Ik denk dat Pierre die rol niet zomaar overneemt bij Feyenoord.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Het gaat niet om de plek het gaat meer om de natuurlijke leider binnen de selectie.
Een klein beetje verder denkenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:00 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Alsof Van Hooijdonk Kuyt uit de basis speelt
Dat wordt juist zijn basis. Op de bank en erin als het nodig ios. Ik vind het helemaal niet raar van Feijneoord.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet niet of hij zich kan schikken in een pinchhittersrol. Zo op het oog is het geen slimme move.
Maakt niet uit wie het is, die 2 zijn toch van de zomer weg en dan heeft Pi-air nog een jaar te gaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:59 schreef TC03 het volgende:
Ik denk eerder dat Kalou moet vrezen.
Hij wordt op de tribune gezet, niet zo gek dat 'ie dan weg wil lijkt me.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef Ritchie het volgende:
Dag Pierre.. NAC was zogenaamd jouw club...
Dat laat je goed merken door naar rotterdam te gaan...
Ja, en dat terwijl NAC er alles aan deed om hem in Breda te houden.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef Ritchie het volgende:
Dag Pierre.. NAC was zogenaamd jouw club...
Dat laat je goed merken door naar rotterdam te gaan...
Zou 'ie daarna nog es naar Fenerbache gaan?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:07 schreef speknek het volgende:
Ja grappig, van de week verzuchtte Erwin Koeman al dat ze nog op zoek waren naar een pinchhitter, zodat Kuijt eindelijk eens wat rust kon krijgen. Paar dagen later hebben ze van Hooijdonk. Ben benieuwd. Vooral na wanneer hij weggaat omdat hij te weinig betaald krijgt. Ik denk tot de zomer ongeveer.
Als hij nog voor het geld speelde zat hij nog wel bij Fenerbahçe.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:07 schreef speknek het volgende:
Ja grappig, van de week verzuchtte Erwin Koeman al dat ze nog op zoek waren naar een pinchhitter, zodat Kuijt eindelijk eens wat rust kon krijgen. Paar dagen later hebben ze van Hooijdonk. Ben benieuwd. Vooral na wanneer hij weggaat omdat hij te weinig betaald krijgt. Ik denk tot de zomer ongeveer.
Dat zie je op 5 februari wel.quote:
Die joden waren toen ook al niet te vertrouwen inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2006 21:09 schreef Superheld het volgende:
Hopelijk is hij wel zo'n vent om zijn woord te houden en inderdaad niet tegen ons te spelen.
Zo wel had ie een paar decenia geleden niet misstaan in een bepaalde groep.
ja de bank warm houden?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl NAC er alles aan deed om hem in Breda te houden.![]()
Daarom wou ajakkes hem ook nie hebben, die bank verwarmt zichzelfquote:
Daarom hebben ze daar volgend jaar ook nog maar elf spelers over.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef thaduck het volgende:
[..]
Daarom wou ajakkes hem ook nie hebben, die bank verwarmt zichzelf![]()
Dan heb je De Guzman en pi-air. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:18 schreef heiden6 het volgende:
volgend jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |