Inderdaad. Zal mij benieuwen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:41 schreef Suijk het volgende:
Whehe, kijken hoe lang hij het daar volhoudt.
Jasza hahahahahahahaquote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef Jasza het volgende:
Van hooijdonk hahaahahah
Heeft Feyenoord verloren dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:47 schreef Nellid het volgende:
Ik ben er wel blij mee, hadden we afgelopen zondag niet verloren denk ik.
Dit wordt een drama.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:51 schreef pekel het volgende:
Gedoemd om nog erger te mislukken.
Sorry dat krijg je met die jonge talenten die plots bekend worden.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:56 schreef TC03 het volgende:
Van Hooijdonk is zonder c.
Hoezo ? Las of hoorde je dat ?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ook in Rotterdam is men niet echt enthousiast.
Afwachten of Kuyt ook zo enthousiast isquote:Op maandag 23 januari 2006 20:56 schreef Merkie het volgende:
Ik ben best wel enthousiast eigenlijk. Pierre
. Voor anderhalf seizoen btw.
Ik denk eerder dat Kalou moet vrezen. Kuijt is eigenlijk al 90 minuten lang 'pinch-hitter', Kalou wil nog weleens vaak lui gaan doen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Afwachten of Kuyt ook zo enthousiast is.
Kuyt heeft niks te vrezen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:‘Ik weet voor welke specifieke positie ik gehaald ben’, bevestigde Van Hooijdonk. ‘Die rol heb ik bij Oranje ook gehad en die ligt mij wel. Ik heb er dan ook heel veel zin in.’
Niet alleen voor z'n plaats bij Feyenoord dan.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Kalou moet vrezen. Kuijt is eigenlijk al 90 minuten lang 'pinch-hitter', Kalou wil nog weleens vaak lui gaan doen.
Alsof Van Hooijdonk Kuyt uit de basis speeltquote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |