Ik wel van een 683CDwisselaar, en ik noem haar iTunes.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Wel eens van een 5 CD wisselaar gehoord?
Da's toch ook de beste plek om je Mac neer te zetten. Je computer is toch ook het centrale punt in bijna alle activiteiten die je in de woonkamer doet (muziek, video, internerden, etc.)quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet hij wederom in je woonkamer staan.
Zoals ik al zei, kan ik me dat nu niet voorstellen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, ik doe na 12 jaar gewerkt te hebben in mijn studierichting de laatste 5 jaar ook iets compleet anders
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, kan ik me dat nu niet voorstellen.
En dan nog, het is ook m'n hobby. Ik luister veel muziek, ik maak muziek, ik paint veel met MS paint, ik speel een zooitje instrumenten. Het moet wel een heel labiel midlife crisis-moment zijn, wil ik dat allemaal aan de kant gooien
Ouder(s)quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:57 schreef Tijn het volgende:
Het moet wel een heel labiel midlife crisis-moment zijn, wil ik dat allemaal aan de kant gooien
Dan dat kind nogquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zoek sowieso alleen vrouwen die in een geluidsstudio willen wonen
Of op je platenspeler, hoef je ook geen slipmat meer te hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die wordt verschoond op de mengtafel
Ik ook!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:14 schreef Anthraxx het volgende:
Dus Tijn komt later in mijn op te richten geluidsstudie werken?![]()
Tof!
Je mag de Apple schermen schoon komen maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik ook!
Als....ehm.....theejuffrouw, ok?
En bovendien ben ik wel lid van de jostiband hoor!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je mag de Apple schermen schoon komen maken.
De xylofonist (quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duh, de meeste muziekanten gebruiken Apples.
Bij Porcupine Tree stonden er 2 op het podium.
IK heb nog wel een mp3tje wat erop kanquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef nietzman het volgende:
Ik heb nog wel een rarretje met foto's die 'ie er op kan zetten..
Beck.quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:57 schreef tonks het volgende:
[..]
IK heb nog wel een mp3tje wat erop kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |