Nee, 11 maanden te laatquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dan ben je enkele weken te vroeg om erover te klagen!
Ik krijg soms een roos of een kaartje. Zonde van het bruto nationaal product, ik zeg het jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
haha TS krijgt nooit wat op valentijnsdag
Nak dan niet zo er zijn ook mensen die nooit wat krijgen. Alhoewel gelijk heb je wel. Ik denk dat valentijn is bedacht door Hallmark :pquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik krijg soms een roos of een kaartje. Zonde van het bruto nationaal product, ik zeg het je
Ondankbare hond.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik krijg soms een roos of een kaartje. Zonde van het bruto nationaal product, ik zeg het je
Zullen we samen een hendig sjieke slip make?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
14 Feb ? ja dat moet ik onthouwe he gek
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:17 schreef pannaking_ het volgende:
Leuk toch valentijnsdag heb je van die kansloze mensen die gaan zeuren over dat het een dag is die bedacht is voor de commercie en weet ik veel wat...lekker boeiend gewoon leuk met je geliefde wat leuks doen of er wat leuks voor kopen![]()
Gewoon een dag te vroeg sturen dan is het nog een verrassing ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
Mjn vriendin begint ook alweer te zeikenWat koop je voor me voor valentijn? Je stuurt toch wel een kaartje hè?
Kutdag, kut commercieel verzinsel.
Stiekem vindt je het wel kut.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Gelukkig word ik er niet mee lastig gevallen.![]()
Romantiek is een hele fijne gedachte, maar romantiek bestaat niet alleen op Valentijnsdag.quote:
Mwaa ik vind het wel een leuk idee om je geliefde die dag even in het zonnetje te zetten. Ikzelf zou die dag daarvoor geen speciale reden vinden, want ik zou m'n vriendin iedere dag laten weten dat ze veel voor me betekend. Maarjaaa, helaas heb ik geen vriendin. Heb zelfs nog nooit eens een leuk kaartje gekregen met Valentijnsdag, dus die dag betekend sowieso niets voor me.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:08 schreef star_gazer het volgende:
Zie de FP:
"Over enkele weken is het weer valentijn"!
!
Valentijn is een stom commercieel verzinsel waardoor je zogenaamd uit romantiek de plaatselijke kaartenboer maar moet spekken op 14 februari.!
Je bent geindoctrineerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:17 schreef pannaking_ het volgende:
Leuk toch valentijnsdag heb je van die kansloze mensen die gaan zeuren over dat het een dag is die bedacht is voor de commercie en weet ik veel wat...lekker boeiend gewoon leuk met je geliefde wat leuks doen of er wat leuks voor kopen![]()
Jij viert zeker ook geen kerst?quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Commercieel gebeuren..
Ik krijg nooit wat.
Dat is bij de meeste haters zo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jij viert zeker ook geen kerst?
Oh nee, je laatste zin verraadt alles!.
Ik had er vroeger een hekel aan, commerciële onzin e.d., totdat ik mijn eerste kaartje kreeg.quote:
Inderdaad en zo hoort het gewoon te zijn. Gewoon spontaan en uit jezelf. Het moet geen verplichting zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:24 schreef demonsdance het volgende:
Als je werkelijk iemand leuk vindt en verliefd bent dan kun je dat net zo goed ook op andere dagen aangeven, bijvoorbeeld op 2 maart of dertien december,...
Ik vier Germaans Lichtfeest.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jij viert zeker ook geen kerst?
Oh nee, je laatste zin verraadt alles!.
Nou en?quote:
Zo lekker spontaan ook als je op haar bevel iets moet kopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
Mjn vriendin begint ook alweer te zeikenWat koop je voor me voor valentijn? Je stuurt toch wel een kaartje hè?
Net als kerstquote:
fuhrerbefehlquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo lekker spontaan ook als je op haar bevel iets moet kopen.
wat zeg je hier nu?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Een of andere KUT josti had een kaartje tussen mijn buddy gepropt, vorig jaar
KUTWIJF, toen zat er een uberdikke kras, volgens mij was dat een loden envelop ofzo
KAUFEN UND SCHNELL!quote:
Wat heb je het ook zwaar met mij!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
Kutdag, kut commercieel verzinsel.
Eensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:08 schreef star_gazer het volgende:
Zie de FP:
"Over enkele weken is het weer valentijn"!
!
Valentijn is een stom commercieel verzinsel waardoor je zogenaamd uit romantiek de plaatselijke kaartenboer maar moet spekken op 14 februari.!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:55 schreef Klein het volgende:
[..]
Wat heb je het ook zwaar met mij!![]()
Vraag ik één keer per jaar om een romantisch gebaar, ga je al lopen klagen..![]()
Bij jou moet je er wel om vragen, anders zou ik nooit in mijn leven meer romantiek beleven..![]()
Maar lieverd, met al deze mensen als getuige, verklaar ik je hierbij vrij af!
Zelfs voor die ene keer per jaar hoef je je er niet meer toe te verzetten om een kaartje te kopen!![]()
Aangezien ik nu dus toch niets meer van mijn eigen vriendje krijg..quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef renz0r het volgende:
Nog leuke dames die van mij een roosje of kaartje willen?![]()
Die is wel puik jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:21 schreef xFriendx het volgende:
Je kaart beginnen met "Lieve Melanie...." en opsturen naar een meid die Linda heet![]()
Ja moest je raden he, ik kreeg ook een verkeerde kaart, maak je je buddy open, ligt d'r een kaart inquote:
Ach welnee joh, ik heb 1 keer in mijn leven een kaartje voor valentijn gehad en een t-shirt gekregen van een vriendje, degene die mij met een kaartje wou verassen heeft het hoogstpersoonlijk zelf bij de deur afgegeven, met de woorden: Hier voor jou, nou ik wist niet hoe snel ik die deur dicht moest zien te krijgen, Ik heb hem heel vriendelijk bedankt maar ik moest hem natuurlijk wel even vertellen dat de aardappels gaar waren en dat ik moest gaan etenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:41 schreef GF het volgende:
Whaha, al die haters hebben gewoon geen vriendin, of ze is lelijk!!![]()
Of ze hebben nog nooit wat gehad omdat ze zelf lelijk zijn!!11!one
Wat?, ik begrijp er geen kanker van.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:33 schreef Doderok het volgende:
Ik ga er weer heel wat geld aan besteden. Rozen sturen, kaartjes, bonbons...
Al die kerels jaloers en achterdochtig maken:
"Ze heeft een minnaar!"
Misschien enkele telefoontjes waar ik inhaak als hij opneemt.![]()
En als iemand dan een schouder om op uit te huilen zoekt...![]()
Is dat zo moeilijk te begrijpen? Als jouw vriendin bloemen met valentijn krijgt en jij hebt ze niet verstuurd, wat denk je dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat?, ik begrijp er geen kanker van.![]()
Als het anoniem is: Godzijdank dat een ander er nog aan dacht, ik was het helemaal vergeten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:30 schreef Doderok het volgende:
[..]
Is dat zo moeilijk te begrijpen? Als jouw vriendin bloemen met valentijn krijgt en jij hebt ze niet verstuurd, wat denk je dan?
Heeft die lul wel betaald?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het anoniem is: Godzijdank dat een ander er nog aan dacht, ik was het helemaal vergeten...
![]()
Wat is een 'buddy'quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:32 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ja moest je raden he, ik kreeg ook een verkeerde kaart, maak je je buddy open, ligt d'r een kaart in
Je maakt 'm open, nog pissig van het feit dat je een dikke kras hebt, staat er op
''voor mijn lieve Jeffrey''
Is de bak waar je je rotzooi in dumpt.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef renz0r het volgende:
Nog leuke dames die van mij een roosje of kaartje willen?![]()
Triest.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:26 schreef Zeurberus het volgende:
Vrijgezellen bowling !
Gaan we dit jaar voor de tweede keer doen. Alle mensen die op die avond single zijn in mijn kennissenkring gaan we mee bowlen. Mensen die een relatie hebben mogen niet mee![]()
Gaat wel een tof avondje worden met nodige liters bier![]()
![]()
Ach, ben je jaloersquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:51 schreef Jumparound het volgende:
mensen met een relatie gedragen zich anders... die gaan maar lekker zelf klef bowlen
Over standaard gelul gesproken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:26 schreef Jumparound het volgende:
Nee, ik erger me aan dat kleffe gedoe (waar ik mezlef ook aan overgeef als ik weer een relatie heb)
Die mensen zijn niet anders, maar ze doen wel degelijk anders. De meesten, niet allemaal. Het is dan ook niet voor niets een generalisatie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:44 schreef GF het volgende:
[..]
Triest.
Net of mensen met een relatie ineens anders zijn. Wacht maar tot je zelf een relatie krijgt met je gelul
Een relatie doet rare dingen met jequote:Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef GF het volgende:
[..]
Over standaard gelul gesproken.
En zoals ik al dacht. Je bent zelf zo'n klef mannetje als je een keer een relatie hebt. Als je geen relatie hebt erger je je zelf aan figuren die net als jij zijn. Hoe bedoel je lijp
Ja hoor. Jaloers zijn is menselijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Een relatie doet rare dingen met je
En ja, ik kan me mateloos ergeren daaraan
Mag ik?
Die mensen zijn ook niet anders en op elke willekeurige dag zijn ze welkom behalve met valentijn. Het is normaal de 'feestdag' voor geliefden en wij geven er een draai eraan door iets voor de vrijgezellen die dag te organiseren. Niets triest aan imoquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:44 schreef GF het volgende:
[..]
Triest.
Net of mensen met een relatie ineens anders zijn. Wacht maar tot je zelf een relatie krijgt met je gelul
Moehehe, je hebt groot gelijk, daar niet van, maar toch zuigt valentijn, al is het maar omdat alles zo KLEF moet zijn, tief op.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:21 schreef t0y het volgende:
Iedereen die hier negatief reageert heeft geen chickie en zal er voorlopig geen krijgen ook, hoe hard ze nu ook zullen beginnen te roepen dat dat niet zo is
Losers!
btw, sinterklaas/kerst/oud en nieuw/pasen is zeker ook geen commercie? Tuurlijk wel, god heeft nooit bestaan net als die aap van een jezus... Oud en nieuw stelt ook niet veel voor, gewoon een dag waarop de jaarwisseling plaats vind, big deal! Mensen zoeken gewoon een excuus om te feesten, bij valentijnsdag is dat voor de liefde
De wereld draait om commercie, snap dat dan. Valentijnsdag hoort daar ook bij.
Dat kleffe heb je zelf in de hand, letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:27 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Moehehe, je hebt groot gelijk, daar niet van, maar toch zuigt valentijn, al is het maar omdat alles zo KLEF moet zijn, tief op.![]()
Nou doelde daar niet op, maar al die rode sjit, overal hartjes, allemaal haske lief enzo maar het zal me aan m'n kont roesten hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:28 schreef t0y het volgende:
[..]
Dat kleffe heb je zelf in de hand, letterlijk en figuurlijk![]()
![]()
![]()
Je moet ook geen ongestelde meisjes nemen hequote:Op donderdag 9 februari 2006 18:32 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Nou doelde daar niet op, maar al die rode sjit, overal hartjes, allemaal haske lief enzo maar het zal me aan m'n kont roesten hoor![]()
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
Goed op dreef vandaag, of niet
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:06 schreef Gronnaephos het volgende:
Rozen hebben doorns, dat doen pijn![]()
...Als je er nooit één krijgt![]()
Zo kan ik het ook:quote:
Wie zegt dat ik het schreef.. het was maar iets over een kut-roos..quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:51 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook:
Sint zat eens te denken wat hij <meisjesnaam> moest schenken.
Was het een bal? Nee, die had ze al. (hoe je het ook maar opvat)
Was het een fiets? Nee, te duur, zo'n ding kost wel iets.
Was het een pop? Nee, daar is ze te oud voor, rot toch op.
Was het een roos? Ja.
slecht
Precies. Zoals lui die in de "wij"-vorm praten. "Dat doen wij niet", "daar gaan wij altijd naartoe", "daar houden wij niet van"quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Een relatie doet rare dingen met je
En ja, ik kan me mateloos ergeren daaraan
Mag ik?
Zonde, maar als ik het zo lees doe je blijkbaar niet genoeg moeite of je bent te kieskeurig in het uitzoeken van meisjes. Ik heb er wel bijzonder veel respect voor dat je dat zo kan zeggen, veel mensen houden dit soort dingen voor zich uit schaamte, terwijl je er beter over kunt praten en een oplossing kunt zoeken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:32 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Precies. Zoals lui die in de "wij"-vorm praten. "Dat doen wij niet", "daar gaan wij altijd naartoe", "daar houden wij niet van"![]()
![]()
En nee dat zeg ik niet omdat ik geen relatie heb. Sterker nog; Ik ben bijna 21 en ik heb zelfs nog nooit een relatie gehadEn al zou ik een relatie hebben, dan zal ik nooit in die zeikerige "wij"-vorm gaan ouwehoeren.
En ja; ik vind het heel erg jammer dat ik maar niet "aan de vrouw geraak". Zou niet weten wat de reden is. Het steekt ook dat ik nog NOOIT eens een leuk Valentijnskaartje heb gekregen, of een roos of wat je ook maar kan verzinnen. Ik zou mijn geliefde iedere dag laten weten dat ik veel van haar hou, daar heb ik geen speciale dag voor nodig. Op Valentijnsdag ben ik altijd chagrijnig en licht ontvlambaar. Waarom? Nou omdat ik mijn broertje van 16 verdomme met de allermooiste meiden thuis zie komen, in de stad tegenkom, of wat dan ook. Iedere week wel weer een andere foto in z'n MSN-venster.
Laatst ook; ging ff naar de buurtsuper om wat boodschappen te doen, zie ik twee bloedmooie grieten staan en een beetje lachen en mijn kant op kijken. Denk ik "Hèhè, eindelijk eens wat aandacht". Nee hoor; "He wil je de groetjes doen aan je broer"? Au. Maargoed, ik weet in principe niet wat ik mis dus ja. Maar ik ben ieder jaar met Valentijnsdag een beetje extra chagrijnig. Wetende dat er toch geen kaart of wat dan ook door de bus zal vallen. Weet nu al dat er niks komtNiet dat ik dat zo ongelofelijk belangrijk zou vinden, maar het zou voor een keer es zo leuk zijn....
Nog meer lotgenoten?? Nope!
Geloof je dat nou zelf?quote:Zonde, maar als ik het zo lees doe je blijkbaar niet genoeg moeite of je bent te kieskeurig in het uitzoeken van meisjes.
Pardon?quote:
Ik dacht dat m'n vraag wel met voldoende helderheid was omschreven, maar blijkbaar niet.quote:
jawel hoor, zeker zijn er lotgenoten, maar niet allemaal praten ze erover...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:32 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Precies. Zoals lui die in de "wij"-vorm praten. "Dat doen wij niet", "daar gaan wij altijd naartoe", "daar houden wij niet van"![]()
![]()
En nee dat zeg ik niet omdat ik geen relatie heb. Sterker nog; Ik ben bijna 21 en ik heb zelfs nog nooit een relatie gehadEn al zou ik een relatie hebben, dan zal ik nooit in die zeikerige "wij"-vorm gaan ouwehoeren.
En ja; ik vind het heel erg jammer dat ik maar niet "aan de vrouw geraak". Zou niet weten wat de reden is. Het steekt ook dat ik nog NOOIT eens een leuk Valentijnskaartje heb gekregen, of een roos of wat je ook maar kan verzinnen. Ik zou mijn geliefde iedere dag laten weten dat ik veel van haar hou, daar heb ik geen speciale dag voor nodig. Op Valentijnsdag ben ik altijd chagrijnig en licht ontvlambaar. Waarom? Nou omdat ik mijn broertje van 16 verdomme met de allermooiste meiden thuis zie komen, in de stad tegenkom, of wat dan ook. Iedere week wel weer een andere foto in z'n MSN-venster.
Laatst ook; ging ff naar de buurtsuper om wat boodschappen te doen, zie ik twee bloedmooie grieten staan en een beetje lachen en mijn kant op kijken. Denk ik "Hèhè, eindelijk eens wat aandacht". Nee hoor; "He wil je de groetjes doen aan je broer"? Au. Maargoed, ik weet in principe niet wat ik mis dus ja. Maar ik ben ieder jaar met Valentijnsdag een beetje extra chagrijnig. Wetende dat er toch geen kaart of wat dan ook door de bus zal vallen. Weet nu al dat er niks komtNiet dat ik dat zo ongelofelijk belangrijk zou vinden, maar het zou voor een keer es zo leuk zijn....
Nog meer lotgenoten?? Nope!
Nee, verklaar je nader.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik dacht dat m'n vraag wel met voldoende helderheid was omschreven, maar blijkbaar niet.
Bedankt voor je toffe berichtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:41 schreef t0y het volgende:
[..]
Zonde, maar als ik het zo lees doe je blijkbaar niet genoeg moeite of je bent te kieskeurig in het uitzoeken van meisjes. Ik heb er wel bijzonder veel respect voor dat je dat zo kan zeggen, veel mensen houden dit soort dingen voor zich uit schaamte, terwijl je er beter over kunt praten en een oplossing kunt zoeken.
Ik kan hier wel de dingen op gaan noemen zoals uitgaan, niet verlegen zijn, gewoon op meisjes aflopen, maar in de praktijk valt dit ontzettend tegen, dat weet ik uit ervaring. Ik heb ook vaak gewoon geluk en heb de meeste vriendinnen ontmoet via vrienden omdat hun juist met veel meisjes omgaan.
In een discotheek heb ik nog nooit gescoord, ja één keer, dat was toen ik nog harddrugs gebruikte, toen eindigde ik met een vet wijf in een lift bij de konmar in zoetermeer omdat het buiten te koud was. Onvoorstelbaar, achteraf heb ik de foto gezien van dat mens, ieewl!
Wat ik probeer te zeggen is, dat je gewoon geluk moet hebben en dat je echt wel een meisje tegen zal komen, maak je niet druk. Het komt allemaal goed, op z'n tijd. Probeer via vrienden of desnoods je broertje een beetje in contact te komen met meisjes en stel je gewoon aardig en zorgzaam op. Zorg ook dat je uiterlijk goed verzorgd bent, daar houden vrouwen van.
Naja, kijk maar wat je met deze info doet. Succes in ieder geval en geef niet op! Het komt allemaal goed![]()
edit:
Dit kan erg flauw overkomen, maar misschien kan het handig voor je zijn. Een vriend van me was op z'n 20ste nog maagd (of dat bij jou het geval is weet ik niet en gaat mij ook verder niets aan) en hij zat daar heel erg mee. Hij had moeite met het krijgen van meisjes terwijl hij gewoon een hele aardig gozer was, totaal niet lelijk en hij had nog een goed stel hersens ook. Toch lukte het het maar niet en heb ik hem het advies gegeven om eens mee te gaan naar de wallen.
Daar aangekomen heeft ie een hoer geneukt, wat bijzonder goed voor zijn ego was en 3 weken later had hij een vaste vriendin. HIj heeft me er later nog voor bedankt
Ik moest het gewoon ff kwijt, kijk maar wat je ermee doet![]()
Je kan niet één keer veranderen, dat moet je opbouwen. En het mooie is, terwijl je hiermee bezig bent, garandeer ik je dat je echt wel een meisje zult krijgen, vaak op het moment waarop je het niet verwacht.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:09 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Bedankt voor je toffe bericht![]()
Geen probleem, fok is er om elkaar te helpen (en op z'n tijd bepaalde users flink te bashen, maar daar maken ze het zelf naar)
Ja, ik ben daar gewoon heel eerlijk in. Ik schaam me in principe nergens voor. (Ik ben ook nog maagd ja) En door het zo openlijk te omschrijven; wie weet wat voor tips ik nog eens mag krijgen hahaMaar naar de Wallen gaan lijkt mij helemaal niks. Zo wanhopig ben ik nu ook weer niet hehe.
Dat is jouw keuze, het was slechts een suggestie. Hoeren hebben overigens niets met wanhopig te maken, ikzelf ga ook regelmatig op bezoek, hier schaam ik me totaal niet voor. Het hoeft overigens niet persé bij de wallen te zijn, zat alternatieven. Je krijgt gewoon waar voor je geld en ik stap altijd met een big smile naar buiten![]()
Zoals je zelf ook zei klopt helemaal; als ik iets NIET durf is het wel op iemand afstappen, oogcontact, flirten etc. Dat durf ik gewoon nietHeb door de jaren heen al zovaak een van-boven-naar-beneden-kijkende NEE gehad. Ik ben zelf ook ooit eens uitgelachen. Een meisje stond echt een tijd met mij te flirten enzo, knipoogjes, handgebaren om te komen enz. Dacht ik "Nou, geloof het of niet; EINDELIJK prijs, hup erop af dus!". Loop ik naar haar toe, zegt ze "Wat denk jij man, rot op"
En sindsdien is het einde verhaal met het er op afstappen.
Pfff man, ik ben zovaak op me bek gegaan, het hoort erbij. Het is inderdaad erg demotiverend, ik weet precies hoe het is. Hier ga ik in de volgende alinea verder op in. Lees vooral verder
En ja, ik hoop dat het ooit goed gaat komen haha. En als het niet goed komt, vind ik het ook prima, maar zal ik dat zeker betreuren. Nou moet ik ook zeggen dat m'n broertje en ik twee totáááál verschillende mensen zijn. Hij; pot gel in z'n haar met zo'n kuif, nep-oorbelletje, dure mode-kleding, stoer gedoe, cool zijn, grappig uit de hoek kunnen komen etc. En ik; Vaak geen gel in, absoluut géén oorbel, geen dure mode-kleding want daar heb ik simpelweg het geld niet voor over, en ik kan in principe ook grappig zijn maar dan wordt het weer niet begrepen.
Geloof me, het gaat goed komen, het is slechts een kwestie van tijd. Ikzelf ben nature erg ijdel en koop redelijk dure kleren (replay, diesel enz.) maar dat hoeft niet, ik koop dat omdat ik er een goed gevoel bij krijg en omdat ik het gewoon kan betalen. Ik kan uit je post opmaken dat dat bij jou niet geval is. Maakt niet uit, het hoeft niet superduur te zijn. Het is heus niet zo dat alle meisjes op dure kleren vallen en een goed kapsel, maar helaas blijkt het in de praktijk wel vaak zo te zijn. Leg af en toe wat geld opzij en ga gewoon eens naar een kledingzaak á la score als er uitverkoop is of iets dergelijks, dan kan je voor (relatief) weinig geld, mooie kleren kopen.
Welke kleding je koopt is een kwestie van smaak, maar je kan in een kledingzaak ook om advies vragen, mocht je daar behoefte aan hebben. Daar zijn ze immers voor. Je hoeft ook geen kilo's gel in je haar te smeren om er goed uit te kunnen zien, nergens voor nodig. Gewoon naar een 'trendy' (omfg, wat haat ik dat woord intens) kapper gaan en zeggen dat je gewoon aan iets nieuws toe ben en dat het wel een beetje modern moet zijn. Vaak is dat al genoeg en zul je tevreden zijn met het resultaat, dat durf ik je te garanderen. (bij mij werkte het in ieder geval)
Voorbeeld; hetzelfde als een foute mop vertellen voor een groep mensen die niemand snapt. Die pijnlijk stilte daarna, hopende op een lach reactie..Mijn moeder heeft een praktijk aan huis, dus ik spreek nog weleens wat cliënten als deze aanbellen. En ik hoor m'n moeder heel vaak zeggen dat cliënten tegen haar gezegt hebben dat "ik toch zo'n vriendelijke, aardige jongen" ben. Heel fijn te horen, en dat ben ik ook. Dan vraag ik me dus af; waarom zien al die grieten dat niet? Gaat het nu écht alleen maar om de kleding, je kapsel, je schoenen of weet-ik-veel wat? Maargoed, als ik uitga zie ik er altijd wel redelijk goed uit denk ik. Dus ik zou het ook niet weten. Ik denk dat het er op neer komt dat het lef niet aanwezig is. Te vaak afgegaan denk ik. Maar wie weet heb ik ooit nog eens geluk
Bedankt in ieder geval!!
![]()
Om pijnlijke situaties zoals 'de foute grap' te voorkomen heb ik voor mezelf een aantal strategieën verzonnen. Voorbeeld, als je in een groep bent en je kent een aantal niet al te goed zeg ik zo min mogelijk, een beetje de kat uit de boom kijken dus. Nu is mijn truc om precies op het goede moment in te haken en op die manier heel verrassend uit de hoek te komen, maar goed, dit ligt aan je karakter. Als je niets weet te zeggen is het beste om maar je mond dicht te houden, dat is mijn denkwijze. En meisjes kunnen niet in een oogopslag zien hoe jij in elkaar zit, daarvoor zul je toch het gesprek moeten aangaan. En je zal nog wel een paar keer op je bek gaan, maar dat is alleen maar goed, dan blijf je met beide benen op de grond.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef Pony-Lover het volgende:
ik ga een kaart aan de vriendin van m'n broer sturen, vindt ze leuk.
Nee, jij bent echt goed bezigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
baggeren doe je maar ergens anders![]()
Whehequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:32 schreef Erick1985 het volgende:
Juist omdat jij een hoop meiden hebt (gehad) is dit een typische opmerking van jou. Altijd met die mannetjes die er al zoveel versleten hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:24 schreef GF het volgende:
[..]
Whehe
Juist omdat je nog nooit een meid gehad hebt zal je enorm klef gaan doen zodra je dat eindelijk eens wel lukt. Altijd met die mannetjes die nooit een chick konden krijgen![]()
![]()
Ik heb een vaste relatiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:00 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Juist omdat jij een hoop meiden hebt (gehad) is dit een typische opmerking van jou. Altijd met die mannetjes die er al zoveel versleten hebben![]()
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Maar als ik heel eerlijk ben, wil ik niet eens veranderen of mij anders voordoen dan ik werkelijk ben. Want dan zou ik mij mezelf niet voelen. Ik heb zoiets van; Als meiden mij niet leuk, aardig of aantrekkelijk vinden zoals ik bén, dan hoeft het voor mij niet. Maar ik hoop wel te kunnen veranderen op het gebied van eens wat meer durven hehe. Man, ik kan zo'n WATJE zijn hehequote:Je kan niet één keer veranderen, dat moet je opbouwen. En het mooie is, terwijl je hiermee bezig bent, garandeer ik je dat je echt wel een meisje zult krijgen, vaak op het moment waarop je het niet verwacht.
Succes gozer en blijf vertrouwen houden.
en nu ga ik slapen, morgen een lange dag te gaan
Haha, ja ik ben iemand die graag over dingen praat. Kan me niet schelen watquote:Geen probleem, fok is er om elkaar te helpen (en op z'n tijd bepaalde users flink te bashen, maar daar maken ze het zelf naar
Het is niet dat ik de nieuwste modekleding niet kan betalen. Ik heb een goeie baan dus ik kan me dat wel veroorloven, maar ik heb er simpelweg het geld niet voor over. Ik koop liever een stapel dvd's en cd's haha. Maargoed, iedereen doet weer wat anders met z'n geld natuurlijk.quote:Geloof me, het gaat goed komen, het is slechts een kwestie van tijd. Ikzelf ben nature erg ijdel en koop redelijk dure kleren (replay, diesel enz.) maar dat hoeft niet, ik koop dat omdat ik er een goed gevoel bij krijg en omdat ik het gewoon kan betalen. Ik kan uit je post opmaken dat dat bij jou niet geval is. Maakt niet uit, het hoeft niet superduur te zijn. Het is heus niet zo dat alle meisjes op dure kleren vallen en een goed kapsel, maar helaas blijkt het in de praktijk wel vaak zo te zijn. Leg af en toe wat geld opzij en ga gewoon eens naar een kledingzaak á la score als er uitverkoop is of iets dergelijks, dan kan je voor (relatief) weinig geld, mooie kleren kopen.
Welke kleding je koopt is een kwestie van smaak, maar je kan in een kledingzaak ook om advies vragen, mocht je daar behoefte aan hebben. Daar zijn ze immers voor. Je hoeft ook geen kilo's gel in je haar te smeren om er goed uit te kunnen zien, nergens voor nodig. Gewoon naar een 'trendy' (omfg, wat haat ik dat woord intens) kapper gaan en zeggen dat je gewoon aan iets nieuws toe ben en dat het wel een beetje modern moet zijn. Vaak is dat al genoeg en zul je tevreden zijn met het resultaat, dat durf ik je te garanderen. (bij mij werkte het in ieder geval)
Yep ik vrees dat ik nog wel een paar keer op m'n bek zal gaan ja haha. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik al maanden lang niet meer uitga. Ik heb het een beetje gehad. Om nou iedere zaterdag ergens alleen een pilsje te gaan drinken en hopende op wat aandacht, is aan mij niet meer besteed. En dus na wat giga, tera-mislukte versierpoginkjes is het voor mij (voorlopig) klaar. Bovendien woon ik in het stadje Terneuzen in Zeeland, en ERGER kun je het niet bedenken. Hier is werkelijk niks te doen haha. Maargoed, wie weet komt het ooit weer eens goed hehequote:Om pijnlijke situaties zoals 'de foute grap' te voorkomen heb ik voor mezelf een aantal strategieën verzonnen. Voorbeeld, als je in een groep bent en je kent een aantal niet al te goed zeg ik zo min mogelijk, een beetje de kat uit de boom kijken dus. Nu is mijn truc om precies op het goede moment in te haken en op die manier heel verrassend uit de hoek te komen, maar goed, dit ligt aan je karakter. Als je niets weet te zeggen is het beste om maar je mond dicht te houden, dat is mijn denkwijze. En meisjes kunnen niet in een oogopslag zien hoe jij in elkaar zit, daarvoor zul je toch het gesprek moeten aangaan. En je zal nog wel een paar keer op je bek gaan, maar dat is alleen maar goed, dan blijf je met beide benen op de grond.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:18 schreef Erick1985 het volgende:
Bovendien woon ik in het stadje Terneuzen in Zeeland, en ERGER kun je het niet bedenken. Hier is werkelijk niks te doen haha. Maargoed, wie weet komt het ooit weer eens goed hehe![]()
Jonge, Kep een hekel aan valentijn! commerciele bsquote:Op maandag 13 februari 2006 15:30 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Jonge, een echte kaartje sturen is veel leuker.
Oke.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef PsyCha het volgende:
Ik relativeer al die posts dus weer.
K kom ook wle even hier en daar een post wagen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:38 schreef Wisheh het volgende:
fuck valentijn...zit ik morgen avond eenzaam achter me pc beetje op fok! te kutten omdat ik moet werken
Goed man, moet je eigenlijk doen op vrijdag de dertiende. 's Nachts door de brievenbus doen, aankloppen en verdwijnen... voorlopig.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:11 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik ben zo grappig ik heb net iemand een valentijnsbrief gestuurd met letters geknipt uit kranten![]()
En nu nog een brief met een gedichtje naar een nerdquote:Op maandag 13 februari 2006 17:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Goed man, moet je eigenlijk doen op vrijdag de dertiende. 's Nachts door de brievenbus doen, aankloppen en verdwijnen... voorlopig.![]()
Precies.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:40 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
En nu nog een brief met een gedichtje naar een nerd
evil zijn is leuk![]()
quote:WASHINGTON (AFP) - For many,
Valentine's Day conjures up images of love, romance, flowers and chocolate.
But for detective agencies across the United States, the romantic holiday is a boon for business as it is the ideal time for a spouse to catch a cheating mate.
"Valentine's Day is the biggest day of the year for private investigators," Tony Delorenzo, of Private Detectives of America, a New Jersey-based company, told AFP.
"This year we're doing surveillance Monday, Tuesday and Wednesday because if somebody has a lover it will be on one of those days to catch him."
Delorenzo and several other sleuths contacted said that in the run-up to the February 14 holiday, they had been overwhelmed with appeals by men and women seeking to find out whether their partner was unfaithful.
"Let me put it to you this way," Paul Dank, co-owner of Advanced Surveillance Group, a detective agency based in Michigan and with offices in 14 other states, told AFP.
"We're having a real, real difficult time finding anybody else that can assist us with surveillance right now and we are referring cases to other companies."
He said Valentine's Day was an opportune time to catch a cheating partner as it was the one day lovers would battle all odds to be with each other.
"People involved in a relationship tend to make a big ceremonial meeting on or near Valentine's Day to celebrate it," Dank said. "They feel they have to do something new, special so they go out and buy new underwear, flowers, candy and they get a hotel room with a Jacuzzi."
Telltale signs of a cheating spouse is the surprise "business trip" or late office meeting, unexplained gifts and the depressed friend who needs a shoulder to cry on.
"This is the one day when infidelity and extra-marital affairs reach their peak," said Ruth Houston, author of "Is He Cheating on You -- 829 Telltale Signs".
"Any man who is cheating has to buy his mistress a gift, there's no way he can get around that if he wants to stay in her good graces and in her bed."
She said men or women who suspect their partners need to be extra alert on Valentine's Day and look for credit card receipts, new jewelry or lingerie, and unusual appointments so as to nail their partners.
"If she's wearing a red lace bra and panties don't believe it if she says her girlfriend bought them for her," she advised. "And if he shows up wearing a Rolex, the guys down at the sports bar did not take up a collection to buy it for him."
Jeanine Davis, 41, said she nabbed her husband with another woman on Valentine's Day last year after hiring a private eye to track him down that evening.
"They followed him and found him having dinner with her at a restaurant and then they took pictures of them kissing in the parking lot and he spent the night at her place," Davis, who is in the process of getting a divorce, told AFP.
Private Detectives of America's Delorenzo said he was working on about 50 infidelity cases this year. He charges between 500 and 1,000 dollars to confirm to a client whether a spouse is cheating and 650 dollars for five hours of surveillance.
One spouse who may be in for a Valentine's Day surprise this year is a Michigan man whose wife spotted an email confirming his hotel reservation for Tuesday, when he was supposed to be undergoing a special training session at work.
"The job is booked and he'll be under surveillance Valentine's Day," Dank said.
Dat verklaart jouw aanwezigheid in ieder gevalquote:Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
'Het grote ik-ben-te-kansloos-om-een-chick-te-regelen topique'
[Gangsta Mode]quote:Op maandag 13 februari 2006 19:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat verklaart jouw aanwezigheid in ieder geval
Ik hoef geen chick meer te regelen aangezien ik er één heb, edoch lees ik me ook graag even in onder de kanslosers van de samenleving.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat verklaart jouw aanwezigheid in ieder geval
Helaas, er zijn ook mensen met 'chick' die kotsen op valentijn. Jij bent gewoon gehersenspoeld door de maatschappij. Jij staat vast braaf op 14 februari met je roosje en je kaartje je vriendinnetje op te wachtenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:31 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik hoef geen chick meer te regelen aangezien ik er één heb, edoch lees ik me ook graag even in onder de kanslosers van de samenleving.![]()
Dat doen alleen mensen die niet neuken, klaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Helaas, er zijn ook mensen met 'chick' die kotsen op valentijn.
Waarvan akte![]()
Wacht eens even tot ik klaar ben met editenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:51 schreef t0y het volgende:
[..]
Dat doen alleen mensen die niet neuken, klaar.
Nee, ik heb schijt aan jou. Ik ben immers een vmbo-er. Dan ga ik me van nu af aan daartoe gedragen.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wacht eens even tot ik klaar ben met editen
Complexje?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef t0y het volgende:
[..]
Nee, ik heb schijt aan jou. Ik ben immers een vmbo-er. Dan ga ik me van nu af aan daartoe gedragen.
Nee, slechts een identiteitscrisis. Gaat wel over, door de jaren heen.quote:
Zo te zien is de betekenis van valentijnsdag je even ontgaanquote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef Vlindertje87 het volgende:
Ik heb geen valentijnsdag nodig om een x lief te zijn voor mn vriend hoor en andersom ook niet.
Ik stuur wel een kaartje, die vind ik onzettend schattig namelijk dus ik kon het niet laten.
Maar ik ga liever spontaan iets doen of ik krijg/geef liever spontaan een x iets.![]()
Is dat een excuus om naar hartelust vreemd te gaan? Whoa, wat zit de wereld toch mooi in elkaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:59 schreef eBay het volgende:
[..]
Zo te zien is de betekenis van valentijnsdag je even ontgaan![]()
Va·len·tijns·dag (de ~ (m.))
1 feestdag van St.-Valentinus, waarop stille aanbidders hun geliefde een geschenkje geven of een kaart sturen [14 februari] => valentijn
Het houd dus is dat je een geheime liefde iets geeft![]()
Principieel wel ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:00 schreef t0y het volgende:
[..]
Is dat een excuus om naar hartelust vreemd te gaan? Whoa, wat zit de wereld toch mooi in elkaar.
Haha, ik kots even met je mee.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Helaas, er zijn ook mensen met 'chick' die kotsen op valentijn. Jij bent gewoon gehersenspoeld door de maatschappij. Jij staat vast braaf op 14 februari met je roosje en je kaartje je vriendinnetje op te wachten
Burgelijkheid
name the place en time .....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:52 schreef Erick1985 het volgende:
Ben ik gelukkig toch niet de enige hehe. Zulle we ons ergens in een kroeg gaan bezatten en Valentijnsdag vervloeken??![]()
Het systeem gaat jullie allemaal pakken stelletje kut-alto'squote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:19 schreef Skv het volgende:
Achterlijke commercieële opgefokte kutzooi
Volgende week in R&P:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:33 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend kreeg een valentijnskaart van een tot op heden nog onbekend vrouwspersoon, met de tekst: "ik voel me zo alleen zonder jou...."nanananananaaaaaaaaaaaaaaa lekker puh!
(en nee, ik heb niks gedaan aan valentijn...)
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef Erick1985 het volgende:
Zoals verwacht, heb ik natuurlijk wéér geen kaartje gehad en de rest thuis welben klaar met al dat "liefde" gedoe! Kutwijven....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |