oeww wij zoeken nog een drummer voor de bandquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:39 schreef guitarist.nl het volgende:
heey snopprinses je drumt, meiden die drummen zijn zoooo cool !!!
oew sjiek, ik ga er sowieso vaker komenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:41 schreef guitarist.nl het volgende:
Heey pluto had je de nieuwe op van het gitaristen forum al gezien?? Het Gitaristentopic #37
ik gebruik geen GP moet je ff vragen @ gitaristen forum!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
mooi gemaakt die OP
Maar ik had een vraagje, voor mijn tabs voor guitar pro gebruik ik www.mysongbook.com
maar zijn er nog meer sites waar ik van die tabs voor dat programma kan halen ?
Doe ik,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik gebruik geen GP moet je ff vragen @ gitaristen forum!!
jewel, zodra ik de kans krijg drum ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah maar daarom kun je toch nog wel drummen ??
wrom niet meer dan?
Ik gebruik bijna geen tabs, ik heb mijn gitaar om zelf muziek te maken en geen covers te spelen,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Doe ik,
gebruik jij dan ander programma of gewoon losse tabs?
dankjewelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:43 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
snopprinses is een mooi coole meid
vindt jouw fotoos echt stijl hebben
Ah ff in d'r fotoboek kijken...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:43 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
snopprinses is een mooi coole meid
vindt jouw fotoos echt stijl hebben
Les?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:48 schreef snopprinses het volgende:
ik heb nu ook een gitaar..ik kan er alleen nog niet op spelen
Komt vanzelf welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:48 schreef snopprinses het volgende:
ik heb nu ook een gitaar..ik kan er alleen nog niet op spelen
ze heeft ook site staat ook wat moois op wat ik nog niet gezien hadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah ff in d'r fotoboek kijken...
.... trugJep mooie meid
Ik hoorde dat het goed is om naast je elektrische gitaar ook een akkoustische te hebben omdat het makkelijker is om daar op te oefenen enzo. Klopt dat ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:51 schreef guitarist.nl het volgende:
ik kreeg vanaf de eerste dag les, en gelijk elke dag 2 uur oefenen, dat is ook wat ik iedereen als tip kan geven
Visimitatie deed ik al toen ik 5 was ofzo, erg oud dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mn vriend gaat me wat leren binnekort
en een stuk minder mooiwel een visimitatie
[afbeelding]
Ik had pas na een jaar een acoustischequote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het goed is om naast je elektrische gitaar ook een akkoustische te hebben omdat het makkelijker is om daar op te oefenen enzo. Klopt dat ?
Lijkt me wel logisch omdat je niet zo snel met je vinger op de verkeerde snaar zit enzo .
mên..waar staat dat het nieuw isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Visimitatie deed ik al toen ik 5 was ofzo, erg oud dus![]()
jij was er gewoon vroeg bijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Visimitatie deed ik al toen ik 5 was ofzo, erg oud dus![]()
Ik kan er ook nog altijd 1 lenen van huisgenootjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik had pas na een jaar een acoustische![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:56 schreef spenky het volgende:
ik zit ook op het grafisch lyceum ^^
Daar gaat het toch helemaal niet om. Jij maakt ouderwets weer nieuwerwets, maar dat geeft niet. Ik poste die reactie niet om je te kwetsen hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mên..waar staat dat het nieuw is
ik post een foto omdat ze ernaar vroegenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om. Jij maakt ouderwets weer nieuwerwets, maar dat geeft niet. Ik poste die reactie niet om je te kwetsen hoor
Ik zal ook ff een visimmitatie doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik post een foto omdat ze ernaar vroegen
jij zegt dat is oud
ik zie de logica niet
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik zal ook ff een visimmitatie doen![]()
unomomento
Het is ook oud, ik deed dat vroegah al namelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik post een foto omdat ze ernaar vroegen
jij zegt dat is oud
ik zie de logica niet
maar tis een lelijke fotoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is ook oud, ik deed dat vroegah al namelijkEn dat ze er naar vroegen heb ik niet gelezen, zag de foto en moest er gewoon even op reageren. Maar waar maak je je eigenlijk druk om, ik zei alleen maar dat het een oud iets was, ik heb toch niet gezegd dat het een lelijke foto ofzo is
![]()
niemand is fotogeniek als die een vis nadoetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Lama hangen, ik ben niet fotogeniek
Ga jij eens in het modforum chatten hup hup vortquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is ook oud, ik deed dat vroegah al namelijkEn dat ze er naar vroegen heb ik niet gelezen, zag de foto en moest er gewoon even op reageren. Maar waar maak je je eigenlijk druk om, ik zei alleen maar dat het een oud iets was, ik heb toch niet gezegd dat het een lelijke foto ofzo is
![]()
Mooie vrouwen kunnen geen lelijke bekken trekkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar tis een lelijke foto
ik maak me niet druk joh, dr zat gewoon geen logica in![]()
http://fotoboek.fok.nl/-lin- <-- dus ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:04 schreef spenky het volgende:
[..]
multimedia vormgever
nou ben ik echt weg![]()
Ik mag chatten waar ik wilquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:05 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ga jij eens in het modforum chatten hup hup vort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |