Ze vliegen regelmatig over ja. Meestal van sloot naar sloot.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:47 schreef Nepthys het volgende:
Nog steeds dezelfde eendjes![]()
Gaan ze eigenlijk wel eens uit vliegen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef mcDavid het volgende:
ik eis dat je bewijst dat het jouw eenden zijn door met een watervaste stift het woord "Fok!" en de datum op een van de eenden te schrijven!
Ach...quote:
quote:
Had jij verwacht dat dit een mannetje was?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:53 schreef Staaf het volgende:
Waarom noem je een mannetjes-eend Lizzy?
Haha oke dat valt nou niet bepaald te zienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat dit een mannetje was?
ach, dan heeft ie 2 broertjes en een zus om het voor hem op te nemenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:22 schreef Staaf het volgende:
[..]
Haha oke dat valt nou niet bepaald te zienAls tie er maar niet door gepest wordt he later
![]()
Gewoon in de sloot.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:29 schreef ymme het volgende:
Heb je de eenden nou in je achtertuin
Het zijn wel schatjes hoor.
Ze komen elke dag even langsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:41 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik las het al in topic nummero 1..
Herkennen ze jou nu nog? Of lopen ze achter je aan ofzo?
Wel lief hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze komen elke dag even langs. Ze herkennen me nog goed.
ik kan me deel 1 van dit topic nog goed herinneren. die lieve pluizige beestjesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze vliegen regelmatig over ja. Meestal van sloot naar sloot.
Ik dacht dat eenden vaste koppels vormden?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:28 schreef pberends het volgende:
Lizzy gaat vaak vreemd, bijna elke dag zit ie de laatste weken op een ander vrouwtje na het eten!
Eenden hebben een van de meest rare seksuele gedrag van alle dierenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat eenden vaste koppels vormden?![]()
Nou ja pubergedrag dan denk ik?
quote:Breeding behaviour
Mallards form pairs only until the female lays eggs, at which time she is left by the male. The clutch is 9–13 eggs, which are incubated for 27–28 days to hatching with 50–60 days to fledging. The ducklings are precocial, and can swim and feed themselves on insects as soon as they hatch, although they stay near the female for protection. Mallards also have rates of male-male sexual activity that are unusually high for birds. In some cases, as many as 19% of pairs in a mallard population are male-male homosexual (Bagemihl, 1999).
When they pair off with mating partners, often one or several drakes will end up "left out". This group will sometimes target an isolated female duck — chasing, pestering and pecking at her until she weakens (a phenomenon referred to by researchers as rape flight), at which point each male will take turns copulating with the female. Male mallards will also chase males in the same way to copulate with other males.
En soms verkrachten ze elkaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Net mensen... de sneue mannetjes doen aan groepsverkrachting
jaaaahhquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:16 schreef Barbaaf het volgende:
Als 't er maar als een eend uitziet en er een gat inzit, niet?
Houdt Kwek zich nog een beetje staande in al dat geweld? Zij is tenslotte degene die komend voorjaar met haar eigen pulletjes bij jou langs moet komen
Das een mannetje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |