Haar naam is stoer !quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:58 schreef Remzz het volgende:
Ze heeft idd helemaal niets. Een beetje de Davenport van het schaatsen.
Alleen qua gezicht dan, hoop ik?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:49 schreef komrad het volgende:
Wust is qua mens wel oke, maar ja qua uiterlijk laat is cindy, anni, claudia en ireen mooi links liggen voor anette en marianne
het was iig een prachtige ritquote:Op zondag 12 februari 2006 20:05 schreef komrad het volgende:
ze ging inderdaad helemaal dood, wat een gevecht tussen groenewold en klassen
de mooiste rit qua onderlinge strijd van de dag, wust was natuurlijk vanwege het resultaat uberquote:
kloptquote:Op zondag 12 februari 2006 20:13 schreef komrad het volgende:
[..]
de mooiste rit qua onderlinge strijd van de dag, wust was natuurlijk vanwege het resultaat uber
Ze viel bijna om in de laatste binnenbocht.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef wdn het volgende:
Ja een mooie 3de plek
En ze zat er helemaaaaaaaaaaaaaaal doorheen. Dus ze heeft het uiterste gegeven.
nee dusquote:Op zondag 12 februari 2006 16:03 schreef dolle_hond het volgende:
s kijken of ze kan toeslaan
Dat vermoed ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:34 schreef Remzz het volgende:
De 1500 is denk ik voor Friesinger niet voor Klassen...
Ja idd, intersante afstand. Simionato viel me tegen. Wüst zit in de winning mood. Friesinger en Klassen hebben nog wat recht te zeggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:40 schreef Wombcat het volgende:
Maar eerst krijgen we de 1000 meter nog.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef rubbereend het volgende:als er dan toch geen Nederlandse mocht winnen dan het liefst Klassen
En daarom was ze de enige die recht had op het goud, veruit de beste, en niet alleen vandaagquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:41 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Klassen is de absolute 1500 meter-koningin.
Inderdaad, mooi om te zien hoe blij ze was.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |