quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef rubbereend het volgende:als er dan toch geen Nederlandse mocht winnen dan het liefst Klassen
En daarom was ze de enige die recht had op het goud, veruit de beste, en niet alleen vandaagquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:41 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Klassen is de absolute 1500 meter-koningin.
Inderdaad, mooi om te zien hoe blij ze was.quote:
Aan de ene kant wel nu, maar aan de andere kant zie ik haar ook nog wankelen op de 2km kortere 3000m.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef Norrage het volgende:
Klassen kan toch ook een goede 5k rijden, ik verwacht haar daar ook wel op het podium
maar zij groeit deze weekquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel nu, maar aan de andere kant zie ik haar ook nog wankelen op de 2km kortere 3000m.
Dat zeg ik, als ze morgen weer een 1000m zou rijden, zou ze een 1.15 laag klokken, denk ik.quote:
Ja, als we morgen de ploegenachtervolging over doen winnen de Nederlandse mannen ook goud.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, als ze morgen weer een 1000m zou rijden, zou ze een 1.15 laag klokken, denk ik.
Maar dat konden ze toen ook, Klassen kon 't zondag niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, als we morgen de ploegenachtervolging over doen winnen de Nederlandse mannen ook goud.![]()
Die blokjes liggen er anders nog steedsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, als we morgen de ploegenachtervolging over doen winnen de Nederlandse mannen ook goud.![]()
nee hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |