TS heeft toch een mobiele telefoon, waarom dan een telefooncel zoeken?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:40 schreef c0nd0r het volgende:
Anyway goed dat je het niet gedaan hebt, ga maar een telefooncel zoeken!
Ja, ja ok was wat onduidelijk ik bedoelde dus die zwerverquote:Op maandag 20 februari 2006 14:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
TS heeft toch een mobiele telefoon, waarom dan een telefooncel zoeken?
Ligt eraan of je goeie tetten en een leuk koppie hebt.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:39 schreef Jumparound het volgende:
Dus als ik (ongeschoren, net jasje en overhemd) zou vragen of ik even mocht bellen zou het wel mogen?
"ongeschoren"quote:Op maandag 20 februari 2006 14:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ligt eraan of je goeie tetten en een leuk koppie hebt.
check dan eerst mn profielquote:Op maandag 20 februari 2006 14:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en? Wijven zijn ook wel eens ogeschoren![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef R0ADKILL het volgende:
Dus mijn vriendin mag jouw telefoon alleen lenen als ze geschoren is ?
En dat zeg jij!?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ga je eens douchen gore smeerlap en pas je aan aan de normen van deze maatschappij![]()
![]()
Nou ik zou zeggen zet zelf zo'n lijn op en zet je gratis belminuten om in geld!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef Koewam het volgende:
Ik heb een keer iemand laten bellen op m'n mobiel, kreeg 1 Euro voor 5 seconden of zo
En had die belminuten gratis gehad. LAUW HEWas een Auslander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |