G-star jeweetquote:
Ik zou hier een voordehand liggende grap kunnen neerzettenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:42 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo mensen
Net of ik aant huilen ben![]()
Als jij smilieknopjes gebruikt, dan jaquote:Op maandag 23 januari 2006 22:45 schreef Jennifuuur het volgende:
Zooo, gelove jullie 't nu wel?
http://fotoboek.fok.nl/userpics/79000_jen1.JPG die dusquote:Op maandag 23 januari 2006 22:43 schreef RemcoW85 het volgende:
Ahh kijk, das nieuw bewijs![]()
Even Jennifer een groet brengen in mijn sig uiteraard
*EDIT*
Ze ziet er op die foto wel anders uit dan op de eerste foto van haar.
als ik jou username zie denk k nog steeds aan WiFiquote:Op maandag 23 januari 2006 22:45 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Als jij smilieknopjes gebruikt, dan ja![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hoe lang zou het duren voor het eerste PIMP hier Maikuuul met zijn vriendin topic komt?
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:46 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
als ik jou username zie denk k nog steeds aan WiFi
Tieten posten verplicht ,quote:Op maandag 23 januari 2006 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
* Dribbel_ vraagt zich af hoe het ook alweer zat met newbies en het posten van tieten![]()
Doe toch maar welquote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef RemcoW85 het volgende:
Het paintwerk staat al klaar, maar dat is zo slecht gegaan dat ik het zelfs niet aan jullie wil laten zien.
Nee nee er worden geen tieten gepostquote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Tieten posten verplicht ,
foto gemaakt met digicam maakt niet uit nee
Dat mag ze toch zelf wel bepalen?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee nee er worden geen tieten gepost
As je slim bent maak je even een Jennifuuur.zip voor als het uitgaatquote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee nee er worden geen tieten gepost
Nee dat doe ik nietquote:Op maandag 23 januari 2006 22:50 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
As je slim bent maak je even een Jennifuuur.zip voor als het uitgaat![]()
Daarbij komt dat het een update is van een oude pimpfoto. Niet echt geschikt om nu al te laten zien aan het stelletje. Ik heb ook manieren hoorquote:
ik houd me aan bevolen.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:50 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
As je slim bent maak je even een Jennifuuur.zip voor als het uitgaat![]()
Truste alvastquote:Op maandag 23 januari 2006 22:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik houd me aan bevolen.
(verkapte tvp voor ik te bed ga)
een kloon van maikuuul?>quote:Op maandag 23 januari 2006 22:55 schreef Jennifuuur het volgende:
nee daar doe ik niet aan..:P
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:55 schreef Jennifuuur het volgende:
Och geef niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:55 schreef Jennifuuur het volgende:
voor een .zip hoef je niet veel moeite te doen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 22:55 schreef Jennifuuur het volgende:
ik wil wel foto's makenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:55 schreef Jennifuuur het volgende:
Dat word dan een hele mooie .rarquote:
Het is Maikuuulquote:Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef Jennifuuur het volgende:
ik ga slape..:P Mike, Houvanje..:)
ow yes ik wil je skills weer zien dus doe het vooral.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Maikuuul ik mag toch wel een paint tekening voor julie maken he![]()
Trusten ! Tot morgen maar weerquote:Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef Jennifuuur het volgende:
ik ga slape..:P Mike, Houvanje..:)
houdoe.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
Zie jeen toen was mijn vriendin weg
want ze moet gaan slapen.
Ik ben me douchen, laters mense
Doei Maikuuulquote:Op maandag 23 januari 2006 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
Zie jeen toen was mijn vriendin weg
want ze moet gaan slapen.
Ik ben me douchen, laters mense
Zo makkelijk hequote:Op maandag 23 januari 2006 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt alles en iedereen: D_A
Zo herkenbaar
Zo makkelijk hequote:Op maandag 23 januari 2006 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
zo meer aandacht verdienen ze niet en gaan ze niet krijgen ook, van mij niet dan.
Ja maar wel Cheilquote:
Ik heb geen zin om die naam helemaal te typenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt alles en iedereen: D_A
Zo herkenbaar
te laatquote:Op maandag 23 januari 2006 23:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[afbeelding]
Dit is de eerste PIMP Maikuuul + GF. Ik hoop dat ik de betere photoshoppers op een idee heb gebracht.
enigszins lelijk afgewerkt maar het idee is oke.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[afbeelding]
Dit is de eerste PIMP Maikuuul + GF. Ik hoop dat ik de betere photoshoppers op een idee heb gebracht.
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[afbeelding]
Afwerken + Paint. Whaha dat gaat niet samenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
enigszins lelijk afgewerkt maar het idee is oke.
Toensjus he gek, toen ik die gepost hadquote:Op maandag 23 januari 2006 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sinds wanneer zijn er samen foto's?
sinds vandaag.........quote:Op maandag 23 januari 2006 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sinds wanneer zijn er samen foto's?
Doei WiFIquote:Op maandag 23 januari 2006 23:03 schreef Wiwi101 het volgende:
En ondertussen ga ik er ook vantussen![]()
Doei D_A, H_M Aandachtsloze Snoppie, XMB, Dribbel (Voor jou geen afkorting helaas)
Vergeet ik iemand?![]()
![]()
nee?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Toensjus he gek, toen ik die gepost had
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Truste Wiwi![]()
Prodigy - Voodoo People![]()
Lekker relax nummertje zo 's avondsquote:
Tot over een weekje Dribbelquote:Op maandag 23 januari 2006 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga zo ff een puick onz topic openen![]()
Daar zou ik best nog wel een keer bij willen zijnquote:
Hup en nu je eigen verhaal verzinnenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:47 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
ik ben er nog en dat verhaaltje is wel grappig
Hoiquote:Op maandag 23 januari 2006 23:48 schreef spenky het volgende:
jullie missen me vast.. dus ik zeg maar even hoi
Hoi!
te lui om camera te pakken, foto te maken, foto te verkleinen, online te plaatsenquote:
ik ook.wij zijn zó cool.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:21 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
jah ik..
ik hou wel van t leventje 's nachts.. is wel lekker.. alleen kut als je de volgende dag moet werken dat is bij mij altijd een ramp..
kheb nu de hele week vrij
Je hoeft ze niet te verkleinen hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
te lui om camera te pakken, foto te maken, foto te verkleinen, online te plaatsen
[..]
ik ook.wij zijn zó cool.
jewelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te verkleinen hoor![]()
hup en nu foto's maken![]()
Ja, en? kunnen we lekker ver inzoomenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jewelanders heb je een té grote foto van 2000 px
kan je instellen in je cam/fotoapparaat neem ik aanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jewelanders heb je een té grote foto van 2000 px
jah, maar niet tot heel klein. Het blijft rond dat formaatquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:30 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
kan je instellen in je cam/fotoapparaat neem ik aan
dan doe je maar beetje moeite voor onsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah, maar niet tot heel klein. Het blijft rond dat formaat
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:33 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
dan doe je maar beetje moeite voor ons![]()
oeww wij zoeken nog een drummer voor de bandquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:39 schreef guitarist.nl het volgende:
heey snopprinses je drumt, meiden die drummen zijn zoooo cool !!!
oew sjiek, ik ga er sowieso vaker komenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:41 schreef guitarist.nl het volgende:
Heey pluto had je de nieuwe op van het gitaristen forum al gezien?? Het Gitaristentopic #37
ik gebruik geen GP moet je ff vragen @ gitaristen forum!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
mooi gemaakt die OP
Maar ik had een vraagje, voor mijn tabs voor guitar pro gebruik ik www.mysongbook.com
maar zijn er nog meer sites waar ik van die tabs voor dat programma kan halen ?
Doe ik,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik gebruik geen GP moet je ff vragen @ gitaristen forum!!
jewel, zodra ik de kans krijg drum ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah maar daarom kun je toch nog wel drummen ??
wrom niet meer dan?
Ik gebruik bijna geen tabs, ik heb mijn gitaar om zelf muziek te maken en geen covers te spelen,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Doe ik,
gebruik jij dan ander programma of gewoon losse tabs?
dankjewelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:43 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
snopprinses is een mooi coole meid
vindt jouw fotoos echt stijl hebben
Ah ff in d'r fotoboek kijken...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:43 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
snopprinses is een mooi coole meid
vindt jouw fotoos echt stijl hebben
Les?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:48 schreef snopprinses het volgende:
ik heb nu ook een gitaar..ik kan er alleen nog niet op spelen
Komt vanzelf welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:48 schreef snopprinses het volgende:
ik heb nu ook een gitaar..ik kan er alleen nog niet op spelen
ze heeft ook site staat ook wat moois op wat ik nog niet gezien hadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah ff in d'r fotoboek kijken...
.... trugJep mooie meid
Ik hoorde dat het goed is om naast je elektrische gitaar ook een akkoustische te hebben omdat het makkelijker is om daar op te oefenen enzo. Klopt dat ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:51 schreef guitarist.nl het volgende:
ik kreeg vanaf de eerste dag les, en gelijk elke dag 2 uur oefenen, dat is ook wat ik iedereen als tip kan geven
Visimitatie deed ik al toen ik 5 was ofzo, erg oud dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mn vriend gaat me wat leren binnekort
en een stuk minder mooiwel een visimitatie
[afbeelding]
Ik had pas na een jaar een acoustischequote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het goed is om naast je elektrische gitaar ook een akkoustische te hebben omdat het makkelijker is om daar op te oefenen enzo. Klopt dat ?
Lijkt me wel logisch omdat je niet zo snel met je vinger op de verkeerde snaar zit enzo .
mên..waar staat dat het nieuw isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Visimitatie deed ik al toen ik 5 was ofzo, erg oud dus![]()
jij was er gewoon vroeg bijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Visimitatie deed ik al toen ik 5 was ofzo, erg oud dus![]()
Ik kan er ook nog altijd 1 lenen van huisgenootjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik had pas na een jaar een acoustische![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:56 schreef spenky het volgende:
ik zit ook op het grafisch lyceum ^^
Daar gaat het toch helemaal niet om. Jij maakt ouderwets weer nieuwerwets, maar dat geeft niet. Ik poste die reactie niet om je te kwetsen hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mên..waar staat dat het nieuw is
ik post een foto omdat ze ernaar vroegenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om. Jij maakt ouderwets weer nieuwerwets, maar dat geeft niet. Ik poste die reactie niet om je te kwetsen hoor
Ik zal ook ff een visimmitatie doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik post een foto omdat ze ernaar vroegen
jij zegt dat is oud
ik zie de logica niet
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik zal ook ff een visimmitatie doen![]()
unomomento
Het is ook oud, ik deed dat vroegah al namelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik post een foto omdat ze ernaar vroegen
jij zegt dat is oud
ik zie de logica niet
maar tis een lelijke fotoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is ook oud, ik deed dat vroegah al namelijkEn dat ze er naar vroegen heb ik niet gelezen, zag de foto en moest er gewoon even op reageren. Maar waar maak je je eigenlijk druk om, ik zei alleen maar dat het een oud iets was, ik heb toch niet gezegd dat het een lelijke foto ofzo is
![]()
niemand is fotogeniek als die een vis nadoetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Lama hangen, ik ben niet fotogeniek
Ga jij eens in het modforum chatten hup hup vortquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is ook oud, ik deed dat vroegah al namelijkEn dat ze er naar vroegen heb ik niet gelezen, zag de foto en moest er gewoon even op reageren. Maar waar maak je je eigenlijk druk om, ik zei alleen maar dat het een oud iets was, ik heb toch niet gezegd dat het een lelijke foto ofzo is
![]()
Mooie vrouwen kunnen geen lelijke bekken trekkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar tis een lelijke foto
ik maak me niet druk joh, dr zat gewoon geen logica in![]()
http://fotoboek.fok.nl/-lin- <-- dus ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:04 schreef spenky het volgende:
[..]
multimedia vormgever
nou ben ik echt weg![]()
Ik mag chatten waar ik wilquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:05 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ga jij eens in het modforum chatten hup hup vort
Ja dat heb ik gemerktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niemand is fotogeniek als die een vis nadoet![]()
ohhhjewel, lelijke bekken trekken is leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mooie vrouwen kunnen geen lelijke bekken trekken]
Maar goed, laat ook maar hangen. Gaat nu alweer veel te lang over die foto
moet ik nou nog een keer om foto's gaan vragenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ohhhjewel, lelijke bekken trekken is leuk
Nog leuker als je het niet eens kanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ohhhjewel, lelijke bekken trekken is leuk
nou vooruit dan maar!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niemand is fotogeniek als die een vis nadoet![]()
Mietje ik heb hem ook gepostquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerktik ga me foto ook maar niet posten
![]()
ik ben iig niet de enige die op dit onmogelijke tijdstip zit te gitarenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar!!
http://members.home.nl/guitarist/fok!/200601240108_00034.jpg
![]()
![]()
![]()
niet omheen lullen gewoon ff je foto posten!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik ben iig niet de enige die op dit onmogelijke tijdstip zit te gitaren![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
niet omheen lullen gewoon ff je foto posten!
Is inderdaad wel te zien als ik ze vergelijk met de fotos die in je fotoboek staan. Maar is ook wel eens leuk om wat oudere foto's van iemand te zien hoor. Ik bewaar al mijn oude fotos ook, altijd leuk om later nog eens terug te zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:23 schreef snopprinses het volgende:
true..maar de meeste zijn al oude foto's
Trustenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:29 schreef snopprinses het volgende:
inderdaad, foto's blijven altijd leuk.
Kben naar mn bed
jij zou toch eerstquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
maak jij eens een goeie foto met je gitaar![]()
Weltrusten dan maarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:29 schreef snopprinses het volgende:
inderdaad, foto's blijven altijd leuk.
Kben naar mn bed
Ja ben bezigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
jij zou toch eerst![]()
ok ff gedult
Ibanez RG ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
[afbeelding]
Ik denk eerst doe er 1 staand, maar ik moet het knopje van de cam indrukken om een foto te makenwaardoor je dus heel dicht op dat ding moet zitten
![]()
Nice guitarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
vintage Fender 'fat' Telecaster![]()
idd, ben ik ook heel trots opquote:
Ik speel geen gitaar, maar vind het erg mooie instrumenten. Zowel om te horen, als om te zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
idd, ben ik ook heel trots op
heb ook nog fender strat maar die ligt bij de winkel, liep een beetje aan op de frets dus en er zat nog garantie op dus
Speel je ook gitaar ?
o ja, rg heeft een floyd rose brug,quote:
Kan niet tippe aan mijn dooie-vis-immitatiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jep jij ook ff vis-immitatie posten
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
o ja, rg heeft een floyd rose brug,
dit zijn leuke beginners gitaartjes!!!
ik speelde eerder ook op ibanez, maar nu toch maar overgestapt op Fenderquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]![]()
Later voor een nieuwe betere ibanez kijken of een fender, dat vind ik dan toch de mooiste
Ik ben een jengeljostiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik speel geen gitaar, maar vind het erg mooie instrumenten. Zowel om te horen, als om te zien
Vanaf welke prijsklasse krijg je een goeie fender ongeveer ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik speelde eerder ook op ibanez, maar nu toch maar overgestapt op Fender
je speelt ook als een jengeljosti, meer oefenenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:48 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik ben een jengeljostie
[afbeelding]
Aye.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je speelt ook als een jengeljosti, meer oefenen![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:48 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik ben een jengeljostie
[afbeelding]
Een echte goede fender heb je 2dehands vanaf 350/400 en dan heb je een mexicaanse!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Vanaf welke prijsklasse krijg je een goeie fender ongeveer ?
Okee, maarja eerst maar lekker met deze oefenenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Een echte goede fender heb je 2dehands vanaf 350/400 en dan heb je een mexicaanse!
wil je een echte goede moet je een amerikaanse kopen die heb je 2dehands vanaf 700
straksquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jep jij ook ff vis-immitatie posten
Je bent wel een negerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:01 schreef _mimic het volgende:
[..]
Hahhaha!
ik ben geen neger
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Ik schiet die kut neger
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Ik schiet die kut neger
Das wel minderquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:56 schreef saaw het volgende:
ik snap dr niks van
Haiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:02 schreef Messenga het volgende:
Hai SGJ
quote:
Oke dag dagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:10 schreef saaw het volgende:
ik ga trouwens maar een duche en ontbijte enzo
dagdag![]()
Schattigquote:
Wie?quote:
Ik niet, ik heb mn zoveelste tussenuur weer vandaagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Guess who
* Renesite rustig an ontbijten![]()
Ik ben thuis tot 20over12quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb mn zoveelste tussenuur weer vandaag![]()
* noteerdquote:
Moet ook gebeuren dat werken, maar niet door mijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:15 schreef arjen_d het volgende:
noteerD?
en hij gaat dan weg hè :p
ik ben alweer lekker aan het werk woohoo
waarom gaan trouwens steeds die lekkerste chicks uit beauty en de nerd?? :<
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:40 schreef arjen_d het volgende:
Imberr ga eens leren :p
je moet nog wel wat voldoendes halen! of ben je alweer klaar?
quote:
Hallooquote:
Men, ik ben net thuisquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:40 schreef arjen_d het volgende:
Imberr ga eens leren :p
je moet nog wel wat voldoendes halen! of ben je alweer klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |