Ja, dat vond ik ook! Vooral de Arcade Fire-achtige nummers. Erg leuk bandje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hospital Bombers waren ook leuk zeg![]()
Idd, door de viool en de tweede vrouwlijke stem was die vergelijking snel gemaakt. Maar klonk erg melodieus/catchy. Hoop dat we nog wat van ze gaan horen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook! Vooral de Arcade Fire-achtige nummers. Erg leuk bandje.
Nee nog niet. Stond na dat ene liedje nog niet echt te springen om meteen meer te gaan zoeken. Misschien moet ik het niet afrekenen op 1 liedje, maar goed, er is gewoon te veel om te luisteren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Art Brut is supertof, al moet je er niet continu naar luisteren.
Die staat ook op de Luisterpaal momenteel, mochten anderen 'm ook willen horen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:01 schreef Wepeel2 het volgende:
Gisteren wel even de nieuwe Paulusma gedownload. Klinkt wel aardig, maar het maakt op mij nog niet de dezelfde indruk als de laatste 2 Daryll Ann platen. Iets te gekunsteld misschien.
Art Brut supertof vinden en Arctic Monkeys (om ze er maar weer is bij te halen) afkraken, ik snap het niet. Maarja, ik heb precies hetzelfde met Art Brut als wat jullie met Arctic Monkeys hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Art Brut is supertof, al moet je er niet continu naar luisteren.
Dat weet ik wel zeker. Arctic Monkeys is gewoon erg leuk. Of ze beter zijn dan al die andere bandjes, nahh, dat vraag ik me af. Maar heb dan kritiek op de hype en niet op AM zelf.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:32 schreef JelleS het volgende: Maar ben blij dat je het in ieder geval een kans geeft, want ik heb soms het idee dat heel wat mensen dat niet doen vanwege de hype.
Beetje donker af en toe en ik mis de samenzang. Maar eigenlijk is het gewoon een tweede Trailer Tales, krijg ik het gevoel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:01 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nee nog niet. Stond na dat ene liedje nog niet echt te springen om meteen meer te gaan zoeken. Misschien moet ik het niet afrekenen op 1 liedje, maar goed, er is gewoon te veel om te luisteren.
Gisteren wel even de nieuwe Paulusma gedownload. Klinkt wel aardig, maar het maakt op mij nog niet de dezelfde indruk als de laatste 2 Daryll Ann platen. Iets te gekunsteld misschien.
Nou, dat klopt totaal niet. Art Brut is vele malen anders dan Arctic Monkeys. En heeft al helemaal niets met hypes van doen gehad.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:19 schreef JelleS het volgende:
Dat snap ik idd niet, want die verdomde Monkeys zijn heel wat beter dan dat ze op het eerste gehoor klinken. En de redenen die jullie gebruiken om AM af te kraken geldt net zo goed voor Art Brut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |