zeg dat wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:44 schreef DutchGooner het volgende:
Kut
En dat post je hier omdat..?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:01 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Haha onze superheld heeft nu een eigen topic op Fok!
Ongekende weelde
quote:FC Den Bosch trekt bod op Mihci in
FC Den Bosch heeft de aanbieding die men gisteren per fax aan Hilmi Mihci deed ingetrokken. Vandaag moest er voor 12:00 een reactie komen en die bleef uit. Tot lichte ergernis van FC Den Bosch-manager Fred van der Hoorn. \'Dit is niet netjes. Ze hadden best even kunnen bellen om uitstel te vragen, maar er kwam geen enkele reactie. Niet van Hilmi en niet van zijn zaakwaarnemer. Ik krijg een beetje het idee dat hij ons wilde gebruiken. Daarom hebben we ons bod ingetrokken. Hij was een goede aanvulling op de huidige selectie geweest, maar ik ben ervan overtuigd dat we met deze groep ook deelname aan de play-offs kunnen afdwingen.\'
Mihci voelt zich op zijn beurt enigszins onder druk gezet door de club, ook al wist hij anderhalve week geleden al van de interesse. \'Toen kwamen ze echter niet met een voorstel. Dat kreeg ik pas gisteren. Maar goed, ik speelde eerst met FC Omniworld tegen Cambuur en vanmorgen moesten we uitlopen. Ik kan niet in een dag beslissen. Ik weet hoe Fred is en kan het goed met hem vinden. Het is echt onzin dat ik FC Den Bosch wil gebruiken. Ik zie de club wel zitten en misschien ga ik ook wel iets tekenen. Anders was ik ook niet met ze gaan praten. maar ik wil eerst nog een tegenvoorstel doen. Het seizoen telt nog maar tien wedstrijden en ik wil zekerheid.\'
Bron: voetbal24.nl (Elf)
Het begint zo wel een beetje irritant te worden inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:54 schreef DutchGooner het volgende:
En verzet de wedstrijd maar weer naar een datum die ik niet kan
Gewoon morgen even naar FC bellen, krijg je gewoon je geld terug lijkt me... Of anders een oproep op 1 van de supporterssites zetten of iemand je kaartje wil kopen.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:11 schreef Maichel het volgende:
Kutzooi, ik kan morgen ook niet. Wie weet of er mogelijkheden zijn om dat kaartje terug te geven?
Op de site van FCDB en ticketbox staat niets
Thx Robbie, zal morgen effe bellen.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gewoon morgen even naar FC bellen, krijg je gewoon je geld terug lijkt me... Of anders een oproep op 1 van de supporterssites zetten of iemand je kaartje wil kopen.
Hij is de laatste jaren toch verstandiger/volwassener geworden?quote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is de laatste jaren toch verstandiger/volwassener geworden?
We shall see maar meneer scoorde ooit na 10 seconden en meneer wilde wegquote:En ach.. als hij ons ook zoveel goals en 125000 pond op kan leveren heb ik er niet zoveel problemen mee....
Klopt ja...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
We shall see maar meneer scoorde ooit na 10 seconden en meneer wilde weg
WIlde je net gaan bellen toen ik zag dat je het al gepost had. Ben van de ene kant wel blij want had weinig zin om vanavond weer die kant op te gaan. Ben benieuw wanneer we nu naar Doetinchem mogen. Zou het vrijdag wel een keer doorgaan???quote:Op maandag 6 februari 2006 14:14 schreef DutchGooner het volgende:
De FC is afgelast
Zoals Cabaretier Javier Guzman ooit terecht zei, "het bossche publiek is 1 van de moeilijkste publieken om tevreden te krijgen"quote:Op maandag 6 februari 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Mihçi kan wel van waarde zijn natuurlijk, maar ik merk dat ook hij niet populair is?
Ik zie overeenkomsten met Mihciquote:Op maandag 6 februari 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
Het is dan ook een allochtoon.
tsjaa....met het halve elftal tegenwoordig.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten met Mihci
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:57 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
tsjaa....met het halve elftal tegenwoordig.....![]()
Vandaar ook mijn post.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten met Mihci
Maar dat geldt helaas niet voor iedereen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef ScottTracy het volgende:
Ach, als ze toch goed kunnen voetballen
Tja, daar heb je helaas gelijk inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar dat geldt helaas niet voor iedereen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |