Hmmm je wilt wel heel graag horen dat we het WEL eens zijn...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is twee keer.
Bovendien, Radiohead tot en met OK Computer zijn we het wel over eens.
Weakerthans is een hele fijne band uit Canada, een van mijn favorieten. De zanger/gitarist en bovenal tekstschrijver is John K. Samson, misschien wel bekend als voormalig bassist van de punkband Propagandhi (zingt o.a. het nummer "Anchorless" op Less Talk, More Rock). Hij wilde een (hele) andere richting op dan de rest van die band en zodoende is ie The Weakerthans begonnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:47 schreef methodmich het volgende:
Zeg, nog mensen bekend met The Weakerthans? Heb die plaat nu een tijdje en die is echt erg leuk. Heeft wel wat van Decemberists in enkele nummers.
idd. mooie nummers, maar een hele cd is wat veel van het goeie. "Song for the Angels", "Various Stages" en "Bodies and Minds" vind ik de mooiste nummers. Ze speelden nog niet zo lang geleden in Rotown volgens mij, maar dat heb ik helaas gemist.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:15 schreef -Dries- het volgende:
Kent iemand The Great Lake swimmers eigenlijk. Ik heb alleen de laaste CD, erg akoestisch, intiem, en folkish. De laatste CD genaamd Bodies and Minds is goed te pruimen, alleen lijkt het allemaal wel erg op elkaar.
groot Rocky-fan hier! ga morgen Makers bestellen, Suicide Medicine heb ik helemaal grijs gedraaid, evenals Burning My Travels Clean en Light and Sound EP (The rain will come is zo mooi!). ben benieuwd!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef -Dries- het volgende:
Nieuwe plaat van Rocky Volotato is geniaal trouwens, maar geloof niet dat iemand hem kent.
Tof! Ik weet eigenlijk nu al (jaja) dat Makers in mijn 10 top komt op het eind van het jaar. Verplichte kost voor iedereen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:35 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
groot Rocky-fan hier! ga morgen Makers bestellen, Suicide Medicine heb ik helemaal grijs gedraaid, evenals Burning My Travels Clean en Light and Sound EP (The rain will come is zo mooi!). ben benieuwd!
haha, thanks.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:39 schreef methodmich het volgende:
Goede bijdragen al, jij mag blijven!
Gij zal genieten. Echt elk nummer is ronduit perfect (Portland is Leaving ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:52 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
haha, thanks.
Dries: ik vind "White Daisy Passing" een geweldig nummer, "Portland is Leaving" (die staat ook op de Barsuk-site) is wat minder imo. Ik wacht het af, wie weet heeft Pipo (Velvet) 'm op voorraad.
Neenee, het is in de Melkweg, en het heet Dans Le Rockquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is in Club 8 in de grote zaal op de bovenverdieping, de avond heet Club Rascal, en is iedere 3e zaterdag van de maand (21 feb, 18 maart, enz)
linkje naar een interview met de DJ van Club Rascal door 3v12
en hier is de flyer te zien die ik heb
Het is van 21u30 tot 3u00, en ¤5 entree (voor 12 uur gratis), met flyer een euro goedkoper
adres: Admiraal de Ruijterweg 56B, Amsterdam
Ah jammer, ik kan morgen nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:21 schreef Love Mae King het volgende:
En laat je niet van de wijs brengen door lieden die suggereren dat we r&b en hiphop zouden draaien... dat is pas vanaf een uurtje of 4, half 5 !
tot morgen!
Ja, dat vond ik ook! Vooral de Arcade Fire-achtige nummers. Erg leuk bandje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hospital Bombers waren ook leuk zeg![]()
Idd, door de viool en de tweede vrouwlijke stem was die vergelijking snel gemaakt. Maar klonk erg melodieus/catchy. Hoop dat we nog wat van ze gaan horen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook! Vooral de Arcade Fire-achtige nummers. Erg leuk bandje.
Nee nog niet. Stond na dat ene liedje nog niet echt te springen om meteen meer te gaan zoeken. Misschien moet ik het niet afrekenen op 1 liedje, maar goed, er is gewoon te veel om te luisteren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Art Brut is supertof, al moet je er niet continu naar luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |