M.a.w. , doorsnee Nederlanders.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
spreek voor jezelfquote:
....net als personen nomineren voor de Darwin Award.....quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
![]()
!
Overigens irriteer ik me werkelijk kapot an die lui die onder ieder topic de link www.watbenjedan.tk plaatsen![]()
Zo enorm triest![]()
Dat staat in de sluitpost. Verder was de OP niet echt hoogstaand te noemen en waren de reacties ook niet veelbelovend.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:05 schreef Camplo het volgende:
Terminator waarom gooi je dat Dirktator topic nu op slot? Mooie discussie!
Oops dit moest in Feedback![]()
Okay, sounds fair to me.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat staat in de sluitpost. Verder was de OP niet echt hoogstaand te noemen en waren de reacties ook niet veelbelovend.
Inderdaad, ik wilde nog een mooie diss schrijven!!! Mijn topique, wat doe je???quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:05 schreef Camplo het volgende:
Terminator waarom gooi je dat Dirktator topic nu op slot? Mooie discussie!
Oops dit moest in Feedback![]()
Ik blijf daar niet aan het verwijderenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
Mensen die "niks" quoten...
je bent toch niet beroefd he? want zo klonk je wel een beetje...
en ts was nou ook niet echt te bekennen. heeft er, zeker in het begin, ook wel wat mee te maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik blijf daar niet aan het verwijderenHet topic vraagt gewoon om zulkse reacties, ik heb het nog een kans gegeven door de bagger steeds weer te verwijderen, ik blijf niet bezig.
Wat een kut OP! Ik hoop niet dat iedereen nu een nieuwe regel gebruikt voor elke nieuwe zinquote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:
Dan maar hier.
Wat is er aan de hand.
KLB verbaggert meer en meer, er staat geen behoorlijk klaagtopic meer tussen.
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
hele ritsen users die KLB gebruiken als veredelde ONZ
Hele ritsen users die topics volledig kapen en verkloten.
Hele ritsen users die ongebreidelde en ongefundeerde "kritiek"op de moderatie hebben.
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.
Want je verknalt het voor jezelf, want vanaf nu ga ik ongebreideld bannen..
Het is mooi geweest nu.
Eensch! Echt te waardeloos geschreven. En dat er users zijn, ondergetekende incluis, die enkel KLB topics in hun posthistory is natuurlijk absoluut geen argument. Ik ben benieuwd hoe je dat zou willen onderbouwen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:09 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Wat een kut OP! Ik hoop niet dat iedereen nu een nieuwe regel gebruikt voor elke nieuwe zin.
Zo dus.
Niveau.
Het gaat erom dat die posts inhoudelijk niets voorstellen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:53 schreef Reflex het volgende:
[..]
Eensch! Echt te waardeloos geschreven. En dat er users zijn, ondergetekende incluis, die enkel KLB topics in hun posthistory is natuurlijk absoluut geen argument. Ik ben benieuwd hoe je dat zou willen onderbouwen.
Dat mag jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die posts inhoudelijk niets voorstellen...
(in die gevallen dus... als ik voor mijn beurt mag spreken)
Ik zie het, slotje gezet. Ik kan de bagger ook verwijderen, maar dan hou je helaas niet veel reacties meer over...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef Lippie85 het volgende:
Okee, gooi mijn topic ook maar dicht, want die is inmiddels volgebaggerd
Smak smak smak
Jammer...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef Lippie85 het volgende:
Okee, gooi mijn topic ook maar dicht, want die is inmiddels volgebaggerd
Smak smak smak
Edit: Thanks The_Therminator!![]()
I'll keep that in mindquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zie het, slotje gezet. Ik kan de bagger ook verwijderen, maar dan hou je helaas niet veel reacties meer over...
Owja, en je had beter een topic report kunnen plaatsen, of in het FB topic reageren: De Klaagmuur (Beween hier je KLB slotjes en zo)
Vooral een report valt sneller op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |