Ze is kaal, wedden? We gaan het haar vragen iig.... Open jij een topic alvast?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:36 schreef Refragmental het volgende:
Ik zie nu al meerdere afbeelding van "ijsmeis" en ik raak maar in de war. Want bij de ene afbeelding heeft ze een flinke bos, en bij de andere afbeelding is ze kaal.
Het kan me werkelijk niet boeien, vond het alleen vaag dat er 2 verschillende afbeeldingen waren! Toon eens wat solidariteit als "paint-cartoonisten"!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze is kaal, wedden? We gaan het haar vragen iig.... Open jij een topic alvast?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:10 schreef Creature het volgende:
Nou vooruit... een nieuwe dan maar...
[afbeelding]
niets persoonlijks hoor...
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:31 schreef Creature het volgende:
M'n nieuwe slachtoffer![]()
[afbeelding]
Ik zag die bos haar maar ik had zoiets van wedden dat het niet zo is, en dus tekende IK geen bos haar. Die ander moet maar solidair zijn aan mijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het kan me werkelijk niet boeien, vond het alleen vaag dat er 2 verschillende afbeeldingen waren! Toon eens wat solidariteit als "paint-cartoonisten"!!
vergeet mijn hoofd op een staak nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt iig geen penis tegen je hoofd of een pistoolschot door je hoofd zoals ijsmeis en maikuuul op de vorige pagina. ff goeie vrienden hoor!
Ik schreef tijdje geleden in een ander topic aan jou dat er een pic getekend was over je avatar, niet gelezen of begrepen zeker?quote:
Het hoeft toch niet per sé uit haat getekend te zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:01 schreef BaajGuardian het volgende:
teken mij eens , wie o wie mij haat.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:03 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
niet gericht aan een user, gewoon algemeen plaatje
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:09 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
goed he, ik heb les gehad in denemarken
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:17 schreef Rydell het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet per sé uit haat getekend te zijn?![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:10 schreef Creature het volgende:
Nou vooruit... een nieuwe dan maar...
[afbeelding]
niets persoonlijks hoor...
Op je tieten getrapt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
En welke fuckende hoerige kutkneus ben JIJ nou weer?
O, niks persoonlijks hoor, randdebiel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |