Oh shit ja, lizzy bleek mannelijkquote:
Hopelijk komt ze OpaBerends haar kroost showen dan!quote:Kwek denk ik wel, die is vaak weg (zeker op z'n nestje).
Yep, al bijna een jaar lang.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:44 schreef mazaru het volgende:
Lievvvv!!![]()
Blijven ze ook steeds met zijn vieren bij elkaar?
Dus eendjes hebben ook een familieband, leuk om te weten.quote:
het zijn wel stoere kwakende kereltjes geworden hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:59 schreef pberends het volgende:
Nog eentje:
[afbeelding]
Kwik en Lizzy die heel erg trek hebben.
Ze's vaak verwijderd van de andere 3, ze zal wel vaak op het nest zitten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:41 schreef mazaru het volgende:
Ze zien er goed uit!
Kwek wordt zeker constant besprongen op het moment, ze lijkt wat slanker dan de heren op de foto.
Dus we krijgen straks foto's van de kleinkindertjes!quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's vaak verwijderd van de andere 3, ze zal wel vaak op het nest zitten.
Interessevraag of probeer je me iets in de schoenen te schuiven?quote:Op zondag 2 april 2006 17:17 schreef BigBadPete het volgende:
Organiseren uw mannetjeseenden ook wel eens groepsverkrachtingen, mijnheer Berends?
En grijpt u dan in?
Geen idee, nest zal wel een stuk verderop liggen, maar het zal vast goed gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Dat filmpje
Ze zijn helemaaaaaaal niet gegroeid he, hoe gaat het met Moeders op het nest?
goed hequote:
redden die eendjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:20 schreef pberends het volgende:
Niet te vrolijk worden hoor, er zijn er nog maar 4 over. Das nou net de reden waarom ik die eendjes vorig jaar nam. Normaliter overleefd geen enkele het.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |