en trieste pubers die er al hun zuurverdiende centen aan uitgeven. Want MTV zegt dat ze geweldig zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:40 schreef Baleog het volgende:
toffe producer, toffe artiest, toffe eigen pata's merk
ik ben verdulleme al een paar jaar geen puber meerquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:44 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
en trieste pubers die er al hun zuurverdiende centen aan uitgeven. Want MTV zegt dat ze geweldig zijn.
Hij heeft geen eigen merk hoor. Alleen in samenwerking met ontwerpern NGO een paar schoenen ontworpen voor reekbok en nu draagt hij steeds de schoenen van het merk bathing ape en dat merk is weer van ontwerper NGO.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:40 schreef Baleog het volgende:
toffe producer, toffe artiest, toffe eigen pata's merk
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hij heeft geen eigen merk hoor. Alleen in samenwerking met ontwerpern NGO een paar schoenen ontworpen voor reekbok en nu draagt hij steeds de schoenen van het merk bathing ape en dat merk is weer van ontwerper NGO.
mm ik dacht van wel.. ice cones heetten ze toch? of heeft mijn whigger huisgenoot weer valse informatie doorgespeeldquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hij heeft geen eigen merk hoor. Alleen in samenwerking met ontwerpern NGO een paar schoenen ontworpen voor reekbok en nu draagt hij steeds de schoenen van het merk bathing ape en dat merk is weer van ontwerper NGO.
Zijn eerste album was zwaar vet, Bobby James etc. Wat maak jij weer een onzinnige opmerking.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:11 schreef Steve-O het volgende:
Na lapdance ging het bergafwaarts
je hebt helemaal gelijk! ik zal straks is even wijsneuzerig gaan doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:12 schreef Stansfield het volgende:
http://www.pickyourshoes.com/size/reebok_ice_cream.htm
Deze zijn het. Ice creams. Zijn toch echt van het merk reebok. Kan je die whigger huisgenoot van je even verbetere. Zijn ook niet mijn schoenen trouwens hoor. Zeker niet voor dat geld.
Ik zal het anders zeggen , Na dat album vond ik er geen reet meer aan .quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:14 schreef dady het volgende:
[..]
Zijn eerste album was zwaar vet, Bobby James etc. Wat maak jij weer een onzinnige opmerking.
vast wel, maar talent speelt toch ook wel een rol denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:07 schreef Dirktator het volgende:
De Amerikaanse tienersletjes denken dat Pharell een gigantische genotsknots heeft. Derhalve is hij populair bij de puberende Yankee-meiden. De kerels die op deze meiden geilen, kopen derhalve zijn CDs om de vrouwen te behagen. Europese Br33z@h-sletjes kijken op hun beurt weer de Amerikaanse gewillige tienersletjes na en introduceren Pharells populariteit in Europa. Zodoende verovert hij de wereld.
Wat dat betreft zou Bush een eind verder kunnen komen qua populariteit in de wereld als hij een neger was geweest?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:07 schreef Dirktator het volgende:
De Amerikaanse tienersletjes denken dat Pharell een gigantische genotsknots heeft. Derhalve is hij populair bij de puberende Yankee-meiden. De kerels die op deze meiden geilen, kopen derhalve zijn CDs om de vrouwen te behagen. Europese Br33z@h-sletjes kijken op hun beurt weer de Amerikaanse gewillige tienersletjes na en introduceren Pharells populariteit in Europa. Zodoende verovert hij de wereld.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Pharrell, zulks een puike kerel. Van scratch is hij nu een van de meest invloedrijke producers ter wereld. Je kan zijn muziek goed of slecht vinden, hij heeft het allemaal wel goed geregeld. Waardering voor deze neger is op zijn plaats mijn inziens.
Neequote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef Duvel het volgende:
Hé! Dit is een KLB topic, dus kunnen al die adoratieposts achterwege blijven?
Ik klaag erover dat de TS Pharell stom vind. zo goed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef Duvel het volgende:
Hé! Dit is een KLB topic, dus kunnen al die adoratieposts achterwege blijven?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:19 schreef jpg97 het volgende:
Verschrikkelijk over-rated die hele Pharell, en hij vindt zichzelf zo hip
Maar goed, al die neger muziek slaat tegenwoordig nergens meer op, dat ze maar weer katoen gaan plukken
Nee, daar moet je maar een eigen KLB topic over openen. Dit is het (overigens in mijn ogen geheel terechte) afzeiktopic.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik klaag erover dat de TS Pharell stom vind. zo goed.![]()
Gelukkig doen wij weinig op de dingen die jij vindt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, daar moet je maar een eigen KLB topic over openen. Dit is het (overigens in mijn ogen geheel terechte) afzeiktopic.
Vet hoort in een pan. Niet op een geluids- of beelddrager of op de tv.quote:
Idd das wel een gare kettingquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Aanbidders
Stelletje breezer cultuur
Die ketiing van hem
Nep ding![]()
Ik denk dat je liever bij een juwelier kunt gaan, die ketting ziet er nep uit maar ik denk toch dattie flink prijzig isquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Zullen we hem overvallen?
Verkopen we zijn gare keting aan de ijzerboer.
Was de ketting bling-bling? Dan kost ie vijfduizend dollar per bling!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef the_legend_killer het volgende:
ja was een dure ketting ..
Neem dan een goeie inplaats van zo'n lelijke
Misschien is dit wel een lelijke goeiequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef the_legend_killer het volgende:
ja was een dure ketting ..
Neem dan een goeie inplaats van zo'n lelijke
eens, en hij doet altijd zo mysterieus en "cool-vaag" tijdens een interview, en hij verwacht ook dat de interviewers hem bedanken voor zn interview. En hij zegt ook lompe dingen vind ik. Bovendien is die ketting oer en oer lelijk die nieuwe.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:27 schreef Gizmo112 het volgende:
-
Ach, smaken verschillenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:33 schreef amornl87 het volgende:
[..]
eens, en hij doet altijd zo mysterieus en "cool-vaag" tijdens een interview, en hij verwacht ook dat de interviewers hem bedanken voor zn interview. En hij zegt ook lompe dingen vind ik. Bovendien is die ketting oer en oer lelijk die nieuwe.
Nee, hij doet "cool-vaag" tijdens interviews en hij heeft inmiddels een ego van hier tot Tokyo. En hij maakt SLECHTE nummers ook nog es. In Search Of viel nog wel mee, o ja ennee StarTrak Foreveeeeerrrquote:
Met andere woorden smaken verschillenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:39 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Nee, hij doet "cool-vaag" tijdens interviews en hij heeft inmiddels een ego van hier tot Tokyo. En hij maakt SLECHTE nummers ook nog es. In Search Of viel nog wel mee, o ja ennee StarTrak Foreveeeeerrr![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Misschien is dit wel een lelijke goeie
Rap is sowieso belabberd. Pharrel dus ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:27 schreef Gizmo112 het volgende:
In de N.E.R.D tijd ging het nog wel, maar die solotour van hem is echt belabberd. Je ziet hem ineens ook in iedere rapclip opduiken. Wat ziet iedereen in hem ?
Oh wacht je spreekt voor iedereen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Rap is sowieso belabberd. Pharrel dus ook.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef XiChico het volgende:
Hij heeft wel een goede stem om te mixen met rap/hiphopnummers, alleen ik hoop dat hij nooit meer gaat samenwerken met Gwen Stefani![]()
Oja die hype om hem snap ik ook niet .. de gemiddelde R&B zanger gaat veel beter gekleed, heeft veel meer spieren en komt aardiger over. Maar toch respect voor hem, want hij is wel een Hustler.
Gwen Stefani kan heus wel wat, maar de laatste tijd is het inderdaad teveel troep van haar kantquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef XiChico het volgende:
Hij heeft wel een goede stem om te mixen met rap/hiphopnummers, alleen ik hoop dat hij nooit meer gaat samenwerken met Gwen Stefani![]()
Ik had een paar jaar geleden een keer een aflevering van lola da musica en toen had hij wel een apart huis, met allemaal meubels van rietveld. Weer eens wat anders dan dat super bling bling van al die rappers.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Om dan toch wat negatiefs te zeggen, hij heeft echt een fuckin' lelijk huis in Virginia:
[afbeelding]
Dat heb ik ook gezien, toen woonde hij ook nog klein in verhouding.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een keer een aflevering van lola da musica en toen had hij wel een apart huis, met allemaal meubels van rietveld. Weer eens wat anders dan dat super bling bling van al die rappers.
Heeft 'ie AIDS?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Om dan toch wat negatiefs te zeggen, hij heeft echt een fuckin' lelijk huis in Virginia:
[afbeelding]
Hahhaha die zag ik ook al op googlequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Look at me, my teeth are more white then this nigga"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |