Vast ook niet voor mij want ik heb hem niet gezien.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
die was vast niet voor mij bedoeld dan
De brownies waren lekker!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, ben ook eindelijk thuis. Was harstikke gezellig
ach jaquote:Op zondag 29 januari 2006 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe maar niet
nu was t gezellig
trouwens je bent nog het onderwerp van een gesprek geweest
t ging niet om browniesquote:Op zondag 29 januari 2006 20:07 schreef Subhuman het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe ik het woord brownies heb kunnen verstaan als macaroni.
En die foto's, die mogen best even wachten hoor!
Allemaal de schuld van dat Limburgse accent!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
t ging niet om browniest was om brownie, dus daar kan ik nog inkomen
zeg niets mis met een Limburgs accent hequote:Op zondag 29 januari 2006 20:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van dat Limburgse accent!![]()
kan je dat dan niet ff omdraaien ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:10 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik weet niet wat het probleem hier is maar het lijkt er wel op dat ik gehaat ben
ik ben IRL veel anders dan op FOK!
hoe dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
kan je dat dan niet ff omdraaien ofzo?![]()
En waarom zeg jij nu pas dat je er wel kan inkomen, en niet daar toen iedereen mij uitlachte?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg niets mis met een Limburgs accent he
omdat t in de situatie best grappig wasquote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En waarom zeg jij nu pas dat je er wel kan inkomen, en niet daar toen iedereen mij uitlachte?
hoe was de meet trouwens? was het daar niet koud?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:16 schreef donnahvh het volgende:
[..]
psies zoals t er staat;)
rustiger op fok enz![]()
En bedankt hè!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat t in de situatie best grappig was
Was jij er ookquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoe zag je er vanmiddag uit?
heb ik jou nog gesproken???![]()
shit t was ook zo druk![]()
hmmmmzz, heeft je camera gedronken? Volgens mij waren die muren een stuk rechter.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:21 schreef Mauro het volgende:
ff een peleng geleend!
Leuke foto's maakt dat zeg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |