lekker is voor haar leeftijd. Ik zie op straat genoeg meiden van 20 met dikke pensen en strakke kleren aan. Dat ziet er niet uit. Madonna zeker wel.

Beetje triest als je niks te zeggen hebt over cd's die ze van je uitbrengen toch?
pi_37588941
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:08 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat ze gruwelijk lekker is voor haar leeftijd. Ik zie op straat genoeg meiden van 20 met dikke pensen en strakke kleren aan. Dat ziet er niet uit. Madonna zeker wel.

Beetje triest als je niks te zeggen hebt over cd's die ze van je uitbrengen toch?
Sorry, ik verwarde je met iemand anders.

Over dat tweede; daar heeft bijna niemand iets over te zeggen als je gecontracteerd bent bij een platenmaatschappij, lijkt me.. Madonna heeft daar denk ik ook weinig over te zeggen. Haar carriere zit echter niet in een gat nu, integendeel tot die van MJ.
pi_37596011
Als Michael nu een steengoede plaat zou uitbrengen, gevolgd door een tour, dan zit de Arena weer vol. Dat zei ik jaren geleden al en dat blijf ik zeggen.
Mensen zijn hypocriet. Ze vinden hem allemaal een freak maar willen dan allemaal wel naar de Arena. Zo'n concert 'waar je heen moet'. In 1995 vonden ze hem ook een freak maar toch zat de Arena in 1996/ 1997 5x vol.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 09:45:23 #165
140141 ivosnivo
pi_37596149
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 09:31 schreef MJboard het volgende:
Als Michael nu een steengoede plaat zou uitbrengen, gevolgd door een tour, dan zit de Arena weer vol. Dat zei ik jaren geleden al en dat blijf ik zeggen.
Mensen zijn hypocriet. Ze vinden hem allemaal een freak maar willen dan allemaal wel naar de Arena. Zo'n concert 'waar je heen moet'. In 1995 vonden ze hem ook een freak maar toch zat de Arena in 1996/ 1997 5x vol.
Dat heb je toch ook met R Kelly, dat maakt sommige mensen ook niet uit dat ie pedo is. Hoe ziek het ook is. Maarja, ik snap die mensen ook niet die er dan heen gaan, maar ik zie michael ook geen goeie cd meer uitbrengen. Je zult mij er in ieder geval niet tegen komen

[ Bericht 15% gewijzigd door ivosnivo op 06-05-2006 09:57:06 ]
pi_37596384
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:58 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Madonna wordt wel zeker gewaardeerd! Misschien niet voor haar muziek, maar wel voor haar lef en haar kunnen! Enne... dat Madonna alleen maar verkoopt aan fans in natuurlijk onzin. De laatste CD van haar heeft binnen een half jaar negen miljoen exemplaren verkocht. Daar kom je niet alleen mee als je fans die als enige kopen!

Verder is ze zeker geen freak. Ze heeft een goed huwelijk, twee hele lieve normale kinderen en een IQ waar menig iemand jaloers op kan zijn. Daarnaast is ze in de leer bij Kaballah... niets geks, het is een leer, geen geloof!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:39:12 #167
107144 Pido
pi_37601307
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon laten lullen Rnnz, Invincible is een van de beste cds van het decennium
Ok, ik hou erg van Michael Jackson (qua muziek he ), maar dit gaat wel een beetje ver. Invincible is voor 70% een standaard R&B CD waar MJ overheen zingt, waardoor het nog goed klinkt.
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:43 schreef schatje het volgende:

[..]

Cher heeft dat record ingehaald. Zij gaf over een periode van 3 jaar 273 concerten.
Cher performed on New Year’s Eve in Las Vegas in both 2004 and 2005. The tour became the most successful tour ever by a female artist, grossing over 250 million dollars, and playing to over 3 million people around the world.

Bron

The HIStory World Tour was a music tour by Michael Jackson that started September 7, 1996 in Prague and ended October 15, 1997. The HIStory tour included 82 concerts to about 4.5 million fans. It is the biggest tour any performer has had ever, a record previously held be Jackson's Dangerous World Tour. Each show generated enough electricity to run a city the size of Wollongong, Australia, for 1 hour.

Bron
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:35 schreef Hapertje het volgende:
Prince betere muziek? Okee, Musicology and 3121 zijn parels, maar de rest was toch echt zwaar klote!
Nee, dat zeg ik niet, uik zeg juist dat Prince er van de drie (Madonna, Michael en hij) er nog het best uitziet, dus dat we het over inhoud moeten hebben.
pi_37601991
@Pido: Dank je dat je ff een bron had dat MJ de grootste tour heeft gedaan.. Wist dat het nog steeds z'n record was maar kon 't niet bewijzen ^^
quote:
dat Madonna alleen maar verkoopt aan fans in natuurlijk onzin.
Hm, hoeveel fans heeft Madonna? Toch wel zo'n 9 miljoen lijkt me?
pi_37602216
Niemand heeft 9 miljoen echte die-hard fans! Zou wat zijn! En nee, Michael Jackson ook niet (Ik ben je vast voor!)

Enne... Prince ziet er het beste uit? Die man is van begin af aan al zo lelijk als een aap! Hij maakt goede muziek, maar lelijk is ' ie!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:28:07 #170
16715 Mylene
*schatje*
pi_37602408
Ja, die bron van dat MJ de grootste tour ooit heeft gegeven is inmiddels dus achterhaald.

Cher tourde bijna 2 jaar langer en gaf 191 concerten meer.
pi_37602826
.. maar heeft voor minder mensen opgetreden.

Hapertje: Het hoeven toch ook geen die-hard fans te zijn.. ik bedoel gewoon mensen die Madonna wel mogen
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:02:04 #172
16715 Mylene
*schatje*
pi_37603065
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:50 schreef Rnnz het volgende:
.. maar heeft voor minder mensen opgetreden.
Dan moet de vraag zijn wie de meeste concert bezoekers heeft getrokken. In dat geval MJ ja. Maar hij heeft dan niet de grootste tour ooit gedaan. Dat is Cher met haar never-ending Farewell Tour.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:30:10 #173
107144 Pido
pi_37603545
Onzinnige discussie eigenlijk, want het boeit eigenlijk geen flikker.

Waar hebben we het nou eigenlijk over, d'r zijn een paar mensen die MJ wel mogen, en een paar die 'm niet mogen, een paar echte fans, die discussieren over wie nou beter is, MJ, Madonna, Prince, Cher (niet echt, maar wel een beetje).

Boeiend eigenlijk?

Prince: objectief gezien de beste artiest, speelt heel veel zelf, doet technisch de moeilijkste dingen, etc.
MJ: (een van de) beste performer(s) ooit, muzikaal ook geniaal, gezegend met een fantastisch zang- en danstalent.
Madonna: muzikaal niks bijzonders, maar een geniale marketingvrouw, die alles en iedereen om haar heen bespeelt en nog een soort van sympathiek overkomt ook.

Toch?
pi_37603699
MJ is een freak, heeft een slecht imago en wordt eigenlijk alleen zeer gerespecteerd om zijn muziek. Madonna wordt veel meer gerespecteerd om haar imago dan haar muziek (want muzikaal hoort ze zeker nou niet echt bij de top). Als ik een zanger en musicus was dan zou ik het toch belangrijker vinden dat mijn muzikale kwaliteiten aanbeden werden dan mijn uiterlijk/imago en hoe strak ik nog ben op mijn 80e

Trouwens ben ik van beiden geen fan, maar ik heb veel meer respect voor wat MJ heeft gepresteerd, hij is muzikaal een genie, en daar gaat het wat mij betreft ook om bij muziek. De marketing is leuk voor verkoopcijfers, maar het zegt niks over de muziek.
pi_37605503
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:35 schreef Hapertje het volgende:
Het si te zien wat je onder "de rest" verstaat natuurlijk
Pareltjes als "One nite alone" en "N.E.W.S." zijn toch ondergewaardeerd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')