Hoe lang duurde de show? Een uur zoals in 013 in 1998 toen hij het podium verliet met acute stemproblemen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:39 schreef bartrid het volgende:
zo ik ben weer terug. Ietwat teleurgesteld want het geluid was zwaar kut (ik heb eigenlijk nog nooit een goed klinkend concert in the Forum gezien) en de setlist leunde iets te zwaar op materiaal van de laatste twee albums. Al was wel in topvorm, maar ik heb betere concerten gezien....Wel een tourshirt gescoord natuurlijk![]()
was dat 98? Ik was daar toen ook bij.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hoe lang duurde de show? Een uur zoals in 013 in 1998 toen hij het podium verliet met acute stemproblemen?
Goddomme, ik zou er wat voor over hebben Ministry opnieuw te mogen ontdekkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:40 schreef Nosh het volgende:
Ministry
Pas ontdekt, in een soort van 'kom, ik doe eens gek en download de discografieën van Fear Factory, ministry en NIN'-bui. Erg lekkere muziek, al kan ik er niet te lang naar luisteren.
Een paar nummers zorgen meteen voor zo'n typische 'meebrul-en-luchtgitaar' stemming, maar daarna houdt het weer heel snel op.
Al is NWO echt een walgelijk lekker nummer
Ik heb niets gezien gisteren en eergisteren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef mr_cucumber het volgende:
Ze stonden wel op teletekst vermeld bij de bands die ze op tv uit zouden zenden, maar ik schakelde te laat in dus geen idee of ze daadwerkelijk op tv waren.
Ja ze speelden echt een toffe set daar, helemaal los gegaanquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:25 schreef LG_Konjo het volgende:
Daarbij kan ik je vertellen dat Ministry op Pukkelpop echt dodelijk goed was. Ik wist niet wat ik zag, ze speelden heel de tent leeg, iedereen schrok zich rot volgens mij
Ik heb ze op lowlands gezien en dat was topquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef AcidBurner het volgende:
Ze waren matig tot goed, maar ik heb ze al beter gezien. Op graspop waren ze veel harder en vetter. Mja Pukkelflop is dan ook zo een pubergedoe. Misschien hielden ze er wel wat rekening mee![]()
Van mij hadden ze gangreen mogen spelen Ahoooooaaaaahquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef Kolkus het volgende:
Ik ook, ze waren overdonderend!
Geweldig, maar miste wel Jesus built my hotrod.
"liar!....thief!"
Heerlijke bak herrie!
Wat hij zegt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef Laton het volgende:
beste optreden van lowlands.. ik was totaal murw gebeukt door ze
Ook eensquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef Laton het volgende:
murwm gebeukt werd ik bij bong-ra jeumigquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef Laton het volgende:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:16 schreef jogy het volgende:
Whehehe, ik ben op Lowlands naar Ministry gegaan, alleen dan in de veronderstelling dat het één of ander housebandje was ofzo ( ministry of sound oid, whatever ) Dus ik daar zitten met twee andere die hetzelfde dachten, we dachten al dat er zo'n rare muziek uit de boxen kwam voor de show was begonnen maar er ging nog niet echt een lichtje branden. Uiteindelijk begonnen we toch iets te twijfelen en keken we nog eens in het Heilige Boekje en las ik de text nog een keer die er bij het bandje stond en las ik het op een andere manier. Toen was het al te laat en begon het hele circus. Ik sta best open voor andere muziek maar hier schrok ik wel een beetje van.
Hahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:16 schreef jogy het volgende:
Whehehe, ik ben op Lowlands naar Ministry gegaan, alleen dan in de veronderstelling dat het één of ander housebandje was ofzo ( ministry of sound oid, whatever ) Dus ik daar zitten met twee andere die hetzelfde dachten, we dachten al dat er zo'n rare muziek uit de boxen kwam voor de show was begonnen maar er ging nog niet echt een lichtje branden. Uiteindelijk begonnen we toch iets te twijfelen en keken we nog eens in het Heilige Boekje en las ik de text nog een keer die er bij het bandje stond en las ik het op een andere manier. Toen was het al te laat en begon het hele circus. Ik sta best open voor andere muziek maar hier schrok ik wel een beetje van.
Jup, mietje dat ik er ben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:52 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
HahaDus je bent em meteen gepeerd?
Bij ieder MInistry concert staat het geluid hard.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef Fiama het volgende:
Ik vond Ministry super vet op Lowlands! Maar wat stond het geluid hard, gvd heel erg hard, had daarna echt de dreunen en een dikke druk op mn oren.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef The_Martian het volgende:
Als fearfactory liefhebber toch maar eens het album psalm69 downloaden dan.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:26 schreef Kolkus het volgende:
[..]
......samen met The mind is a terrible thing to taste.
o ja ik heb The Last Sucker nog voor je liggen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:24 schreef mr_cucumber het volgende:
Vind de dub versie, net als de remix van Cocked and Loaded van RevCo, een beetje overbodig klinken
quote:MINISTRY mainman Al Jourgensen has revealed to Germany's Metal Hammer magazine that the group's previously announced "final" album, "The Last Sucker", will be followed by an all-covers release, tentatively due in 2008. According to Jourgensen, the as-yet-untitled effort will contain "a lot of different cover songs from various bands," some of which have already been released on MINISTRY albums over the years.
"MINISTRY's upcoming covers album is expected to include the following tracks, among others:
Previously released songs:
"Supernaut" by BLACK SABBATH (from "Supernaut" EP)
"Lay Lady Lay" by BOB DYLAN (from "Filth Pig")
"Roadhouse Blues" by THE DOORS (from "The Last Sucker")
"The Light Pours out of Me" by MAGAZINE (from "Animosity")
New songs:
"I Want You" by THE BEATLES
"Under My Thumb" by THE ROLLING STONES
"Space Trucking" by DEEP PURPLE
"Black Betty" by RAM JAM
"Radar Love" by GOLDEN EARRING "
Supernaut is helemaal geen Ministry-releasequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |