Een paar uurtjes? LOL! Alhoewel, volgens mij was ik bij mijn aanmelding in het vorige deel ook een uur ofzo gestoptquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef Ikiskoel het volgende:
Hallo hallo, mag ik me ook nog aanmelden?Ben sinds een paar uurtjes gestopt, haha. Een paar uurtjes nog maar. Maar ik ben het roken zó enorm zat! Dat smerige hoestje, stinkende kleding, stinkend huis, mundgerauch... !
Dat had/heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:30 schreef eaucourante het volgende:
[..]
Een paar uurtjes? LOL! Alhoewel, volgens mij was ik bij mijn aanmelding in het vorige deel ook een uur ofzo gestopt![]()
Veel succes met het doorkomen van de eerste dagen, en daarna veel succes met volhouden![]()
Van dat smerige hoestje heb ik trouwens nog last. Lijkt wel of het stukken erger is sinds ik ben gestopt, maar als ik wat berichten van sommigen hier lees schijnt dat redelijk normaal te zijn. Mag van mij nu wel overgaan. Ben een niet roker, maar klink alsof ik nog altijd een pak per dag wegstoom... grmph!
Echt wat je noemt een opstekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Even bloed prikken. Week wachten op de uitslag.... Anti-stoffen tegen pfeiffer gevonden en het bloedbeeld wees op een sluimerende ontsteking (duh). Dus maar weer een antibiotica kuurtje en in ieder geval weten waarom ik me al maanden niet optimaal voel..
]quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:44 schreef eaucourante het volgende:
Four weeks, 1 hour, 13 minutes and 48 seconds. 981 cigarettes not smoked, saving ¤ 176,72. Life saved: 3 days, 9 hours, 45 minutes.
![]()
Wooohooo!!! 1 maand!!
je staat erbij en succes!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef Ikiskoel het volgende:
Hallo hallo, mag ik me ook nog aanmelden?![]()
*zucht*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef Eb het volgende:
Sorry eaucourante, maar 4 weken is iets anders dan een maand.
En ik kan het weten, want ik ben morgen een maand gestopt![]()
Je ben een bikkelquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:12 schreef Ikiskoel het volgende:
De eerste echte ochtend als gestopte roker. Damn... Ik heb nu heel erg veel zin in een peuk. Heb hier nog weet ik veel hoeveel pakjes liggen, maar kan de verleiding gelukkig weerstaan. Ik rookte zo'n 1,5 pakje marlboro per dag, dus het is nu echt even afkicken, haha.
Dat rokershoestje komt bij mij trouwens ook door allergiën. Ik zal dus altijd wel blijven hoesten, maar hopelijk niet meer zo'n eng raspend hoestje als dat ik had/nog steeds heb.
Wat doen jullie om het vol te houden? Nog tips voor de eerste dagen?
10 september 2001. Ik dacht dat je voor mij gestopt was, maar erna.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:45 schreef -Maverick- het volgende:
Geen idee hoelang het nu exact is, heb silkquit nu niet bij de hand, maar ik ben iig nog steeds gestopt
Ik had er zelf niet eens meer aan gedacht maar mijn stief-schoon-pa (ingewikkeld, die moderne gezinssamenstellingenquote:
Mijlpaalquote:Op zondag 12 februari 2006 10:18 schreef Duderinnetje het volgende:
One year, 14 minutes and 48 seconds. 10950 cigarettes not smoked, saving ¤ 2.053,18. Life saved: 5 weeks, 3 days, 30 minutes.
[afbeelding][afbeelding]
Ook jij gefeliciteerdquote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Ils het volgende:
One year, five months, four weeks, two days, 7 minutes and 26 seconds. 13700 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.972,97. Life saved: 6 weeks, 5 days, 13 hours, 40 minutes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |