soggen is goed!quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:02 schreef ma_jojo het volgende:
Het is de verveling.
Alles om wiskunde te vermijden nu.
Weg uit dit topique, deze is niet voor jou.quote:
soms kies ik ervoor om van welverdiende rust te genieten .quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:30 schreef Baleog het volgende:
echte bikkels slapen niet
alleen als je het uit eigen wil doet, niet als je lichaam dat aangeeftquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:32 schreef De_Handelaar het volgende:
[..]
soms kies ik ervoor om van welverdiende rust te genieten .
Dan geef ik mijn lichaam & geest de tijd om te defragmenteren .
moet kunnen, af en toe .
ik vil egelsquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben trouwens muziek aan 't luisteren en bier drinken, wat doen jullie verder?
water drinken, weed rokenquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben trouwens muziek aan 't luisteren en bier drinken, wat doen jullie verder?
Lachuh, wat ga je er dan mee doen?, op je hoofd plakken..?quote:
Ah, ik blow niet meer, maar water vond'k altijd te smaakloos bij een blow/bong.quote:
ik denk eerder op zn vuist plakken en zn pony anaal fistfuckenquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Lachuh, wat ga je er dan mee doen?, op je hoofd plakken..?
Jij hebt het begrepenquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:26 schreef Baleog het volgende:
[..]
ik denk eerder op zn vuist plakken en zn pony anaal fistfucken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |