eerst zegt ie dat het een filmpje is.. daarna is het ineens een patch voor de nieuwste msnquote:ஐ ·÷×·.· ´¯`·» ๑۩۞۩๑<<MOH>>MaStErS>>OF>>HaRdCoRe<<MOH>>«๑۩۞۩๑ «·´¯`·.·÷× verzendt Patch.rar
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:07 schreef B_BOY het volgende:
whehehe zoek zijn adres op en maak hem dood.
Toegevoegd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:06 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ojah, we kunnen hem massaal gaan toevoegen op msn en um dan onderspammen
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:07 schreef B_BOY het volgende:
whehehe zoek zijn adres op en maak hem dood.
dat zal em lerenquote:Ik houd niet van: ruzie,tja.....geen domme dingen!!!!
hij woont te ver weg...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:13 schreef arie2 het volgende:
stop je piemel in zijn mond
Hijs pas 16 hé, dan heb je dat...quote:
quote:Heb je een zus of meerdere zussen: 4 zussen
maakt niet uit we neuken zijn allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:21 schreef w32.bolke het volgende:
Neem het hem niet kwalijk. Hij heeft ook 4 zussen.
[..]
ik wil me 'bijna' aanmelden puur om hem te rellen hahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef mcintosh het volgende:
http://www.smscity.nl/?ID=radiodeorca
Zijn eigen profiel
op zijn smscity-profielquote:O ja nog 1 ding ik moest het kiezen kon niet anders,
maare kben geen Hetero of homo of bi ik ben nix gwn normaal!
hij si hier niet echt zo online weetjewel ..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef vamos1 het volgende:
[..]
lukt het een beetje![]()
kan em niet flooden ivm block van zijn kant
iemand moet zich voordoen als lekker wijf, fotootje sturen, net zo lang tot ie met z'n blote reet voor de webcam gaat staanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef jimjim1983 het volgende:
je moet zn msn niet opfokken, jullie moeten met hem praten. dat is veel leuker
hahaha gaan we weer op die toerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
iemand moet zich voordoen als lekker wijf, fotootje sturen, net zo lang tot ie met z'n blote reet voor de webcam gaat staan
Ik heb nog ergens wel een account die ik daarvoor kan gebruikenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
iemand moet zich voordoen als lekker wijf, fotootje sturen, net zo lang tot ie met z'n blote reet voor de webcam gaat staan
Je userpic should do the trickquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens wel een account die ik daarvoor kan gebruiken
Vind je ut gek, er staan nu ineens 20 fokkers in zijn lijstquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:35 schreef Greus het volgende:
Ik heb 'm toegevoegd, maar zó bijdehand is ie jammer genoeg nietEerder 'n beetje schichtig
![]()
OMG ik lig dubbelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zal ik me maar weer eens opofferen dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |