zonder twijfel de leukste studenten- en studiestad.quote:
Maar das logisch. Alleen die gasten uit Brabant stribbelen af en toe nog tegenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:00 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zonder twijfel de leukste studenten- en studiestad.
MA 13 13.15 - 15.00 RGBK00510 Kernvak staats- en bestuursrecht hoorcollege Groep 1 EDUC THETAquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:02 schreef dr.dunno het volgende:
iemand trouwens een idee wanneer kernvak SBR begint dit jaar? ik heb zoals gewoonlijk weer geen enkel idee en moet geloof ik ook nog iets van boeken en klappers regelen ofzo.
ik niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar das logisch. Alleen die gasten uit Brabant stribbelen af en toe nog tegen.
ik zit d'r voor het eerst sinds tijden vanaf volgende week weer vrij vaak als in bijna fulltime, praktijkgedeelte van m'n wetenschappelijk onderzoek aan uitvoeren met 50+ deelnemers uit heel het landquote:Vanavond weer naar Utreg toe, welliswaar nog vakantie maar toch.
Ja, arbeidsrecht is best wel tricky en H&R vinden veel mensen best wel ingewikkeld maar ik heb 't met een 9 als eindcijfer afgesloten. Het boek van Van Huizen is overigens rampzaligquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vanmiddag boeken van Arbeidsrecht en Handels & Rechtspersonenrecht gekocht.
Arbeidsrecht lijkt me zo op het eerste gezicht lastiger dan gedacht, en H&R juist wat makkelijker. Iemand ervaring met die vakken?
Hmm, persoonlijk zie ik Eindhoven juist als één van de steden die nog minder aanspreekt als studentenstad dan Tilburg. Groningen, Utrecht, Amsterdam en Leiden lijken me leuker.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik niet.
en Eindhoven is ook niet bepaald een bakermat van studentikoosheid, al moet ik zeggen dat het geheel wel meer aanspreekt dan bijvoorbeeld een Delft/Groningen/Twente/Tilburg, zeker nu de fontys vrouwen meer losgeslagen zijn en daarmee de corpsgastjes aan het verdringen zijn
Had jij ook maar 3 boeken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vanmiddag boeken van Arbeidsrecht en Handels & Rechtspersonenrecht gekocht.
Arbeidsrecht lijkt me zo op het eerste gezicht lastiger dan gedacht, en H&R juist wat makkelijker. Iemand ervaring met die vakken?
Ik vind Tilburg best een leuke stad, leuker dan Eindhoven qua studentenleven enz. Maar ik ga er niet tegenin dat Utrecht leuker is. Ik ken de stad niet goed, maar het studentenleven daar spreekt me best aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Hmm, persoonlijk zie ik Eindhoven juist als één van de steden die nog minder aanspreekt als studentenstad dan Tilburg. Groningen, Utrecht, Amsterdam en Leiden lijken me leuker.
Niets eens bruid?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:37 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Had jij ook maar 3 boeken?
En de foto van Tony is higly confidential Diederick, die geef ik alleen via msn.
Eens zal ik weten waar je studeert, en hopelijk voor de dag dat ik getuige ben op je bruiloft
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:24 schreef VoreG het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die het programma 16 miljoen rechters bekijken?
Heb het 10 seconden volgehouden. Jury rechtspraak in Nederland.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:24 schreef VoreG het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die het programma 16 miljoen rechters bekijken?
Jij zit toch ook in Leiden? Hoeveelste jaars ben je?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:35 schreef addictivebeat het volgende:
ben nu bezig met rechtsfilosofie, erg mooi vak, mooiste vak uit de rechtenopleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |