Hij is de laatste jaren toch verstandiger/volwassener geworden?quote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is de laatste jaren toch verstandiger/volwassener geworden?
We shall see maar meneer scoorde ooit na 10 seconden en meneer wilde wegquote:En ach.. als hij ons ook zoveel goals en 125000 pond op kan leveren heb ik er niet zoveel problemen mee....
Klopt ja...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
We shall see maar meneer scoorde ooit na 10 seconden en meneer wilde weg
WIlde je net gaan bellen toen ik zag dat je het al gepost had. Ben van de ene kant wel blij want had weinig zin om vanavond weer die kant op te gaan. Ben benieuw wanneer we nu naar Doetinchem mogen. Zou het vrijdag wel een keer doorgaan???quote:Op maandag 6 februari 2006 14:14 schreef DutchGooner het volgende:
De FC is afgelast
Zoals Cabaretier Javier Guzman ooit terecht zei, "het bossche publiek is 1 van de moeilijkste publieken om tevreden te krijgen"quote:Op maandag 6 februari 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Mihçi kan wel van waarde zijn natuurlijk, maar ik merk dat ook hij niet populair is?
Ik zie overeenkomsten met Mihciquote:Op maandag 6 februari 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
Het is dan ook een allochtoon.
tsjaa....met het halve elftal tegenwoordig.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten met Mihci
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:57 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
tsjaa....met het halve elftal tegenwoordig.....![]()
Vandaar ook mijn post.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten met Mihci
Maar dat geldt helaas niet voor iedereen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef ScottTracy het volgende:
Ach, als ze toch goed kunnen voetballen
Tja, daar heb je helaas gelijk inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar dat geldt helaas niet voor iedereen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |