prcs, stagaires horen broodjes en koffie te halen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
Hij zal wel honger hebben. Ik denk dat het een hint is; dat jij als stagiair voor hem broodjes moet gaan halen
Jij bent vanmorgen zeker bij Ikea geweest?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:58 schreef Gripper het volgende:
vittujen kevät ja kyrpien takatalvi !!(uitdrukking van onvrede over zijn gedrag)
Køppe mët Smacke, vitun äpärä (vrij vertaald: klootzak)
Wat grappig dat ik van jou als eerste een reactie had verwacht, met jequote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
Hij zal wel honger hebben. Ik denk dat het een hint is; dat jij als stagiair voor hem broodjes moet gaan halen
Hij begreep me niet, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:58 schreef Gripper het volgende:
vittujen kevät ja kyrpien takatalvi !!(uitdrukking van onvrede over zijn gedrag)
Køppe mët Smacke, vitun äpärä (vrij vertaald: klootzak)
dan heeft hij waarschijnlijk iets vies gegeten en proberen zijn smaak weer terug te krijgen met een kauwgom. laat hem lekkerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:59 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Wat grappig dat ik van jou als eerste een reactie had verwacht, met je![]()
In Finland word je tenminste normaal behandeld en geven ze je normale dingen te doen. Zoals facturen inboeken.
En hij heeft geen honger, want is uitgebreid weggeweest te eten
Ik met mijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:59 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Wat grappig dat ik van jou als eerste een reactie had verwacht, met je![]()
In Finland word je tenminste normaal behandeld en geven ze je normale dingen te doen. Zoals facturen inboeken.
En hij heeft geen honger, want is uitgebreid weggeweest te eten
Why?quote:
Helaas ben ik niet zo creatief ingesteld, tevens ben ik niet bekend met de procedure op plaatjes up te loaden enzoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik niet snap. verduidelijk het eens met een paint tekening![]()
Mwoa misschien heb je ook wel gelijk.quote:
en bedanktquote:
Gelukkig spreekt deze gast wel engels. Kheb net ff gezegd: the way you chew your gum, I think it's disgusting. Hij: yeah? En toen hield het op. (okee ik geef toe, durfde er eerst niets van te zeggen).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:15 schreef Mobster273 het volgende:
hoe lang zit jij al in finland dat je nog niet gewoon zelf weet hoe je er iets van moet zeggen? en spreekt ie niet ook engels of duits misschien?
Zozo, grote jongenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:19 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Gelukkig spreekt deze gast wel engels. Kheb net ff gezegd: the way you chew your gum, I think it's disgusting. Hij: yeah? En toen hield het op. (okee ik geef toe, durfde er eerst niets van te zeggen).
En ik ben een maand hier en spreek nog maar 3 woorden Fins ofzo. Echt een lastige taal!
Anders jij welquote:
Naast het feit dat ze grappige namen hebben en een eigenaardige taal hebben, zien Finnen er bijna altijd uit als emotieloze, koele kikkers. Tenminste, dat vind ik.quote:
Klopt maar dat monotone hoort bij de taal. En wat doe je dan allemaal waar ze bij zijn, ze lachen vaak genoegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Naast het feit dat ze grappige namen hebben en een eigenaardige taal hebben, zien Finnen er bijna altijd uit als emotieloze, koele kikkers. Tenminste, dat vind ik.
Of het nou ijshockeyers, darters of autocoureurs zijn, ik zie ze bijna nooit lachen of andere vormen van emotie tonen. Bovendien hoor ik ze altijd op een zeer monotone manier praten.
Jari Litmanen vind ik dan weer wat normaler.
Inburgeren zal je! Vlegel!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:19 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Gelukkig spreekt deze gast wel engels. Kheb net ff gezegd: the way you chew your gum, I think it's disgusting. Hij: yeah? En toen hield het op. (okee ik geef toe, durfde er eerst niets van te zeggen).
En ik ben een maand hier en spreek nog maar 3 woorden Fins ofzo. Echt een lastige taal!
3 woorden in een maand is wel erg weinig, maar goed, na een maand vloeiend de taal spreken zou dan ook wel weer erg indrukwekkend zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:19 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |