M5 | maandag 23 januari 2006 @ 20:27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De OP Type: Single Seat Fighter / Fighter Bomber / Tank Buster & Ship Based Catapult Fighter Design: Sydney Camm Manufacturer: Hawker Aircraft Limited, also built by Gloster Aircraft, SABCA (Belgium) and Canadian Car & Foundry Inc. Powerplant: (Prototype) One 990 hp (738 kW) Rolls-Royce Merlin 'C' engine. (Mk I) One 1,030 hp (768 kW) Merlin II 12-cylinder engine, later the Merlin III was used. (Mk II) One Rolls-Royce Merlin XX 12-cylinder 60 degree Vee liquid-cooled engine rated at 1,280 hp (954 kw) at take-off and 1,850 hp (1379 kw) at 21,000 ft (6400 m). (Mk IV) One 1,620 hp (1208 kW) Merlin 24 or 27 12-cylinder engine. (Canadian Mk X) One 1,300 hp (969 kW) Packard-built Merlin 28. (Canadian Mk XII) One 1,300 hp (696 kW) Packard-built Merlin 29. (Sea Hurricane Mk IIC) One 1,280 hp (954 kW) Rolls-Royce Merlin XX 12-cylinder piston engine. Performance: 340 mph (547 km/h) at 21,000 ft (6400 m) clean, 320 mph (514 km/h) at 19,700 ft (6004 m) with two 250 lbs (113 kg) bombs, 307 mph (494 km/h) at 19,500 ft (5943 m) with two 500 lbs (227 kg) bombs. Service Ceiling 40,000 ft (12192 m) clean, 33,000 ft (10058 m) with a 500 lbs (227 kg) bomb load. Initial climb rate of 2,700 ft (825 m) per minute (varies depending on stores carried). Range: 460 miles (740 km) at 178 mph (286 km/h) normal fuel. 920 miles (1480 km) with two 44 gallon auxiliary tanks. Weight: Empty 5,658 lbs (2566 kg) with a maximum take-off weight of 8,470 lbs (3841 kg) with two 500 lbs (227 kg) bombs. Dimensions: Span 40 ft 0 in (12.19 m); length 32 ft 2 1/2 in (9.82 m); height 13 ft 1 in (3.99 m); wing area 257.5 sq ft (23.92 sq m). Armament: (Mk I) Eight 7.7 mm (0.303 in) Browning Machine guns each with 333 rounds. (Mk IIA) Same as Mk I but with provisions for twelve guns and bombs. (Mk IIB) Twelve 7.7 mm (0.303 in Browning machine guns and two 250 lbs (113 kg) or 500 lbs (227 kg) bombs or eight rocket projectiles (25 lbs armour piercing or 60 lbs HE). (Mk IIC) Four 20 mm Hispano cannon and provisions for bombs. (Mk IID) Two 40 mm Vickers S Cannon and two 7.7 mm (0.303 in) Browning machine guns to assist aiming of the cannons. (Sea Hurricane Mk IIC) Four 20 mm Hispano cannon. (Mk IV) Universal wing with two 7.7 mm (0.303 in) Browning machine guns and two 40 mm Vickers S cannon, two 500 lbs (227 kg) bombs, eight rockets. Also was capable of using smoke and other stores. Belgium built aircraft were equipped with four 12.7 mm (0.50 in) FN-Browning machine guns. Variants: Mk I, Mk II, Mk IIA (eight machine guns), Mk IIB (twelve machine guns), Mk IIC (four 20 mm cannons), Mk IID (40 mm cannon), Mk IV (specialized ground attack). Avionics: (Sea Hurricane) FAA radio equipment. History: First flight (prototype) 6 November 1935; (production Mk I) 12 October 1937; (Mk II) 11 June 1940; (Canadian Mk X) January 1940; final delivery September 1944. Operators: RAF, RCAF, RAAF, Belgium, Egypt, Finland, India, Iraq, Iran, Yugoslavia, RNZAF, Poland, Portugal, Rumania, Soviet Union, South Africa, Turkey. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vorige deeltjes http://ptaslowchat.tk De code voor de op is hier te vinden Chat on ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door M5 op 23-01-2006 20:35:55 ] | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 20:28 |
Hawker Hurricane ![]() | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 20:28 |
Pics? | |
BaraCuda | maandag 23 januari 2006 @ 20:29 |
Die dude van premie jagers rijdt wel een BMW 7 serie ![]() Goede handel ![]() Volgends mij als je in amerika een lopende zaak hebt ben je al binnen ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 20:29 |
quote:http://www.fwnk.be staan vaak wel foto's | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 20:31 |
quote:Mja premies op de hoofden van die gasten zullen wel hoog zijn, plus dat auto's in de VS goedkoper zijn zonder alle BTW en BPM meuk ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 20:36 |
quote:die staan er nu hoor ![]() | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 20:39 |
quote:Ah zo een ding, mooie apparaten ![]() ![]() (Ik ben ook vliegtuig-newb ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 20:39 |
Zo dat was de tweede doos ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 20:41 |
quote:Dat blijkt, want het lijkt niet op een spitfire ![]() ![]() | |
BaraCuda | maandag 23 januari 2006 @ 20:43 |
geluid van die oude vliegtuigen met dikke 16 cillinders ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 20:43 |
mensen die elk oud vliegtuig een Spitfire noemen ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 20:44 |
quote:Ja idd ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 20:45 |
mooiste is natuurlijk de spitfire met zijn supercharged V12 ![]() | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 20:46 |
quote:Ik vind em erop lijken ![]() Btw: download / luister deze eens: Fwnk Draait: T Raumschmiere - Monstertruck Driver @ 192kbps - 22s of 5m22s (3393/3876) | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 20:46 |
quote:12 ![]() | |
Mukie | maandag 23 januari 2006 @ 20:46 |
het begint een P-sc te worden ![]() quote:Ik moest poetsen ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 20:47 |
quote:Ik denk het niet ![]() luister net naar: Jimi Hendrix - Jam Sessions 1h14m03s ![]() ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 20:47 |
quote:Genoeg A's hoor de laatste tijd. ![]() De T kun je wel schrappen ja. ![]() | |
BaraCuda | maandag 23 januari 2006 @ 20:48 |
quote:Spitfire wel ja ![]() Maar er zijn er met 16 cils en die klinken zo geil ![]() Pearl Harbor heeft in die film ook aantal van die geweldige fly by's. | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 20:48 |
quote:de treintjes alleen als er ECHT niks anders te vinden is ![]() | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 20:48 |
quote:Oe moet je Jimi / Jimmy Jam eens opzetten ![]() Edit: Ik kon het al niet laten: Fwnk Draait: Jimi Hendrix - Jimi/jimmy Jam @ 192kbps - 5s of 17m (1687/3876) [ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2006 20:49:31 ] | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 20:48 |
Ow, Mukie, je mag hier ook wel komen poetsen ![]() | |
BaraCuda | maandag 23 januari 2006 @ 20:49 |
quote:Wat was je aan het poetsen? (een vraag) ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 20:49 |
quote:De contour is helemaal anders, de hurricane is frame met canvas, spitfire is van metaal ![]() | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 20:49 |
quote:Ok ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 20:50 |
b.t.w. de Hurricane lijkt idd wat op een spitfire, zelfde vleugels en staart kan je hier goed zien: ![]() | |
BaraCuda | maandag 23 januari 2006 @ 20:51 |
![]() BRM H16 blok ![]() ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 20:51 |
quote:de plaat, zo te merken ![]() | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 20:51 |
quote:Zie je nou Sjoewe ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 20:51 |
quote:meer dan 12 cil uit WOII zijn meestal stermotoren ![]() | |
Mukie | maandag 23 januari 2006 @ 20:51 |
quote:dacht het toch niet ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 20:51 |
![]() Mijn favo, DeHavilland Mosquito ![]() | |
Mukie | maandag 23 januari 2006 @ 20:52 |
quote:whoop-tie-doo ![]() stofzuigen, was, afwas, nog meer was, poezenbakken, tafels, prullebakken etc.. Je kent het wel ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 20:52 |
quote:van't bekende BRM V16.mp3 bestandje? ![]() | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 20:52 |
quote:Ik vind die ouwe Fokkers ook mooi met die dubbele staart ![]() Of die Catalina's (en het verhaal erachter ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 20:53 |
quote:En nu de blueprint van de spitfire ernaast ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 20:53 |
quote:hoevel rollen beschuit en pakken toast moet ik je betalen? ![]() | |
Mukie | maandag 23 januari 2006 @ 20:53 |
quote: ![]() voor mij lijken ze allemaal op elkaar met oorlogskleurtjes ![]() tenzij er een rood vlaggetje bij staat ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 20:53 |
quote:In Frankrijk ligt zo'n ding nog redelijk compleet in een bos, heeft daar een noodlanding gemaakt en is daarna "beschermd" door de eigenaar van de grond, moet je daar eens gaan kijken, echt geweldig om te zien ![]() | |
BaraCuda | maandag 23 januari 2006 @ 20:53 |
quote:Dat is die ja ![]() ![]() | |
Mukie | maandag 23 januari 2006 @ 20:54 |
quote:ik doe niet aan ruilhandel ![]() | |
Mukie | maandag 23 januari 2006 @ 20:54 |
BAZZOOOOOOOO, het is er vanaaf weer op ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 20:54 |
quote:Dat is een print van een Hurricane ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 20:54 |
quote:word je eens betalad in natura terwijl je je kleren aan mag houden, is het weer neit goed | |
BaraCuda | maandag 23 januari 2006 @ 20:54 |
quote:Ik vond het best een goede vraag ![]() En heb je nog leuke dingen op je werk meegemaakt vandaag ![]() Hoe is het met je schade ![]() Ik weet het ook allemaal niet hoor ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 20:55 |
quote:mijn favo uit WO II P-51 Mustang: ![]() | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 20:55 |
quote:Goh... En toch lijkt hij erop ![]() | |
RonaldV | maandag 23 januari 2006 @ 20:56 |
quote:Ook de spit is niet van metaal. De amerikaanse tegenhangers (P-51 en P-47) waren dat wel. ![]() van warbirdsresourcegroup.org ![]() van americanairpowermuseum.com | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 20:57 |
quote:ja daar kan je dat ook zien, de vleugel heeft wel een iets rondere vorm van een spitfire, maar ik begrijp wel dat een n00b het verschil niet ziet. | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 20:58 |
quote:1500cc supercharged. En na een paar races uit de auto gegooied voor een V12 omdat de H16 niet betrouwbaar was ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 20:58 |
quote:jij hier ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 20:58 |
quote:ik heb meerdere favo's spitfire toch op 1 denk ik B17 enz. ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 20:59 |
![]() ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 20:59 |
Die P-47 is gewoon een vliegende sigaar ![]() ![]() | |
BaraCuda | maandag 23 januari 2006 @ 21:00 |
whehehe sjoewe... fwnk heeft gelijk ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:00 |
quote: quote: ![]() maar wat is die spit mooi hè ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 21:01 |
quote:Behlave de cockpit komen ze idd wel wat overeen in 2D ja. In 3D is het verschil anders duidelijk te zien. De Hurricane oogt wat korter, dikker en lomper. | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:02 |
quote:Man KIJK dan ![]() Mja goed misschien is mijn idee van op elkaar lijken wat anders dan dan van jullie, maar als we zo beginnen lijken bijna alle WO II fighters op elkaar ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:03 |
quote:JA ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:03 |
quote:precies. Daarom waren de prestatie's van de spitfire ook beter. climb rate e.d. Hurricane was overigens wel het eerste vliegtuig in de RAF zijn dienst die de 300mp barriere brak | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:04 |
quote:Ouwe versie zonder bubble canopy helemaal ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:04 |
quote:Dat is voor de gemiddelde leek ook zo denk ik ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:05 |
quote:maar als jij een mosquito mooi vind, wat vind je dan van de P-38? | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 21:05 |
quote:Climbrate heeft met motorvermogen, lift en gewicht te maken. ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:06 |
quote:Wist je dat The Battle of Brittian bijna allemaal opgeklopte folklore is ![]() Het had meer met de sukkeligheid van de Duitse bevelhebbers te maken dan met de heldenmoed van de engelse piloten ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:06 |
quote:mmm, die 2 hadden toch dezelfde merlin dacht ik. | |
BaraCuda | maandag 23 januari 2006 @ 21:07 |
quote:Ik weet er verder ook geen fuck vanaf ![]() Alleen dat ze ubergeil klinken en dat een spitfire mooi is ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:07 |
quote:Mwah, die vind ik minder. Mosquito was echt magnifiek, het toppunt (en daarmee ook het eindpunt) van de WOII vliegtuigen. ![]() P-38 is toch altijd een beetje een mislukkig gebleven. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:08 |
quote:Ik weet wel dat Oberbefehlshaber der Luftwaffe, Hermann Göring niet de beste was nee ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 21:09 |
Ik herken alleen een F-16, een 747 en een Guppy ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:10 |
quote:The Wooden Wonder ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:11 |
quote:Ja ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 21:11 |
P-38:![]() dan liever een twin-mustang ![]() ![]() ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:12 |
quote:Bizarre trainer ofzo ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 21:12 |
quote:nee. mislukt project ![]() link | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:12 |
quote:Ik vind die P-38 ook wel wat hebben ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:13 |
Whehe ![]() Mosquito piloten waren altijd die bak aan het poetsen, want strak in de was liep 'ie 20Mph sneller ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:14 |
quote:Het was wel een widowmaker ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:14 |
quote: ![]() wat was het doel? ![]() | |
RonaldV | maandag 23 januari 2006 @ 21:14 |
quote:Het gaat hier toch over Planes? ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 21:14 |
quote:en 't is geen eens onzin ook ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 21:16 |
quote:jup ![]() ![]() quote:heb nog een linkje toegevoegd, zou een intercepter moeten worden met een co pilot/navigator zodat de werkdruk af nam. maar toen hij klaar was kwamen de jets op de markt ![]() | |
RonaldV | maandag 23 januari 2006 @ 21:17 |
quote:De spitfire had vooral betere prestaties door de vleugel. Maar het toestel zijn reputatie is vooral mythisch, de Battle of Britain bijvoorbeeld werd vooral bevochten door de Hurricane, terwijl de Spitfire er achteraf voor het grote publiek het toonbeeld voor is geworden. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:17 |
Mosquito piloot:quote: ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:17 |
Hoe heet die Amerikaanse eind WOII bak ook alweer met die omgekeerde gullwings? | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:18 |
quote:Mja toen de grote bulk spitfires klaar was, was de battle al bevochten. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:19 |
quote:door de vleugel komt het dus ![]() quote:ja, spitfire is mooier, dan krijg je dat.. ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 21:19 |
quote:euh ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:20 |
quote:Nee ik weet het alweer ![]() ![]() Northop Grumman F4 Corsair | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:21 |
Corsair ![]() vliegdekschipaeroplano ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 21:22 |
quote:een elipsvormige vleugel en een beter profiel hielpen de spitfire aan betere prestaties ja. al was de Messerschmidt BF-109G beter. Gelukkig was Adolf zo dom om van de Me-262 een jachtbommenwerper te willen maken ipv een fighter ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:22 |
En de ultiem lompe Douglas A1H Skyraider natuurlijk![]() Die hebben ze nog tot in de vietnam oorlog gebruikt. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:23 |
quote:109, daar was iets mee, maar wat weet ik niet meer ![]() quote:dat ding was zo onbetrouwbaar als de hel ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 21:23 |
quote:oh die. ![]() die is idd mooi ja. met raketten ![]() ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:24 |
quote:+1 gelul ![]() Want er was toen dat ding bruikbaar werd een dusdanig branstof tekort in Duitsland dat het niet meer uitgemaakt had. ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 21:25 |
quote:maar technisch en in prestaties dik superieur. alleen materiaal gebrek, geen piloten met ervaring en of goede training. | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:25 |
quote:Dat ding had zo ziekelijk veel torsie en een nauw onderstel dat er veel omsloegen bij de landing, plus dat in een dogfight bij veel ondersteboven vliegen, door een ontwerpfout in de watergekoelde motor, het ding ging stotteren. Bij de Me109 dus | |
RonaldV | maandag 23 januari 2006 @ 21:26 |
quote:Op de grond ja. De Duitsers hielden totaal niet van het toestel, de USAF daarentegen wel. Overigens: de warbird met de minste uren op de klok is een P-38. "Glacier Girl" is een P-38 die tijdens de tweede wereldoorlog op een afleveringsvlucht naar Engeland een noodlanding moest maken op Groenland. Het toestel raakte oversneeuwd, en moest uiteindelijk uit de sneeuw worden gegraven op enkele tientallen meters diepte, maar was wel nog restaurabel. ![]() ![]() Zo zag ze er uit onder het ijs tijdens de graafwerkzaamheden. ![]() Glacier Girl nu Een soortgelijke operatie om een complete bommenwerper uit Groenland te halen mislukte, toen tijdens het opstarten van de motoren een motor in brand vloog, waarna het totale toestel (een dag voor de geplande vlucht naar "huis" geheel uitbrandde. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:27 |
quote:landen was een ramp met dat geval, om over het brandstofverbruik en motorschades maar te zwijgen.. ze hadden echt nog wel wat jaartje nodig om dat ding echt goed operationeel in te zetten | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:28 |
quote:Als oorspronkelijk bedoelde jager mislukt, maar als tankbuster bijzonder prima idd ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:29 |
quote: ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:29 |
We zijn al drie pagina's ontopic ![]() ![]() | |
RonaldV | maandag 23 januari 2006 @ 21:29 |
quote:Northrop en Grumman fuseerden pas in de jaren 90 van de vorige eeuw. Tot dat moment was Grumman zo ongeveer hofleverancier van de US Navy. De Corsair is inderdaad een van de mooiste ontwerpen, maar een draak om mee van Carriers te opereren. De USMC gebruikte het daarentegen met veel succes in de strijd vanaf landbases op eilanden in de Pacific. | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 21:30 |
volgens mij gaan ze me zo noemen op fok radio ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:30 |
quote: ![]() WOII kisten is het mooiste wat er is ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:31 |
quote:Daar is idd te veel foto/film matriaal van ja ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 21:34 |
van de Me-262 is men bezig een vliegend exemplaar te maken. al betwijfel ik het of ze er originele motoren in hebben zitten ![]() ![]() | |
RonaldV | maandag 23 januari 2006 @ 21:35 |
quote:Goed toestel, maar te krap, en te weinig uitzicht. De Spit en de P-51 werden als airframe constant doorontwikkeld, en eindigden uiteindelijk allebei met een glazen bubble canopy, de Me-109 behield altijd het zware cockpitframe op de toch al niet ruime cockpit. quote:Dat was de Me163 ook, maar toch zijn het allebei bijzonder goede toestellen voor hun tijd. De Meteor van Gloster was qua betrouwbaarheid niet veel beter, en de Engelsen hadden echt alles tot hun beschikking, terwijl de duitsers aan alles een tekort hadden. De 262 was de eerste operationele straaljager, de 163 de eerste (en tot dusver enige) operationele raketjager ter wereld! | |
RonaldV | maandag 23 januari 2006 @ 21:37 |
quote:Een Texaan heeft een kleine serie van deze kisten gemaakt, volledig volgens tekening. uit mijn hoofd worden er 3 eenzitters, en 5 tweezitters gemaakt (of zijn al gemaakt). De enige afwijking zit in de motoren: in plaats van de BMW straalmotoren komen er de straalmotoren van de F-5 in, maar dan zonder nabranders. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:37 |
quote:het zijn geweldige vliegtuigen, die duitsers hadden nog veel meer moois, laatst nog een paar bijzondere kisten gezien op een website, zal even mijn bookmarks doorlopen, echt geweldige ontwerpen voor die tijd. | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 21:38 |
quote:Waarom? | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 21:39 |
quote:o.a. vliegtuigen met houten frame's omdat het staal/alu op was. en dan nog raket motoren gebruiken bij de start dacht ik. ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 21:39 |
quote:Yvonne's roddelrubriek, nieuwe modjes vertellen en zo.. Dus misschien dat ze jou ook noemen? en zonet hebben ze mn zittend plassen topic uit 2004 behandeld ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:41 |
Wat zullen die allies geschrokken zijn van die ME163 trouwens..quote: | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 21:41 |
quote: ![]() ze gaan me heeeeel misschien ff noemen. en dan iedereen zo van: wie??? ![]() maar ik luister nooit. Als ze me noemenswaardig aan bod laten komen hoor ik dat wel maar ik kan het me niet voorstellen ![]() wel cool als ze het uitgebreid over je hebben ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 21:41 |
Nu is geqxon er op, hij gaat zo huilen geloof ik ![]() | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 21:43 |
quote:welk kanaal? link? | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 21:43 |
laat maar ik heb hem al | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 21:44 |
quote:ik weet niet of je de soap hebt gevolgd, maar het is ERG comisch ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:45 |
Interessant dit http://www.flightjournal.com/articles/me163/me163_1.asp ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 21:47 |
quote: quote: ![]() ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:47 |
quote: ![]() staan allemaal persoonlijke verhalen in van zo'n jopie die met dat kreng gevlogen heeft ![]() | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 21:47 |
quote:nee iets met geqxon maar wat? | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 21:48 |
effe fokradio luisteren ![]() | |
RonaldV | maandag 23 januari 2006 @ 21:49 |
quote:Ze zullen van wel meer geschrokken zijn. De Duitsers liepen ZEER voorop in concepten en technologiën. Ze bouwden de eerste (zij het zeer groffe) kruisraket (de V-1), de eerste ballistische raket (de V-2), de eerste operationele straaljager, de eerste operationele straalbommenwerper, de eerste operationele raketjager, de eerste TV geleide raketten, de eerste geleide anti scheepsraketten, en ook nog toestellen die qua bereik New York hadden kunnen bombarderen (zij het met één luizige bom) en weer terugkeren. Militair niet of nauwelijks van waarde, omdat ze pas beschikbaar kwamen toen de oorlog eigenlijk al verloren was, maar als historische feiten kan niemand er omheen | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:49 |
quote:0 | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 21:50 |
quote:foto van hem gepost, niemand keek er naar, ging er over zeuren in FB, iedereen keek er naar, er kwam een alberto-achtig topic over hem, hij wenst yvonne kanker toe, en dat waren ze nu op de radio aan het uitpraten ![]() | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 21:51 |
quote:hehehe ja ik had net het topic gevonden ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:51 |
quote:welk vliegtuig heeft het bereik naar New York? Die ken ik namelijk nog niet, denk ik ![]() | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 21:51 |
* is weer weg ![]() truste alvast ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:52 |
quote:link? ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 21:52 |
quote:[FOK!radio]: waarom een bijbel in sms-taal? staat de link ook in ![]() M5 ![]() | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 21:53 |
anders hier Pimp *hier* Geqxon | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 21:53 |
he dit gaat ook helemaal mis hier Vleugeldeuren op een Mitsubishi Sigma![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 21:55 |
quote:dat zag ik ook idd.. vleugeldeuren op een station ![]() ![]() | |
RonaldV | maandag 23 januari 2006 @ 21:56 |
quote:Ow shit... nu moet ik zoeken.. het was een afgeleide van dat Junkers passagiersvliegtuig, die de Kriegsmarine gebruikte als lange afstandspatrouille vliegtuig. | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 21:56 |
Benieuwd of ie die vleugeldeursigma ook meenemt naar dakar ![]() Hij heeft zich al aangemeld in ieder geval ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:56 |
Ik wil vleugeldeuren op m'n fiets, kan dat ook ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 21:57 |
riceboy all over again ![]() | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 21:59 |
quote:Die was geraffineerder op zijn manier ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 21:59 |
Modkloon ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 22:00 |
quote:de Junkers Ju 290? | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:01 |
quote:jochem8? neuh, die is echt | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 22:01 |
quote:Riceboy ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:03 |
quote:ik kwam m vandaag nog telkens tegen, op zoek naar Ibiza topics ![]() | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 22:03 |
quote: ![]() | |
Ballebek | maandag 23 januari 2006 @ 22:03 |
avond | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 22:04 |
alex doe jij niet aan irc? je zit niet in het fokradio kanaal... ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:04 |
quote:Ik heb besloten vanavond niet op irc te gaan.. ik heb BB, Fok en karbo open, en dat is meer dan genoeg op dit moment ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:05 |
ballebek ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 22:06 |
Ik ga beneden nog wat doosjes inpakken ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:08 |
succes ![]() Xtreem: t aanbod geld ook voor jou ![]() | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 22:09 |
quote:Mis ik iets? | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:10 |
quote:ik heb nog een grote hoeveelheid verhuisdozen op zolder liggen ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:11 |
whehe, boedieboe mag niet met nikky meelezen ![]() | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 22:11 |
quote:Ahhh.. dan miste ik maar weinig ![]() Ze hebben je nog niet genoemd op de radio mên! | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:12 |
quote:ze gaan ons NU noemen ![]() of niet ![]() | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 22:12 |
Alexxxxx ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:12 |
![]() ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:13 |
ik heb haar een heleboel foto;s van vrachtwagens uit haar woonplaats gemaild, dat zla geholpen hebben ![]() | |
RonaldV | maandag 23 januari 2006 @ 22:13 |
quote:Nee, de 6 motorige Ju-390C. Zie hier: http://www.geocities.com/hjunkers/ju_ju90_a1.htm | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 22:14 |
fok ![]() ![]() ![]() | |
Mukie | maandag 23 januari 2006 @ 22:14 |
quote:ik wacht wel tot morgen dan ![]() Ben nu mn vriendje halen ![]() Wat klinkt dat raar ![]() ![]() | |
Ballebek | maandag 23 januari 2006 @ 22:14 |
Iemand nog een tip voor een autoverzekeraar? | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 22:14 |
quote:toch niet ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:14 |
quote:je hebt een vent aan de haak geslagen? | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:15 |
quote:ik heb al geklaagd in het radio topic ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 22:15 |
quote:ok ![]() ![]() deze is ook bizar trouwens ![]() ![]() Junkers Ju290-Z Zwilling Aircraft | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 22:15 |
quote:Je werd wel genoemd hoor! | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 22:16 |
quote:Wtf ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:16 |
quote:? Ik heb het niet gehoord? | |
Mukie | maandag 23 januari 2006 @ 22:17 |
Delta Lloyd ![]() | |
Ballebek | maandag 23 januari 2006 @ 22:19 |
quote:Ff kijken Kut, kan niet via internet uitrekenen... | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 22:20 |
quote:Ja volgens mij zei ze "We hebben afscheid genomen van Tjabbo" | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 22:20 |
quote:Ik ben bij Univé, maar kreeg daar korting omdat ik daar al mijn verzekeringen "host" ![]() | |
RonaldV | maandag 23 januari 2006 @ 22:21 |
quote:Let goed op: op de rechter romp (voor de kijker links) staat nog een klein vliegtuigje! | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 22:21 |
quote:Valt me idd ook op.. wat voor kreng is dat, lijkt een klein beetje op een ME163 trouwens ![]() | |
Ballebek | maandag 23 januari 2006 @ 22:25 |
Kan echt bijna nergen verzekeren ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 22:26 |
quote:als je even belt wel hoor ![]() om wat voor PIMP mobiel gaat het? ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:26 |
Fwnk is er nu op! ![]() ![]() | |
Ballebek | maandag 23 januari 2006 @ 22:27 |
quote:Heb bij een paar verzekeringsmaatschappijen gevraagd voor die BMW maar dat doen ze of niet of ik kan mijn halve salaris ernaartoe brengen. Nu ben ik aan het kijken naar iets anders en ff kijken of dat wel betaalbaar is ![]() | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 22:29 |
quote:Ik was het niet ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 22:30 |
quote:wat voor BMW? ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:30 |
quote:Nee, snel zeggen dat je uit Tilburg komt, slappe ![]() | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 22:31 |
quote:Ik skype volgende week wel weer ![]() | |
Mukie | maandag 23 januari 2006 @ 22:31 |
quote:via independer wel ![]() | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 22:38 |
quote:Ik ook niet maar zal wel. boeje ![]() | |
Ballebek | maandag 23 januari 2006 @ 22:39 |
quote:Die geeft errors tijdens het berekenen ![]() | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 22:40 |
quote:vriendje? tell us ![]() | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 22:41 |
Ik ben pitten ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:41 |
Heeft je vriendje ook een Puma badpak? ![]() ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 22:42 |
truste Fwnk ![]() | |
Tjabbo | maandag 23 januari 2006 @ 22:42 |
later frank ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 22:48 |
Tjabbo heb jij nou een andere baan? Of heb ik dat verkeerd gezien/gelezen ![]() | |
lipje | maandag 23 januari 2006 @ 23:14 |
dooie boel hier.. | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:14 |
quote:Klopt... Gaan we daar wat aan doen? ![]() Tieten posten werkt meestal wel ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:17 |
Als Fwnk een ZULKE meisjes op de foto zette, werd het nog wat met zn site.... | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 23:22 |
Zo dat was al een hele rits dozen ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 23:23 |
quote:En het slaat ook mooi op Alexxxxx z'n post ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:25 |
quote: ![]() ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:25 |
Waar is de rest van de 190D Fwnkboy Gangsters? | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 23:25 |
Mn huisgenoot begint te snappen hoe leeg het hier wordt als ik weg ben ![]() | |
lipje | maandag 23 januari 2006 @ 23:26 |
![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:26 |
quote:heb je m al verteld waar de kringloopwinkels van Utrecht zitten? ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:27 |
The Gathering is best een goede band ![]() | |
lipje | maandag 23 januari 2006 @ 23:28 |
![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 23:29 |
quote:Ik heb iets ergers gedaan ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:29 |
Zijn je letters en quotes op, lipje? ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:29 |
quote:De kringloop verteld waar ze zijn spul konden vinden? ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 23:30 |
Post **hier** foto's van Geile Fok! Hunks ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 23:31 |
quote:Nee, maar dat zet ik niet in de sc ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:32 |
quote: ![]() Tot hoe laat blijff je online? Dan zwengel ik MSn zo wel aan of zo ![]() | |
lipje | maandag 23 januari 2006 @ 23:32 |
quote: ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 23:32 |
quote: ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:32 |
quote: quote: | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:33 |
quote:Godver, ik googel op Big Hug voor een leuk plaatje voor je, is plaatje twee kinderporno ![]() | |
lipje | maandag 23 januari 2006 @ 23:34 |
zo spareribje op ![]() ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:35 |
quote:je letters doen het weer! ![]() | |
lipje | maandag 23 januari 2006 @ 23:36 |
quote:quootjes ook ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:37 |
quote:die al eerder ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 23:40 |
quote:Jaloers ![]() ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:41 |
quote:Op je baardgroei wel ja ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 23:49 |
quote:Nou ![]() | |
Alexxxxx | maandag 23 januari 2006 @ 23:50 |
Ook leuk: een random slowchat topic binnen lopen en Fries gaan lullen ![]() Ik zit nu in BeF ![]() | |
Sjoewe | maandag 23 januari 2006 @ 23:58 |
quote:Mja als je je ECHT verveelt kan dat inderdaad altijd ![]() | |
lipje | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:03 |
ik ga slapen ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:04 |
Sandra wil ![]() | |
ook_gek | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:16 |
zo eindelijk thuis ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:20 |
quote:Wat heb je gedaan dan? | |
ook_gek | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:27 |
quote:Effe bakje doen bij een goeie vriend van mij. Toen effe filmpje gedumpt bij een vriendin van mij. En toen effe filmpje gedumpt bij een andere vriendin en daar meteen maar even wat gedronken en effe bij zitten lullen ![]() ![]() Ben van af half 19:30 ongeveer weg ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:35 |
Ja hallo ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:36 |
Ik zeg hoi ![]() | |
ook_gek | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:36 |
ha hoi ![]() | |
BazzoS | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:38 |
hoi ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:39 |
HELA HOLA! | |
ook_gek | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:39 |
KINDER COLA | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:41 |
Versche bedoening hier ![]() | |
ook_gek | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:43 |
ik ga zo maar weer eens lekker proberen te slapen ![]() | |
BazzoS | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:43 |
nou nou ![]() ![]() | |
BazzoS | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:43 |
quote:Ik volg jou voorbeeld. Laters ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:45 |
quote: ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:46 |
quote:Het begin van de SC was leuk ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:50 |
quote:Vliegtuigen ![]() Bootjes ![]() | |
Hugster | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:55 |
ooooii!! ![]() | |
ook_gek | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:56 |
Man rijdt 209 km/h op snelweg Iemand had haast. | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:56 |
HUGGIEEEEE | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:57 |
quote:FBG ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:02 |
WE HEBBEN EEN ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:04 |
Wie zijn de baas? ![]() ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:10 |
De FwnkBoy Gangsters zijn compleet hoor ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:10 |
oh ja ik zou op MSn gaan ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:11 |
quote: ![]() ![]() Noem het dan de FwnkBoy Haters ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:11 |
quote:Komt nog niet veel van eh ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:12 |
Bo? ![]() http://www.nu.nl/news/661(...)eluk_Montenegro.html | |
Alexxxxx | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:13 |
quote:Eerst de achter de schermen rellen checken ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:14 |
quote: ![]() ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:15 |
quote:dat zijn alle PTASCers volgesn mij ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:17 |
quote:Lekken dan ![]() Yvonne komt hier toch nooit ![]() | |
Hugster | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:19 |
ik verveel me ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:19 |
quote:Dat dacht Hugo ook toen hij Peu zn telefoonnummer postte ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:20 |
quote: ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:20 |
quote:Pizzatje bellen? | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:22 |
quote:Mietje, ik vond de oude Alexxxxx veel leuker ![]() ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:24 |
quote:Er was geen rel vandaag ![]() ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:26 |
quote:Je zat al klaar met de leuter in de hand? | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:26 |
quote:Wat een kutbaan heb jij ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:27 |
quote:nee, ik heb net een brief gepost, de lengte van het apparaat was nog neit toereiken genoeg om in de hand te passen | |
Alexxxxx | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:28 |
quote:Zlefs geen TR's in PTA vandaag ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:29 |
quote:Ooh nee ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:30 |
quote:Je zit weer aan de crack? | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:30 |
quote:Jij ook al? ![]() ![]() ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:31 |
quote:Ja ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:32 |
quote:Te erg dit ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:33 |
Brother from another mother ![]() | |
Hugster | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:34 |
wat heb ik gemist ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:34 |
quote: ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:34 |
quote:nee ![]() en alexxxx maar zoeken en zoeken | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:34 |
quote:TR posten ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:35 |
quote:Ben jij er ook weer eens ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:35 |
quote:ben al een tijdje aan het lurken ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:37 |
quote:M'n eerste NSB en jij verwijdert hem zomaar? ![]() ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:38 |
![]() ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:38 |
quote:niet verwijderen, verbergen..... zelfde minut zelfs nog ![]() quote: quote: | |
Alexxxxx | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:38 |
quote:Nee ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:39 |
quote:Ga eens een leven zoeken ofzo ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:39 |
Sjoewe leidt me af ![]() ![]() ![]() | |
Hugster | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:40 |
Koefnoen is wel grappig soms ![]() ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:40 |
quote: ![]() morgen weer vroeg ![]() mensen ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:40 |
quote:Geef mij maar weer de schuld hoor ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:40 |
quote:Alweer niet? ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:40 |
TF, ga jij voor de verandeiring weer eens een OP maken? ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:40 |
quote:Trusten ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:40 |
quote:Nog niet ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:40 |
quote:dat beshouw ik als een nee ![]() Truste ![]() | |
Hugster | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:41 |
quote:je bent soms wel extreem leip s'avonds knulletje ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:41 |
quote:Vond de oud en nieuw aflevering wel mooi ![]() Maar is het nu op TV ofzo? of heb je weer de hele shit gedownload? ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:41 |
quote:Je weet het maar nooit met die rare Noorderlingen nee ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:42 |
M'n ogen vertellen me dat ik moet gaan slapen, maar m'n lichaam is nog topfit ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:42 |
Ik kan iig niks vinden voor een OP ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:42 |
quote:idemdito ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:43 |
quote:ik wel ![]() |