Ja dat heb ik gemerktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niemand is fotogeniek als die een vis nadoet![]()
ohhhjewel, lelijke bekken trekken is leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mooie vrouwen kunnen geen lelijke bekken trekken]
Maar goed, laat ook maar hangen. Gaat nu alweer veel te lang over die foto
moet ik nou nog een keer om foto's gaan vragenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ohhhjewel, lelijke bekken trekken is leuk
Nog leuker als je het niet eens kanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ohhhjewel, lelijke bekken trekken is leuk
nou vooruit dan maar!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niemand is fotogeniek als die een vis nadoet![]()
Mietje ik heb hem ook gepostquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerktik ga me foto ook maar niet posten
![]()
ik ben iig niet de enige die op dit onmogelijke tijdstip zit te gitarenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar!!
http://members.home.nl/guitarist/fok!/200601240108_00034.jpg
![]()
![]()
![]()
niet omheen lullen gewoon ff je foto posten!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik ben iig niet de enige die op dit onmogelijke tijdstip zit te gitaren![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
niet omheen lullen gewoon ff je foto posten!
Is inderdaad wel te zien als ik ze vergelijk met de fotos die in je fotoboek staan. Maar is ook wel eens leuk om wat oudere foto's van iemand te zien hoor. Ik bewaar al mijn oude fotos ook, altijd leuk om later nog eens terug te zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:23 schreef snopprinses het volgende:
true..maar de meeste zijn al oude foto's
Trustenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:29 schreef snopprinses het volgende:
inderdaad, foto's blijven altijd leuk.
Kben naar mn bed
jij zou toch eerstquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
maak jij eens een goeie foto met je gitaar![]()
Weltrusten dan maarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:29 schreef snopprinses het volgende:
inderdaad, foto's blijven altijd leuk.
Kben naar mn bed
Ja ben bezigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
jij zou toch eerst![]()
ok ff gedult
Ibanez RG ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
[afbeelding]
Ik denk eerst doe er 1 staand, maar ik moet het knopje van de cam indrukken om een foto te makenwaardoor je dus heel dicht op dat ding moet zitten
![]()
Nice guitarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
vintage Fender 'fat' Telecaster![]()
idd, ben ik ook heel trots opquote:
Ik speel geen gitaar, maar vind het erg mooie instrumenten. Zowel om te horen, als om te zienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
idd, ben ik ook heel trots op
heb ook nog fender strat maar die ligt bij de winkel, liep een beetje aan op de frets dus en er zat nog garantie op dus
Speel je ook gitaar ?
o ja, rg heeft een floyd rose brug,quote:
Kan niet tippe aan mijn dooie-vis-immitatiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jep jij ook ff vis-immitatie posten
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
o ja, rg heeft een floyd rose brug,
dit zijn leuke beginners gitaartjes!!!
ik speelde eerder ook op ibanez, maar nu toch maar overgestapt op Fenderquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]![]()
Later voor een nieuwe betere ibanez kijken of een fender, dat vind ik dan toch de mooiste
Ik ben een jengeljostiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik speel geen gitaar, maar vind het erg mooie instrumenten. Zowel om te horen, als om te zien
Vanaf welke prijsklasse krijg je een goeie fender ongeveer ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik speelde eerder ook op ibanez, maar nu toch maar overgestapt op Fender
je speelt ook als een jengeljosti, meer oefenenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:48 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik ben een jengeljostie
[afbeelding]
Aye.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je speelt ook als een jengeljosti, meer oefenen![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:48 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik ben een jengeljostie
[afbeelding]
Een echte goede fender heb je 2dehands vanaf 350/400 en dan heb je een mexicaanse!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Vanaf welke prijsklasse krijg je een goeie fender ongeveer ?
Okee, maarja eerst maar lekker met deze oefenenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Een echte goede fender heb je 2dehands vanaf 350/400 en dan heb je een mexicaanse!
wil je een echte goede moet je een amerikaanse kopen die heb je 2dehands vanaf 700
straksquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jep jij ook ff vis-immitatie posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |