Thnx!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ook jij gefeliciteerd.
*omhoog geschopt*
Thxquote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef schatje het volgende:
Ringo ook maar meteen in het lijstje gezet. Welkom en succes met het stoppen.
Mijn darmen waren de eerste week heel erg overstuur, meer lucht ophoping, buikpijn enzo.....vooral 's nachts.quote:Wat zijn nou de meest herkenbare ontwenningsverschijnselen?
Bij mij komen ze heel snel maar dan vooral in de vorm van heftige geïrriteerdheid, in de eerste week.
Had je ouwieverbal? Klonetrek? Hieringebiete?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:49 schreef Koningin het volgende:
[..]
Vandaag 25 weken en toch had ik dit weekend een moment dat ik echt weer wilde gaan roken (eerder zou ik op dat moment alleen maar gerookt hebben)
Maar ik ben sterk geweest![]()
Nu gaat het weer.
Dat had ik ook allemaal ja, maar daar kan ik redelijk goed tegen moet ik zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:17 schreef Eb het volgende:
[..]
Had je ouwieverbal? Klonetrek? Hieringebiete?
Dat wordt nog wat, volgend weekend.
Extra opletten, Majesteit! Alaaf (De box eraaf)
Vertelquote:Op maandag 13 februari 2006 10:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat had ik ook allemaal ja, maar daar kan ik redelijk goed tegen moet ik zeggen.
Dit was iets in de persoonlijke/emotionele sfeer waar ik zenuwachtig van werd.
Ik ben inmiddels ook alweer ruim 'n maand gestopt, maar heb sinds kort ook weer enorm veel zin in een sigaret.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:06 schreef Eb het volgende:
Ik heb vannacht ook gedroomd dat ik rookte
Ik las hier wel eens dat mensen dat hadden, leek me al raar. En dat is het ook!
Het zal wel komen omdat ik de laatste dagen ERG veel zin in een sigaret heb, maar ik ben een bikkel
Daar komt een andere theorie van me weer bovendrijvenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook alweer ruim 'n maand gestopt, maar heb sinds kort ook weer enorm veel zin in een sigaret.
Jammer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:33 schreef Fillipe het volgende:
Ik ben weer begonnen na een maand, te verleidelijk met stappen en tijdens het studeren (stress). Slap ja ik weet het, na de zomervakantie nieuwe poging. Succes allen enne doorzetten
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe gaat het met Danny eigenlijk?
Ik zit ook bijna op de 6 maanden. Maar de trek zit er ook nog in hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:05 schreef pluissebol het volgende:
En na 6 maanden overvalt de trek in een sigaret me nog zeker 1 x per dag. Had toch wel verwacht dat dat over zou zijn.![]()
Ey, en jij had kritiek op zuipende mensen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:11 schreef Ikiskoel het volgende:
Jullie mogen mij uit het lijstje halen hoor... Ben inmiddels alweer aan het roken :S
Danke!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Shit Koningin... Heel veel sterkte!
Dat heb ik ook! Stom is dat eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:38 schreef Frollo het volgende:
Raar is dat hè? Zoveel jaar (17, in mijn geval) alleen maar roken, roken, roken. 's Morgens, 's middags, 's avonds: roken. Thuis, op het werk, in de kroeg: roken.
En dan ineens hou je op en dan na een paar weken is het alsof je het nooit hebt gedaan.
Ja, dat vind ook wel eng.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
En het allerstomst is mss nog wel dat het wrsch met maar 1 sigaretje weer helemaal anders kan zijn.
Gewoon volhouden. Ik weet het. In het begin word en zal je in beslag worden genomen door je behoefte(n).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:54 schreef rotsbloque het volgende:
Yeah! Gaat lekker met mij, ik ben gestopt sinds 4 feb. Al vraag ik me soms wel af waar doe ik het voor... roken had voor mij altijd zo'n heerlijke ontstressende werking. 't Is alsof ik het extra hard moet compenseren door meer eten, koffie, sex. Ik zit eraan te denken om weer met vechtsport te beginnen, misschien dat dat helpt.
Absoluut helemaal volledig 100% totaal de waarheidquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:51 schreef Vallon het volgende:
En dat onstresserige is eigenlijk helemaal niet waar. Nicotine geeft stress, waar je in zekere zin gewend aan raakt waardoor je (nog meer) nicotine nodig hebt om tot rust te komen. Zie daar de verslaving.
psies.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
En het allerstomst is mss nog wel dat het wrsch met maar 1 sigaretje weer helemaal anders kan zijn.
Ik hoop nog elke dag met heel mijn hart dat ik er nooit meer in trap. Ik hou mezelf om de paar dagen nog even voor hoe vreselijk graag ik wilde niet-roken toen ik nog wel rookte. Hopelijk vergeet ik dat dan nooit meer.
Ja ... wanneer je ze nu allemaal op zou moeten roken moet je vast ook weer niet aan denkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:16 schreef Prinz_ het volgende:
One month, six days, 9 hours, 17 minutes and 14 seconds. 560 cigarettes not smoked, saving $112.16. Life saved: 1 day, 22 hours, 40 minutes.
tsja.. we gaan door.
Best wel raar die getallen te zien.. dat ik al 560 sigaretten geweigerd heb.. damn..
Stel je eens voor: dan word je voorlop[ig constant herinnerd aan dit rotmoment, want toen en daardoor ben je weer gaan roken (en daar ga je weer van balen, net als de vorige keer dat je rookte). Ergo: maak de situatie niet nog kloteriger dan hij al is. Niet ook nog eens beginnen met roken!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:45 schreef Prinz_ het volgende:
Ik maak op het moment een zeer moeilijke tijd door.
M'n relatie van 4 jaar is zojuist beeindigd.. en het valt erg zwaar.
Ook de verleiding weer naar de stokjes te grijpen wordt groter en groter..
Ik doe m'n best..
10 sept. was toen idd de bedoeling, maar dat liep even mis; het is uiteindelijk 24 sept. 2001 gewordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:30 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
10 september 2001. Ik dacht dat je voor mij gestopt was, maar erna.
Bikkel, dat je het volhoudt![]()
* spookvrouw is er ook helemaal vanaf en op naar de vijf jaar !!![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:19 schreef wobbel het volgende:
Gewoon een vraagje hoor, wat kost een pakje marlboro tegenwoordig eigenlijk?
Euroootje of 4?
En blijven stoppen allemaal (en ook gestopt blijven)
kromme zin
Precies 4 euro idd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:19 schreef wobbel het volgende:
Gewoon een vraagje hoor, wat kost een pakje marlboro tegenwoordig eigenlijk?
Euroootje of 4?
Yeah!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:37 schreef Mabelle het volgende:
Ik ben vandaag 4 maanden gestopten ik ben er nog steeds zooo blij mee en trots ook
![]()
3 dagen of 5 dagenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef E.T. het volgende:
Weet je wat trouwens lullig is..
ik was gister 2 maanden gestopt en Swets morgen ook.. alleen ben ik bijna een week eerder gestopt als hij ..
Maar goed dat dat volgende maand weer gecompenseerd wordt![]()
Ja absoluut ... zit er eigenlijk helemaal niet meer mee.. begin bijna hekel te krijgen aan de stank van rokersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:38 schreef Frollo het volgende:
Yeah!
Het wordt steeds makkelijker hè?
Jupz, in het begin zeer regelmatig gehad en nu (na bijna 4 1/2 jaar gestopt te zijn) vttt nog steeds.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:40 schreef MouseOver het volgende:
Hebben jullie ook soms dat je droomt een sigaret te roken? Het gekke is dat ik me de laatste tijd tijdens die droom ervan bewust ben dat het stom is wat ik doe
Heb je aandacht nodig?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:25 schreef Darklight het volgende:
19 hours, 7 minutes and 49 seconds. 19 cigarettes not smoked, saving $1.83. Life saved: 1 hour, 35 minutes.
Ochquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:27 schreef sjak het volgende:
Goed zo stoppers!!! Heerlijk he zo'n rookvrij leven
Bevalt me uitstekend! kan me niet voorstellen dat ik rookte..quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:27 schreef sjak het volgende:
Goed zo stoppers!!! Heerlijk he zo'n rookvrij leven
jaja ik had gezegd Na mijn rijbewijs en voor mijn dertigstequote:
Gewijzigdquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:33 schreef Koningin het volgende:
Ik zie dat ik nog in het verkeerde rijtje sta..............ben al over de 6 maanden heen.
Noodgedwongen? Mag ik vragen waarom?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:40 schreef Ribambelle het volgende:
Ik ben noodgedwongen gestopt op 28 januari 2006, maar toch heel blij dat ik deze stap heb genomen. Vriendlief is ook gestopt, scheelt heel veel. Beide nergens last van gehad eigenlijk, nog steeds niet. Dus het gaat de goede kant op.
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:18 schreef Ribambelle het volgende:
Astmatische klachten, en dan wil je het ook wel laten!
Ik heb pleisters geprobeerd. Werd half stoned van het goedje, en ben er dan ook maar mee gestopt. Nicotinekauwgom ook geprobeerd. Dat is echt te ranzig, dus dat heb ik ook niet lang volgehouden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:31 schreef Esmeralfa het volgende:
zijn er ook gebruikers hier...........................................................................
nicotine kougom
pleisters
of accupunktuur
quote:
Ik, zucht. Tussen de 5-7 kilo (ben er ondertussen weer 1 kwijt).quote:Op maandag 13 maart 2006 13:13 schreef Esmeralfa het volgende:
Vraagje?
Wie is er zwaarder geworden na het stoppen met roken.
Ik wil ook zo graag na dit pakje een poging wagen maar ben bang voor de kilo s.
Sporten doe ik niet meer dus kan ik het daar niet mee onderdrukken.
En snoepen of veel eten doe ik ook niet, maar ik hoor wel eens van mensen die het zelfde zijn blijven eten, maar toch 10 kilo aan waren gekomen.
Gedacht wel jah , maar lijnen is voor mij veel moeilijker dan stoppen met roken ( rookte ongeveer 40 peukjes op een dag)quote:Op maandag 13 maart 2006 13:42 schreef Koningin het volgende:
20 kilo vind ik wel veel, nooit gedacht om het eraf te lijnen?
O jee dat meen je niet, zelf ben ik ooit ook een keer 83 kilo geweest, maar door de stres afgevallen na 49 kilo.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:41 schreef N.icka het volgende:
20 kilo in de drie jaar dat ik nu niet meer rook , ben echt veel meer tussendoor gaan snoepen , Ik snoepte echt nooit toen ik nog rookte , nu dus wel![]()
Ow ja en dat snoepgedrag kwam bij mij pas na een half jaar opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |