Aan de ene kant wel nu, maar aan de andere kant zie ik haar ook nog wankelen op de 2km kortere 3000m.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef Norrage het volgende:
Klassen kan toch ook een goede 5k rijden, ik verwacht haar daar ook wel op het podium
maar zij groeit deze weekquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel nu, maar aan de andere kant zie ik haar ook nog wankelen op de 2km kortere 3000m.
Dat zeg ik, als ze morgen weer een 1000m zou rijden, zou ze een 1.15 laag klokken, denk ik.quote:
Ja, als we morgen de ploegenachtervolging over doen winnen de Nederlandse mannen ook goud.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, als ze morgen weer een 1000m zou rijden, zou ze een 1.15 laag klokken, denk ik.
Maar dat konden ze toen ook, Klassen kon 't zondag niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, als we morgen de ploegenachtervolging over doen winnen de Nederlandse mannen ook goud.![]()
Die blokjes liggen er anders nog steedsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, als we morgen de ploegenachtervolging over doen winnen de Nederlandse mannen ook goud.![]()
nee hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:41 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Een van de hoogtepunten van de Spelen: de 1500 meter van Klassen. Wat een superrace. Wat een macht ging daar vanuit. Vergelijkbaar met haar waanzinnige wereldrecord van SLC.
Mooi ook vond ik de bevrijdende brede glimlach na haar overwinning. Gewoon een terechte winnares, geen twijfel mogelijk.
[afbeelding]
Klassen is de absolute 1500 meter-koningin.
Eens.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:53 schreef Brahimov het volgende:
Cindy K. heeft haar fenomenale1.51,79
waargemaakt en op alle afstanden lekker aanvallend gereden. Daarbij was ze ook nog eens spontaan en sympathiek. Vijf medailles: heldin van de Spelen, wat mij betreft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |