Hup en nu je eigen verhaal verzinnenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:47 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
ik ben er nog en dat verhaaltje is wel grappig
Hoiquote:Op maandag 23 januari 2006 23:48 schreef spenky het volgende:
jullie missen me vast.. dus ik zeg maar even hoi
Hoi!
te lui om camera te pakken, foto te maken, foto te verkleinen, online te plaatsenquote:
ik ook.wij zijn zó cool.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:21 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
jah ik..
ik hou wel van t leventje 's nachts.. is wel lekker.. alleen kut als je de volgende dag moet werken dat is bij mij altijd een ramp..
kheb nu de hele week vrij
Je hoeft ze niet te verkleinen hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
te lui om camera te pakken, foto te maken, foto te verkleinen, online te plaatsen
[..]
ik ook.wij zijn zó cool.
jewelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te verkleinen hoor![]()
hup en nu foto's maken![]()
Ja, en? kunnen we lekker ver inzoomenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jewelanders heb je een té grote foto van 2000 px
kan je instellen in je cam/fotoapparaat neem ik aanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jewelanders heb je een té grote foto van 2000 px
jah, maar niet tot heel klein. Het blijft rond dat formaatquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:30 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
kan je instellen in je cam/fotoapparaat neem ik aan
dan doe je maar beetje moeite voor onsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah, maar niet tot heel klein. Het blijft rond dat formaat
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:33 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
dan doe je maar beetje moeite voor ons![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |