Nee, 11 maanden te laatquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dan ben je enkele weken te vroeg om erover te klagen!
Ik krijg soms een roos of een kaartje. Zonde van het bruto nationaal product, ik zeg het jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
haha TS krijgt nooit wat op valentijnsdag
Nak dan niet zo er zijn ook mensen die nooit wat krijgen. Alhoewel gelijk heb je wel. Ik denk dat valentijn is bedacht door Hallmark :pquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik krijg soms een roos of een kaartje. Zonde van het bruto nationaal product, ik zeg het je
Ondankbare hond.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik krijg soms een roos of een kaartje. Zonde van het bruto nationaal product, ik zeg het je
Zullen we samen een hendig sjieke slip make?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
14 Feb ? ja dat moet ik onthouwe he gek
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:17 schreef pannaking_ het volgende:
Leuk toch valentijnsdag heb je van die kansloze mensen die gaan zeuren over dat het een dag is die bedacht is voor de commercie en weet ik veel wat...lekker boeiend gewoon leuk met je geliefde wat leuks doen of er wat leuks voor kopen![]()
Gewoon een dag te vroeg sturen dan is het nog een verrassing ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
Mjn vriendin begint ook alweer te zeikenWat koop je voor me voor valentijn? Je stuurt toch wel een kaartje hè?
Kutdag, kut commercieel verzinsel.
Stiekem vindt je het wel kut.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Gelukkig word ik er niet mee lastig gevallen.![]()
Romantiek is een hele fijne gedachte, maar romantiek bestaat niet alleen op Valentijnsdag.quote:
Mwaa ik vind het wel een leuk idee om je geliefde die dag even in het zonnetje te zetten. Ikzelf zou die dag daarvoor geen speciale reden vinden, want ik zou m'n vriendin iedere dag laten weten dat ze veel voor me betekend. Maarjaaa, helaas heb ik geen vriendin. Heb zelfs nog nooit eens een leuk kaartje gekregen met Valentijnsdag, dus die dag betekend sowieso niets voor me.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:08 schreef star_gazer het volgende:
Zie de FP:
"Over enkele weken is het weer valentijn"!
!
Valentijn is een stom commercieel verzinsel waardoor je zogenaamd uit romantiek de plaatselijke kaartenboer maar moet spekken op 14 februari.!
Je bent geindoctrineerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:17 schreef pannaking_ het volgende:
Leuk toch valentijnsdag heb je van die kansloze mensen die gaan zeuren over dat het een dag is die bedacht is voor de commercie en weet ik veel wat...lekker boeiend gewoon leuk met je geliefde wat leuks doen of er wat leuks voor kopen![]()
Jij viert zeker ook geen kerst?quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Commercieel gebeuren..
Ik krijg nooit wat.
Dat is bij de meeste haters zo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jij viert zeker ook geen kerst?
Oh nee, je laatste zin verraadt alles!.
Ik had er vroeger een hekel aan, commerciële onzin e.d., totdat ik mijn eerste kaartje kreeg.quote:
Inderdaad en zo hoort het gewoon te zijn. Gewoon spontaan en uit jezelf. Het moet geen verplichting zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:24 schreef demonsdance het volgende:
Als je werkelijk iemand leuk vindt en verliefd bent dan kun je dat net zo goed ook op andere dagen aangeven, bijvoorbeeld op 2 maart of dertien december,...
Ik vier Germaans Lichtfeest.quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jij viert zeker ook geen kerst?
Oh nee, je laatste zin verraadt alles!.
Nou en?quote:
Zo lekker spontaan ook als je op haar bevel iets moet kopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
Mjn vriendin begint ook alweer te zeikenWat koop je voor me voor valentijn? Je stuurt toch wel een kaartje hè?
Net als kerstquote:
fuhrerbefehlquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo lekker spontaan ook als je op haar bevel iets moet kopen.
wat zeg je hier nu?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Een of andere KUT josti had een kaartje tussen mijn buddy gepropt, vorig jaar
KUTWIJF, toen zat er een uberdikke kras, volgens mij was dat een loden envelop ofzo
KAUFEN UND SCHNELL!quote:
Wat heb je het ook zwaar met mij!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
Kutdag, kut commercieel verzinsel.
Eensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:08 schreef star_gazer het volgende:
Zie de FP:
"Over enkele weken is het weer valentijn"!
!
Valentijn is een stom commercieel verzinsel waardoor je zogenaamd uit romantiek de plaatselijke kaartenboer maar moet spekken op 14 februari.!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:55 schreef Klein het volgende:
[..]
Wat heb je het ook zwaar met mij!![]()
Vraag ik één keer per jaar om een romantisch gebaar, ga je al lopen klagen..![]()
Bij jou moet je er wel om vragen, anders zou ik nooit in mijn leven meer romantiek beleven..![]()
Maar lieverd, met al deze mensen als getuige, verklaar ik je hierbij vrij af!
Zelfs voor die ene keer per jaar hoef je je er niet meer toe te verzetten om een kaartje te kopen!![]()
Aangezien ik nu dus toch niets meer van mijn eigen vriendje krijg..quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef renz0r het volgende:
Nog leuke dames die van mij een roosje of kaartje willen?![]()
Die is wel puik jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:21 schreef xFriendx het volgende:
Je kaart beginnen met "Lieve Melanie...." en opsturen naar een meid die Linda heet![]()
Ja moest je raden he, ik kreeg ook een verkeerde kaart, maak je je buddy open, ligt d'r een kaart inquote:
Ach welnee joh, ik heb 1 keer in mijn leven een kaartje voor valentijn gehad en een t-shirt gekregen van een vriendje, degene die mij met een kaartje wou verassen heeft het hoogstpersoonlijk zelf bij de deur afgegeven, met de woorden: Hier voor jou, nou ik wist niet hoe snel ik die deur dicht moest zien te krijgen, Ik heb hem heel vriendelijk bedankt maar ik moest hem natuurlijk wel even vertellen dat de aardappels gaar waren en dat ik moest gaan etenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:41 schreef GF het volgende:
Whaha, al die haters hebben gewoon geen vriendin, of ze is lelijk!!![]()
Of ze hebben nog nooit wat gehad omdat ze zelf lelijk zijn!!11!one
Wat?, ik begrijp er geen kanker van.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:33 schreef Doderok het volgende:
Ik ga er weer heel wat geld aan besteden. Rozen sturen, kaartjes, bonbons...
Al die kerels jaloers en achterdochtig maken:
"Ze heeft een minnaar!"
Misschien enkele telefoontjes waar ik inhaak als hij opneemt.![]()
En als iemand dan een schouder om op uit te huilen zoekt...![]()
Is dat zo moeilijk te begrijpen? Als jouw vriendin bloemen met valentijn krijgt en jij hebt ze niet verstuurd, wat denk je dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat?, ik begrijp er geen kanker van.![]()
Als het anoniem is: Godzijdank dat een ander er nog aan dacht, ik was het helemaal vergeten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:30 schreef Doderok het volgende:
[..]
Is dat zo moeilijk te begrijpen? Als jouw vriendin bloemen met valentijn krijgt en jij hebt ze niet verstuurd, wat denk je dan?
Heeft die lul wel betaald?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het anoniem is: Godzijdank dat een ander er nog aan dacht, ik was het helemaal vergeten...
![]()
Wat is een 'buddy'quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:32 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ja moest je raden he, ik kreeg ook een verkeerde kaart, maak je je buddy open, ligt d'r een kaart in
Je maakt 'm open, nog pissig van het feit dat je een dikke kras hebt, staat er op
''voor mijn lieve Jeffrey''
Is de bak waar je je rotzooi in dumpt.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef renz0r het volgende:
Nog leuke dames die van mij een roosje of kaartje willen?![]()
Triest.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:26 schreef Zeurberus het volgende:
Vrijgezellen bowling !
Gaan we dit jaar voor de tweede keer doen. Alle mensen die op die avond single zijn in mijn kennissenkring gaan we mee bowlen. Mensen die een relatie hebben mogen niet mee![]()
Gaat wel een tof avondje worden met nodige liters bier![]()
![]()
Ach, ben je jaloersquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:51 schreef Jumparound het volgende:
mensen met een relatie gedragen zich anders... die gaan maar lekker zelf klef bowlen
Over standaard gelul gesproken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:26 schreef Jumparound het volgende:
Nee, ik erger me aan dat kleffe gedoe (waar ik mezlef ook aan overgeef als ik weer een relatie heb)
Die mensen zijn niet anders, maar ze doen wel degelijk anders. De meesten, niet allemaal. Het is dan ook niet voor niets een generalisatie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:44 schreef GF het volgende:
[..]
Triest.
Net of mensen met een relatie ineens anders zijn. Wacht maar tot je zelf een relatie krijgt met je gelul
Een relatie doet rare dingen met jequote:Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef GF het volgende:
[..]
Over standaard gelul gesproken.
En zoals ik al dacht. Je bent zelf zo'n klef mannetje als je een keer een relatie hebt. Als je geen relatie hebt erger je je zelf aan figuren die net als jij zijn. Hoe bedoel je lijp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |