Is het de gekke Duitser?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:58 schreef teh-Rammie het volgende:
Paint --> ONZ!
Ik schrok me al een hoedje. Eine Schirmmütze je weet wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:01 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als ik eht niet was he![]()
Beetje dubbelquote:
hij/zij bloedt wel uit een aantal gatenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje dubbel![]()
!!111
-edit-
Issie ongesteld![]()
LOLquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:04 schreef Gripper het volgende:
[afbeelding]
Die vervelende kutpuber met z'n gespam....
Gaat een hoop tijd in zittenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jezus, jullie hebben echt veel te veel vrije tijd![]()
Toch al gauw een minuut of 2, 3..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
best wel aangezien er zoveel van die detailleerde tekeningen staan![]()
moet je nagaan wat je wel niet kan doen in 2, 3 minutenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Toch al gauw een minuut of 2, 3..![]()
Van een Paint-Pro met ervaring, zoals jij had ik wel iéts beters verwacht!quote:
Kanibaal!quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:34 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
NIET te letterlijk nemen, maar de frustratie is duidelijk lijkt me...
-edit-
spuit 11
Fuck klootzakken die niet kunnen fietsen en vervolgens met flesjes bier naar je gaan gooien als je er iets van zegt.quote:
Hehe...0wn3dquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Fuck klootzakken die niet kunnen fietsen en vervolgens met flesjes bier naar je gaan gooien als je er iets van zegt.![]()
aha!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Fuck klootzakken die niet kunnen fietsen en vervolgens met flesjes bier naar je gaan gooien als je er iets van zegt.![]()
Goed getekend!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:03 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
niet gericht aan een user, gewoon algemeen plaatje
Gastquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:03 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
quote:
Je best doen voor een tekening op FOk!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:03 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
hij is ook niet naar jou bedoeld maar naar PPLquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zo, erg origineel. Alleen staat er nu geen 'skiczukie' bij.![]()
Oh, staat dat er. Het is niet te lezen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:59 schreef Backhander het volgende:
[..]
hij is ook niet naar jou bedoeld maar naar PPL
er staat R.I.P.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Oh, staat dat er. Het is niet te lezen.
die stoelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:03 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
Tof.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:03 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
quote:
Maar ik wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:05 schreef Pony-Lover het volgende:
ik kan geen paint
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hehequote:Op donderdag 26 januari 2006 03:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar ik wel.![]()
[afbeelding]
quote:
Mooi gemaakt!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:31 schreef Creature het volgende:
M'n nieuwe slachtoffer![]()
[afbeelding]
Van je 1e wist ik dat het maikuuul was. Maar deze meneer ken ik niet? Wie is het?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:31 schreef Creature het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:31 schreef Creature het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die figuur van BrauN's usericon!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Van je 1e wist ik dat het maikuuul was. Maar deze meneer ken ik niet? Wie is het?
Ik zag het ja, maar wie is het toch, wil ik weten!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:47 schreef Eveli het volgende:
[..]
Die figuur van BrauN's usericon!Geweldig gemaakt btw.
Is pas nog thread over geweest....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zag het ja, maar wie is het toch, wil ik weten!!
mooi man!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:03 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
Vertelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:14 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Is pas nog thread over geweest....![]()
Voila Op zoek naar de kerel achter BrauN's usericon! deel 2quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zag het ja, maar wie is het toch, wil ik weten!!
Heel leuk topic, funny dat die vent ook heeft gereageerd. Joe Berry dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:38 schreef Eveli het volgende:
[..]
Voila Op zoek naar de kerel achter BrauN's usericon! deel 2![]()
Ik wilde die van mij direkt al posten na het zien van jouw paint, maar ik twijfelde of je wel leuters mocht posten. Ik heb het maar gwoon gepostquote:
Same here!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wilde die van mij direkt al posten na het zien van jouw paint, maar ik twijfelde of je wel leuters mocht posten. Ik heb het maar gwoon gepost![]()
Mooi gemaakt ! echt vetquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:05 schreef hardcore-freak het volgende:
Ik heb een goed begin gemaakt met inkleuren
Wat een kutwerkPaint zuigt in dat object! Maar het begin is er!
[afbeelding]
Oepsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mooi gemaakt ! echt vet
Waar is me bontkraag ?
goeie kickquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:22 schreef JapyDooge het volgende:
[afbeelding]
zo!
Stiekeme blaas-dit-topic-weer-leven-in-actie
En welke fuckende hoerige kutkneus ben JIJ nou weer?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:10 schreef Creature het volgende:
Nou vooruit... een nieuwe dan maar...
[afbeelding]
niets persoonlijks hoor...
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:10 schreef Creature het volgende:
[afbeelding]
Eerst die meesterwerk met Maikuuul en nu dit, je bent echt goed man!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:10 schreef Creature het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:34 schreef mcDavid het volgende:
herziene versie:
[afbeelding]
NIET te letterlijk nemen, maar de frustratie is duidelijk lijkt me...
-edit-
spuit 11
En dat is dan adminquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
En welke fuckende hoerige kutkneus ben JIJ nou weer?
O, niks persoonlijks hoor, randdebiel!
Ja, hoi, en?quote:
Ja joh, ze geeft het slechte voorbeeld door vieze woorden te noemen. En als ze er niet was waren we allemaal braaf in hoog Nederlands aan het praten.quote:
omfgquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:10 schreef Creature het volgende:
[afbeelding]
Ja, dan zag FOK er heel anders uitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja joh, ze geeft het slechte voorbeeld door vieze woorden te noemen. En als ze er niet was waren we allemaal braaf in hoog Nederlands aan het praten.
ok, nu weer ontopic.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dan zag FOK er heel anders uit
Oh, Ik dat mes door mn strot, even goeie vrienden hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:16 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind het woordje randdebiel eigenlijk wel te ver gaan
:/
Je hebt iig geen penis tegen je hoofd of een pistoolschot door je hoofd zoals ijsmeis en maikuuul op de vorige pagina. ff goeie vrienden hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, Ik dat mes door mn strot, even goeie vrienden hoor.
Inderdaad een erg.... "enge" afbeelding.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, Ik dat mes door mn strot, even goeie vrienden hoor.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad een erg.... "enge" afbeelding.![]()
Je bent een onsterfelijke godin die elk moment haar macht kan gebruiken om "creature" zo hard een trap in z'n smoel te geven dat ie jarenlang tanden poept.
hij maakt het toch weer goed hiermee? En het is "afreageren met paint", niet het "ophemelen met paint". Juist van jou had ik een dikkere huid verwachtquote:
Ze is kaal, wedden? We gaan het haar vragen iig.... Open jij een topic alvast?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:36 schreef Refragmental het volgende:
Ik zie nu al meerdere afbeelding van "ijsmeis" en ik raak maar in de war. Want bij de ene afbeelding heeft ze een flinke bos, en bij de andere afbeelding is ze kaal.
Het kan me werkelijk niet boeien, vond het alleen vaag dat er 2 verschillende afbeeldingen waren! Toon eens wat solidariteit als "paint-cartoonisten"!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze is kaal, wedden? We gaan het haar vragen iig.... Open jij een topic alvast?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zag die bos haar maar ik had zoiets van wedden dat het niet zo is, en dus tekende IK geen bos haar. Die ander moet maar solidair zijn aan mijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het kan me werkelijk niet boeien, vond het alleen vaag dat er 2 verschillende afbeeldingen waren! Toon eens wat solidariteit als "paint-cartoonisten"!!
vergeet mijn hoofd op een staak nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt iig geen penis tegen je hoofd of een pistoolschot door je hoofd zoals ijsmeis en maikuuul op de vorige pagina. ff goeie vrienden hoor!
Ik schreef tijdje geleden in een ander topic aan jou dat er een pic getekend was over je avatar, niet gelezen of begrepen zeker?quote:
Het hoeft toch niet per sé uit haat getekend te zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:01 schreef BaajGuardian het volgende:
teken mij eens , wie o wie mij haat.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:03 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:09 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
goed he, ik heb les gehad in denemarken
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:17 schreef Rydell het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet per sé uit haat getekend te zijn?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Op je tieten getrapt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
En welke fuckende hoerige kutkneus ben JIJ nou weer?
O, niks persoonlijks hoor, randdebiel!
link?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik schreef tijdje geleden in een ander topic aan jou dat er een pic getekend was over je avatar, niet gelezen of begrepen zeker?
niet alleen die van haarquote:Hoe dan ook, ik was je hoofd op een staak vergeten ja, geloof me, het is een verborgen sexuele frustratie van ijsmeis!
daar zit wel gif in zeker danquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:25 schreef leejow het volgende:
Heeft iemand een paint key voor me?
Mooie schöpquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:08 schreef P8 het volgende:
ik had vroeger best goeie topics zo nu en dan
neequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ahhhhh, de mijne doet het niet meer!
Heb je hem niet eens opgeslagenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:10 schreef P8 het volgende:
[..]
nee![]()
zo kwam ik ook weer op dit topic; ik wilde mijn hoofd weer op een staak zien![]()
groot gelijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:31 schreef Creature het volgende:
Ohja... hier had ik van Yvonne "op mn kop" gekregen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |