Is het de gekke Duitser?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:58 schreef teh-Rammie het volgende:
Paint --> ONZ!
Ik schrok me al een hoedje. Eine Schirmmütze je weet wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:01 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als ik eht niet was he![]()
Beetje dubbelquote:
hij/zij bloedt wel uit een aantal gatenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje dubbel![]()
!!111
-edit-
Issie ongesteld![]()
LOLquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:04 schreef Gripper het volgende:
[afbeelding]
Die vervelende kutpuber met z'n gespam....
Gaat een hoop tijd in zittenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jezus, jullie hebben echt veel te veel vrije tijd![]()
Toch al gauw een minuut of 2, 3..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
best wel aangezien er zoveel van die detailleerde tekeningen staan![]()
moet je nagaan wat je wel niet kan doen in 2, 3 minutenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Toch al gauw een minuut of 2, 3..![]()
Van een Paint-Pro met ervaring, zoals jij had ik wel iéts beters verwacht!quote:
Kanibaal!quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:34 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
NIET te letterlijk nemen, maar de frustratie is duidelijk lijkt me...
-edit-
spuit 11
Fuck klootzakken die niet kunnen fietsen en vervolgens met flesjes bier naar je gaan gooien als je er iets van zegt.quote:
Hehe...0wn3dquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Fuck klootzakken die niet kunnen fietsen en vervolgens met flesjes bier naar je gaan gooien als je er iets van zegt.![]()
aha!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Fuck klootzakken die niet kunnen fietsen en vervolgens met flesjes bier naar je gaan gooien als je er iets van zegt.![]()
Goed getekend!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:03 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
niet gericht aan een user, gewoon algemeen plaatje
Gastquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:03 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
niet gericht aan een user, gewoon algemeen plaatje
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |