soggen is goed!quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:02 schreef ma_jojo het volgende:
Het is de verveling.
Alles om wiskunde te vermijden nu.
Weg uit dit topique, deze is niet voor jou.quote:
soms kies ik ervoor om van welverdiende rust te genieten .quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:30 schreef Baleog het volgende:
echte bikkels slapen niet
alleen als je het uit eigen wil doet, niet als je lichaam dat aangeeftquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:32 schreef De_Handelaar het volgende:
[..]
soms kies ik ervoor om van welverdiende rust te genieten .
Dan geef ik mijn lichaam & geest de tijd om te defragmenteren .
moet kunnen, af en toe .
ik vil egelsquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben trouwens muziek aan 't luisteren en bier drinken, wat doen jullie verder?
water drinken, weed rokenquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben trouwens muziek aan 't luisteren en bier drinken, wat doen jullie verder?
Lachuh, wat ga je er dan mee doen?, op je hoofd plakken..?quote:
Ah, ik blow niet meer, maar water vond'k altijd te smaakloos bij een blow/bong.quote:
ik denk eerder op zn vuist plakken en zn pony anaal fistfuckenquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Lachuh, wat ga je er dan mee doen?, op je hoofd plakken..?
Jij hebt het begrepenquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:26 schreef Baleog het volgende:
[..]
ik denk eerder op zn vuist plakken en zn pony anaal fistfucken
een droom die we allemaal delenquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jij hebt het begrepen![]()
![]()
Ik mag idd graag pony's (en modjes) anaal vuistneuken met een dooie egel op m'n vuist.
![]()
waar alle mannen verwijft zijn, alle vrouwen een dikke reet hebben en iedereen meurt naar knoflook..quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:34 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Ik heb weer wat geleerd:
In nederland zitten meer sletjj's dan in amerika, in nederland zitten meer fopnegers dan in amerika en nederlands is van top tot teen verneukt. Ik verhuis naar italië, de ballen!
wtf? ik quote iemand en het beland in een ander topic?quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:35 schreef Baleog het volgende:
[..]
waar alle mannen verwijft zijn, alle vrouwen een dikke reet hebben en iedereen meurt naar knoflook..
Is ie zo behaard daar dan?quote:
Kosmische krachten tarten je.quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:37 schreef Baleog het volgende:
[..]
wtf? ik quote iemand en het beland in een ander topic?![]()
Daar kom ik ook vandaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 04:37 schreef Baleog het volgende:
[..]
wtf? ik quote iemand en het beland in een ander topic?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:34 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Heeft echt niemand een leven voor me? Of mischien geile fotos?
kijken wat ik nog meer kan..quote:
Hou ons updated als't lukt en als het lukt.. YOU MUST TEACH ME!quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:42 schreef Baleog het volgende:
[..]
kijken wat ik nog meer kan..
*probeert kat in de hens te steken door indringend naar hem te kijken..
Ze heeft geen tieten man! PLAT! PLAT! PLAT!quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vond deze net in een andere thread.
er ging iets mis, ipv vlamvatten, ging hij naar de kattenbak om te schijten..quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hou ons updated als't lukt en als het lukt.. YOU MUST TEACH ME!
oh god, dadelijk ben ik de lul..quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:50 schreef Pony-Lover het volgende:
Dagblad_de_Limburger hier
ik heb ponyneuker ook te pakken
Wat boeien tieten nou als ze verder een lekker lichaam heeft, ik snap dat echt niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:47 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Ze heeft geen tieten man! PLAT! PLAT! PLAT!
WIJ WILLEN TIETEN!(levenlooz reactie)
[afbeelding]
Wat een hoer met dat veterstrikdiploma op haar jetsers.quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:53 schreef OFfSprngr het volgende:
[afbeelding]
Als je dan toch tieten wilt..
kutcookies?quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:53 schreef Frits_Bolkestein het volgende:
Ik beheer Dagblad_de_limburger weer.
Groetjes, Steijn.
dat arme kind heeft geen armen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:53 schreef OFfSprngr het volgende:
[afbeelding]
Als je dan toch tieten wilt..
Pas maar op, anders kom ze je zo spanken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:54 schreef Frits_Bolkestein het volgende:
[..]
Wat een hoer met dat veterstrikdiploma op haar jetsers.![]()
![]()
![]()
dat limburgse dagblad heeft wel 1337orz sk1llz om al die accounts te hacken zeg!quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:58 schreef Frits_Bolkestein het volgende:
Yvonne hier:
ik zit lekker met Dagblad_de_Limburger te fokken
#fok misschien?quote:Op woensdag 25 januari 2006 05:10 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
En waar spammen jullie @ irc#?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |