Inderdaad. Zal mij benieuwen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:41 schreef Suijk het volgende:
Whehe, kijken hoe lang hij het daar volhoudt.
Jasza hahahahahahahaquote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef Jasza het volgende:
Van hooijdonk hahaahahah
Heeft Feyenoord verloren dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:47 schreef Nellid het volgende:
Ik ben er wel blij mee, hadden we afgelopen zondag niet verloren denk ik.
Dit wordt een drama.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:51 schreef pekel het volgende:
Gedoemd om nog erger te mislukken.
Sorry dat krijg je met die jonge talenten die plots bekend worden.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:56 schreef TC03 het volgende:
Van Hooijdonk is zonder c.
Hoezo ? Las of hoorde je dat ?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ook in Rotterdam is men niet echt enthousiast.
Afwachten of Kuyt ook zo enthousiast isquote:Op maandag 23 januari 2006 20:56 schreef Merkie het volgende:
Ik ben best wel enthousiast eigenlijk. Pierre
. Voor anderhalf seizoen btw.
Ik denk eerder dat Kalou moet vrezen. Kuijt is eigenlijk al 90 minuten lang 'pinch-hitter', Kalou wil nog weleens vaak lui gaan doen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Afwachten of Kuyt ook zo enthousiast is.
Kuyt heeft niks te vrezen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:‘Ik weet voor welke specifieke positie ik gehaald ben’, bevestigde Van Hooijdonk. ‘Die rol heb ik bij Oranje ook gehad en die ligt mij wel. Ik heb er dan ook heel veel zin in.’
Niet alleen voor z'n plaats bij Feyenoord dan.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Kalou moet vrezen. Kuijt is eigenlijk al 90 minuten lang 'pinch-hitter', Kalou wil nog weleens vaak lui gaan doen.
Alsof Van Hooijdonk Kuyt uit de basis speeltquote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat Pierre die rol niet zomaar overneemt bij Feyenoord.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Het gaat niet om de plek het gaat meer om de natuurlijke leider binnen de selectie.
Een klein beetje verder denkenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:00 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Alsof Van Hooijdonk Kuyt uit de basis speelt
Dat wordt juist zijn basis. Op de bank en erin als het nodig ios. Ik vind het helemaal niet raar van Feijneoord.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet niet of hij zich kan schikken in een pinchhittersrol. Zo op het oog is het geen slimme move.
Maakt niet uit wie het is, die 2 zijn toch van de zomer weg en dan heeft Pi-air nog een jaar te gaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:59 schreef TC03 het volgende:
Ik denk eerder dat Kalou moet vrezen.
Hij wordt op de tribune gezet, niet zo gek dat 'ie dan weg wil lijkt me.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef Ritchie het volgende:
Dag Pierre.. NAC was zogenaamd jouw club...
Dat laat je goed merken door naar rotterdam te gaan...
Ja, en dat terwijl NAC er alles aan deed om hem in Breda te houden.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef Ritchie het volgende:
Dag Pierre.. NAC was zogenaamd jouw club...
Dat laat je goed merken door naar rotterdam te gaan...
Zou 'ie daarna nog es naar Fenerbache gaan?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:07 schreef speknek het volgende:
Ja grappig, van de week verzuchtte Erwin Koeman al dat ze nog op zoek waren naar een pinchhitter, zodat Kuijt eindelijk eens wat rust kon krijgen. Paar dagen later hebben ze van Hooijdonk. Ben benieuwd. Vooral na wanneer hij weggaat omdat hij te weinig betaald krijgt. Ik denk tot de zomer ongeveer.
Als hij nog voor het geld speelde zat hij nog wel bij Fenerbahçe.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:07 schreef speknek het volgende:
Ja grappig, van de week verzuchtte Erwin Koeman al dat ze nog op zoek waren naar een pinchhitter, zodat Kuijt eindelijk eens wat rust kon krijgen. Paar dagen later hebben ze van Hooijdonk. Ben benieuwd. Vooral na wanneer hij weggaat omdat hij te weinig betaald krijgt. Ik denk tot de zomer ongeveer.
Dat zie je op 5 februari wel.quote:
Die joden waren toen ook al niet te vertrouwen inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2006 21:09 schreef Superheld het volgende:
Hopelijk is hij wel zo'n vent om zijn woord te houden en inderdaad niet tegen ons te spelen.
Zo wel had ie een paar decenia geleden niet misstaan in een bepaalde groep.
ja de bank warm houden?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl NAC er alles aan deed om hem in Breda te houden.![]()
Daarom wou ajakkes hem ook nie hebben, die bank verwarmt zichzelfquote:
Daarom hebben ze daar volgend jaar ook nog maar elf spelers over.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef thaduck het volgende:
[..]
Daarom wou ajakkes hem ook nie hebben, die bank verwarmt zichzelf![]()
Dan heb je De Guzman en pi-air. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:18 schreef heiden6 het volgende:
volgend jaar
Gek hè? Vrijwel overal waar pi-air gespeeld heeft zijn ze blij dat hij de deur achter zich dicht trok.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef heiden6 het volgende:
Maar een voetbalgrootheid is hij niet.
Idd. Als 'ie weg wil aan het eind van het seizoen, be my guest. Maar voorlopig denk ik dat we wel wat aan hem hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:49 schreef Beschouw het volgende:
Waarom zou een voetballer geen mening mogen hebben? Als een speler volgens een club niet voldoet, wordt hij toch ook als oud vuil buiten de deur gezet? En daar horen we meestal niets over. Je haalt met Van Hooijdonk in ieder geval wat leven binnen. Hij is niet de makkelijkste, maar wel een echte winnaar.
Die kale moet niet zeiken. Als hij de winnende er tegen Ajax intrapt over 2 weken, kan niemand in Rotterdam het wat schelen hoe van Hooijdonk met veel ruzie vertrokken is bij zoveel clubs.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:38 schreef Bayer het volgende:
[..]
Gek hè? Vrijwel overal waar pi-air gespeeld heeft zijn ze blij dat hij de deur achter zich dicht trok.
Daarom begrijp ik ook niet dat v.d. Herik het okay vindt dat hij terugkomt.
Wat had je gweild dan nadat het één minuut bekend wasquote:Op maandag 23 januari 2006 22:42 schreef TheFrankey het volgende:
geweldige OP......pfff
Typisch Nederlands idd. Er is altijd wat te zeiken : als je zoals Kuijt altijd braaf meepraat met de supporters en de club is het niet goed, als je een keer (terecht) wat te zeiken is het niet goed (van Hooijdonk), en als je de pers ontwijkt (Davids) is het ook weer niet goed.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:49 schreef Beschouw het volgende:
Waarom zou een voetballer geen mening mogen hebben? Als een speler volgens een club niet voldoet, wordt hij toch ook als oud vuil buiten de deur gezet? En daar horen we meestal niets over. Je haalt met Van Hooijdonk in ieder geval wat leven binnen. Hij is niet de makkelijkste, maar wel een echte winnaar.
Wacht maar totdat ze in mei op de Coolsingel staanquote:Op maandag 23 januari 2006 23:09 schreef keeper het volgende:
feyenoord maakt zich weer eens belachelijk.
dan doen de 'fans' het nog eens dunnetjes over wil je zeggenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze in mei op de Coolsingel staan.
+1 scherpquote:Op maandag 23 januari 2006 23:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dan doen de 'fans' het nog eens dunnetjes over wil je zeggen![]()
21:40 Ajax trekt aan Jenner en Frank de Boerquote:Op maandag 23 januari 2006 23:09 schreef keeper het volgende:
feyenoord maakt zich weer eens belachelijk.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:44 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Typisch Nederlands idd. Er is altijd wat te zeiken : als je zoals Kuijt altijd braaf meepraat met de supporters en de club is het niet goed, als je een keer (terecht) wat te zeiken is het niet goed (van Hooijdonk), en als je de pers ontwijkt (Davids) is het ook weer niet goed.
Nederlandse mentaliteit
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dan doen de 'fans' het nog eens dunnetjes over wil je zeggen![]()
1969, dus hij is 37 jaar oud..? Heeft hij niks beters te doen ondertussen?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
born on November 29, 1969 in Steenbergen, Netherlands
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:16 schreef thaduck het volgende:
Kuyt hoeft zeker niet te vrezen nee
Een van Hooijdonk in vorm is nog altijd slechter dan een Kuyt die met griep, 2 gebroken benen en een blindoek voor in het veld staat.
Ik zou als ik Kalou was maar maken dat ik wegkwam, want alles is wel beter dan Kalou!
Is Merkie allemaalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 04:03 schreef cultheld het volgende:
Allemaal roepen ze dat ze in mei op de Coolsingel staan...
wordt 37quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:48 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
1969, dus hij is 37 jaar oud..? Heeft hij niks beters te doen ondertussen?![]()
Kalou moet trouwens eerst nog nederlander worden voor hij weggaat, niet? Dat zal nog wel een tijdje duren![]()
Ik vind dit juist wel de gemakkelijkste weg. Hij wordt pinch hitter bij Feyenoord, speelt misschien 20 minuutjes per wedstrijd en mag daarin gaan rotzooien voorin en af en toe een vrije trap nemen.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef Beschouw het volgende:
Wat voor Van Hooijdonk pleit is dat hij in ieder geval niet de makkelijkste weg kiest. Hij gaat maar mooi de uitdaging weer aan. Ik hou wel van die voetballers die tegen alle stromen inroeien.
Ze kennen toch gewoon op de coolsingel gaan staan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 04:03 schreef cultheld het volgende:
Ze zeggen wel eens wat van Ajacieden, maar de Rotterdammers hebben nu pas echt een grote bek. Allemaal roepen ze dat ze in mei op de Coolsingel staan, terwijl het toch echt PSV is dat aan kop gaat momenteel. Maar misschien wil Pierre graag de beker winnen met Feyenoord.... oh nee wacht
't zou pas echt leuk zijn als het ook gebeurtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
En 't was nog maar een grapje ook.
zeker niet vergeten, maar we zijn ook niet vergeten wat ie voor ons betekend heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:23 schreef DutchGooner het volgende:
In mijn ogen zetten Feyenoord en van Hooijdonk zich verschrikkelijk voor lul met deze move...iedereen alweer vergeten hoe hij weg is gegaan....?
Eenmaal weg op zo'n manier is weg bij mij,zou als Feyenoord-supporter niet meer achter hem kunnen staan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:33 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zeker niet vergeten, maar we zijn ook niet vergeten wat ie voor ons betekend heeft.
En die voorzitter van Feyenoord treft in deze geen blaam? Als Feyenoord-supporter zou ik liever de voorzitter zien opdonderen dan van Hooijdonk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eenmaal weg op zo'n manier is weg bij mij,zou als Feyenoord-supporter niet meer achter hem kunnen staan.
Die is ook zeker niet netjes geweest destijds maar zie je een voorzitter voor zoiets al opstappen oid? Tis uiteindelijk wel de man die Feyenoord weer op de rails heeft gekregen,met al zijn voor en nadelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En die voorzitter van Feyenoord treft in deze geen blaam? Als Feyenoord-supporter zou ik liever de voorzitter zien opdonderen dan van Hooijdonk.
voor het gemak scheer je alle Feyenoord supporters maar even over een kamquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die is ook zeker niet netjes geweest destijds maar zie je een voorzitter voor zoiets al opstappen oid? Tis uiteindelijk wel de man die Feyenoord weer op de rails heeft gekregen,met al zijn voor en nadelen.
Het blijkt wel weer met deze transfer hoe hypocriet supporters kunnen zijn.
Kalou werd uitgekotst begin van het seizoen en die is nu weer omarmd door de supporters en ik kan mij ook nog uitlatingen herinneren van mensen hier over van Hooijdonk destijds.
Ik zag gisteren van dat haventuig op tv roepen dat ze "allemaal op de Coolsingel staan in mei omdat Fainooirt dan kampioen is"quote:
Als Feyenoord kampioen is staan we ook allemaal op de Coolsingel, dat roep ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zag gisteren van dat haventuig op tv roepen dat ze "allemaal op de Coolsingel staan in mei omdat Fainooirt dan kampioen is"![]()
Weet ik, maar zij hebben het ook altijd over "boeren" dus is haventuig wel op z'n plaatsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:24 schreef Droopie het volgende:
Als al dat haventuig niet meer zou werken zou je binnen een paar dagen niets meer te vreten hebben.
Maar hopelijk staan we dit jaar op de coolsingel, dat had ook gekund zonder Pi-Air.
Hoewel dit misschien net dat ene puntje aan het einde van de rit kan betekenen in ons voordeel.
Kan Kuyt soms ook wat eerder naar de bank.
Echt niet dat komt de kleedkamer binnen lopen met ze grote bek om de baas uittegaan hangen?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Het gaat niet om de plek het gaat meer om de natuurlijke leider binnen de selectie.
a, van mij had pierke niet hoeven komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die is ook zeker niet netjes geweest destijds maar zie je een voorzitter voor zoiets al opstappen oid? Tis uiteindelijk wel de man die Feyenoord weer op de rails heeft gekregen,met al zijn voor en nadelen.
Het blijkt wel weer met deze transfer hoe hypocriet supporters kunnen zijn.
Kalou werd uitgekotst begin van het seizoen en die is nu weer omarmd door de supporters en ik kan mij ook nog uitlatingen herinneren van mensen hier over van Hooijdonk destijds.
voor zover ik het begrijp is het hele conflict dat pierre geld wilde waar hij gezien zijn prestaties ruimschoots recht op had, en dan eigenlijk nog het dubbele ook, terwijl GKL het geld wilde geven waar hij volgens zijn contract nog recht op had (want hij zou te oud zijn om nog zo veel waard te zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eenmaal weg op zo'n manier is weg bij mij,zou als Feyenoord-supporter niet meer achter hem kunnen staan.
jij was toch die diba-mallootquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
De komst van Pierre bij Feyenoord is maar voor 2 groepen goed: PSV en Ajax.²
Lees het maar zoals je het lezen wilt....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
voor het gemak scheer je alle Feyenoord supporters maar even over een kam
In het Feyenoord-topic zijn er genoeg mensen met mixed-feelings.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lees het maar zoals je het lezen wilt....
Wel opvallend is dat ik louter positieve reacties lees en dat ik mij nog heel goed bijna alleen maar reacties las bij zijn vertek.
Waarom onderbouw je niet even waarom je dat denkt, in plaats van alleen maar wat loze kreten te roepen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
waarom is dat goed voor die "groepen"?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:26 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb nogal mijn twijfels over het aantrekken van Van Hooijdonk door Feyenoord.
Ik zie niet in wat zijn toegevoegde waarde is eigenlijk.
Bovendien vind ik de man echt veel te oud.
Ik had liever een jongere speler gehaald met meer toekomstperspectief.
Ik weet dat hij pinchhitter isquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:24 schreef Fok_you het volgende:
[..]daarom is hij ook pinchhitter en geen basisspeler...
als er iets is waar ik niet aan twijfel is het zijn kwaliteit. Ik ben alleen bang dat hij de sfeer kont-schopt
al krijg ik er een steeds beter gevoel bij als ik eerlijk moet zijn
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:07 schreef pekel het volgende:
De cirkel is rond.
Spijker op zijn kop.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ie met gezeik weg is gegaan is geen pré, maar who cares. Het gaat toch om het voetbal. En hij heeft een belangrijk aandeel geleverd in de UEFA Cup, dus een beetje respect voor Pierre lijkt mij persoonlijk wel op z'n plaats. Of het een slimme aankoop is zullen we wel zien, maar ik vind het totaal niet 'onbegrijpelijk' dat hij nog de clubkleuren anderhalf jaar kan dragen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop.
Onbegrijpelijk dat deze vent de clubkleuren nog anderhalf jaar mag dragen.![]()
I care. Ik had respect voor die lange, niet meer. Voetballend gaat hij, net zoals bij nac, niks leveren. Ben ik heilig van overtuigd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ie met gezeik weg is gegaan is geen pré, maar who cares. Het gaat toch om het voetbal. En hij heeft een belangrijk aandeel geleverd in de UEFA Cup, dus een beetje respect voor Pierre lijkt mij persoonlijk wel op z'n plaats. Of het een slimme aankoop is zullen we wel zien, maar ik vind het totaal niet 'onbegrijpelijk' dat hij nog de clubkleuren anderhalf jaar kan dragen.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
I care. Ik had respect voor die lange, niet meer. Voetballend gaat hij, net zoals bij nac, niks leveren. Ben ik heilig van overtuigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |