Ik hou vooral deze twee wekelijks in de gaten:quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Grobbel, waar haal jij de data van recente single releases vandaan? Ik neem tenminste aan dat je een bron hebt voor je jaarlijkse single verzameling.
Na afloop van de Editors deelden ze buiten flyers uit, iedere 2e zaterdag van de maand ergens in anders alleeeenmaar indiequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef MaJo het volgende:
Zijn er in Nederland plekken waar tijdens het uitgaan alleen maar indie gedraaid wordt? Tijdens Noodlanding in Paradiso en op donderdag in Tivoli worden er wel wat nummertjes gedraaid maar het lijkt me leuk om eens alleen maar indiemuziek te horen. In Londen zijn er een paar clubs waar ze alleen maar indie draaien, dat was altijd leuk uitgaan!
Klinkt goed! Ben benieuwd waar het is. Iemand in Londen wel eens naar een indieclub geweest? Weet wel een paar goede voor mensen die interesse hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Na afloop van de Editors deelden ze buiten flyers uit, iedere 2e zaterdag van de maand ergens in anders alleeeenmaar indieIk heb die flyer niet hier liggen, maar ik zal maandag even opzoeken waar het was enzo, stond ook een website bij voor meer info ed
![]()
Club Rascal oid heet het
Het is in Club 8 in de grote zaal op de bovenverdieping, de avond heet Club Rascal, en is iedere 3e zaterdag van de maand (21 feb, 18 maart, enz)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ben benieuwd waar het is. Iemand in Londen wel eens naar een indieclub geweest? Weet wel een paar goede voor mensen die interesse hebben.
Thanks! Ik woon er echt 2 minuten vandaan dus dat is ook wel relaxed!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is in Club 8 in de grote zaal op de bovenverdieping, de avond heet Club Rascal, en is iedere 3e zaterdag van de maand (21 feb, 18 maart, enz)
linkje naar een interview met de DJ van Club Rascal door 3v12
en hier is de flyer te zien die ik heb
Het is van 21u30 tot 3u00, en ¤5 entree (voor 12 uur gratis), met flyer een euro goedkoper
adres: Admiraal de Ruijterweg 56B, Amsterdam
Oeh, woon je daar, nog een kamer over?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks! Ik woon er echt 2 minuten vandaan dus dat is ook wel relaxed!Als ik dan voor 12 uur binnen ben wordt het een goedkoop avondje (geen entree, geen taxi
)
Moet er over een paar maanden helaas uit :'( Ik ben er de 18e in ieder geval! Tot danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oeh, woon je daar, nog een kamer over?
Ontopic: tot ziens daar dan!![]()
Ja, en dan begint het met 20.00 uur Doors. En als afsluiter om 03.00 uur Curfew.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Is wel gaaf, en dan vraag je op de openingsavond de band Cancelled (die bestaat echt) te spelen.
In de concertagenda:
Cancelled - Amsterdam, TBA.
Ik weet het nog niet zo. Het lijkt me echt weer nietszeggende elektrische gitaarpop zoals Maximo Park of Franz Ferdinand..quote:Op zondag 5 februari 2006 00:41 schreef MaJo het volgende:
I bet you look good on the dancefloor van Arctic Monkeys is echtZit hem al de hele dag te luisteren. Zal het album maar eens gaan kopen
![]()
Smaken verschillen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zo. Het lijkt me echt weer nietszeggende elektrische gitaarpop zoals Maximo Park of Franz Ferdinand..
Misschien moet je het eerst gaan luisteren i.p.v al oordelen. Maar als je Maximo Park al niks vindt, dan heeft het weinig zin. Het is natuurlijk wel een schande dat je MP een nietszeggend elektisch gitaarpop bandje noemt, want A Certain Trigger was wel één van de beste albums van 2005.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zo. Het lijkt me echt weer nietszeggende elektrische gitaarpop zoals Maximo Park of Franz Ferdinand..
Daarom. Maar neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben en het ooit eens zal gaan luisteren, speciaal voor jou (L)quote:Op zondag 5 februari 2006 13:30 schreef JelleS het volgende:
[..]
Maar als je Maximo Park al niks vindt, dan heeft het weinig zin.
Ik vind franz ferdinand en maximo park zelf erg goed, dus dat verklaart wel watquote:Op zondag 5 februari 2006 13:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Vrolijk bandje, echte zomermuziek.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wat vinden we hier van de Delays? Nieuwe album klinkt goed.
Jaaaaaquote:Op zondag 5 februari 2006 15:31 schreef methodmich het volgende:
Hier nog mensen fan van Stephen Fretwell? Magpie reeds uit 2004, maar met erg veel vertraging ons land bereikt geloof ik.
Ga je daar nog een review aan wijden? Ben benieuwd hoe die is.quote:* methodmich heeft trouwens Hij Leeft van Gorki binnen.
Ik dacht dat Hij leeft juist een hele oude plaat was? Uit 1993 geloof ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:57 schreef BUG80 het volgende:
Ga je daar nog een review aan wijden? Ben benieuwd hoe die is.
Ja, je hebt gelijkquote:Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hij leeft juist een hele oude plaat was? Uit 1993 geloof ik.
Op de site van het Nederlands pop-instituut staat een (erg korte) biografie..maar ook niet erg nuttig oidquote:Op zondag 5 februari 2006 16:45 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Aankomende donderdag naar Art Brut, Melkweg. Voorprogramma is van Nederlandse bodem: The Hospital Bombers. Meer dan wat er op 3voor12 staat kom ik niet te weten over deze band, staan wel twee nummers op. Iemand die meer van ze weet?
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=25193583
Ahh, dankje. Die 2 nummers klinken ook wel leuk, dus komt wel goed donderdagquote:Op zondag 5 februari 2006 17:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Op de site van het Nederlands pop-instituut staat een (erg korte) biografie..maar ook niet erg nuttig oid
Het is iig Indie-pop, dat is al een goed begin
Nieuwe aankopen verwerk ik altijd in een Access-database, waarin ik ook meteen de releasedatum verwerk - wat handig is voor latere referenties. Gedownloade albums zet ik ook meteen in een speciale 200x-folder, zodat ik aan het einde van het jaar precies weet welke platen uit dat jaar kwamen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:16 schreef -Dries- het volgende:
Waar haalt iedereen de data van recente album releases vandaan? Ik neem tenminste aan dat jullie een bron hebben voor je jaarlijstje..
Tof voor Z, is een erg oké plaat, vooral nummer 7 en 10quote:Op maandag 6 februari 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
Z, van harte met het feit dat je de CD van Mark Lanegan & Isobel Campbell hebt gewonnen!!
Echt? koelquote:Op maandag 6 februari 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
Z, van harte met het feit dat je de CD van Mark Lanegan & Isobel Campbell hebt gewonnen!!
Bedoel zoals op de luisterpaal? Ja, dan wel. Want ik heb The Life Pursuit al en het is een en dezelfde plaat als op de luisterpaal staatquote:Op maandag 6 februari 2006 19:26 schreef Wepeel2 het volgende:
Is een albumsampler eigenlijk wel het complete album?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |